Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717) Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ & Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Επιβλέπουσα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717) Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ & Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Επιβλέπουσα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717) Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ & Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Επιβλέπουσα Α. Καρακίτσιου

2 Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ  Ιδέα  Πρόβλεψη  Σχεδιασμός  Εκτέλεση  Έλεγχος

3  Τι είναι η εφοδιαστική αλυσίδα;  Τι είναι η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας;  Ποιός ο σκοπός της εφοδιαστικής αλυσίδας;  Ποιά είναι τα κριτήρια της αποτελεσματικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας; ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

4  Μείωση διοικητικού κόστους  Μείωση του κόστους των διαδικασιών της εφοδιαστικής  Μείωση διάρκειας του κύκλου εργασίας  Καλύτερη διοίκηση, έλεγχος και διαχείριση  Προσέλκυση και διατήρηση πελατών  Αύξηση διεθνούς ανταγωνιστικότητας ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

5  Στρατηγικό: αποφάσεις που αφορούν τη χωροθέτηση, την επιλογή προϊόντων, το δίκτυο διανομής, τα συστήματα μεταφορών  Τακτικό: αποφάσεις που αφορούν τις πολιτικές μεταφορών και διανομών, αποθεμάτων και αναπλήρωσης, παραγωγής, τροφοδοσίας και προβολής  Επιχειρησιακό: αποφάσεις που αφορούν τη διεκπεραίωση παραγγελιών ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

6  Κύκλου  Ασφαλείας  Νεκρό  Ευκαιρίας  Πρόληψης ή εποχιακό  Διαμετακόμισης  Συμφόρησης  Τρέχουσας εργασίας  Πρώτων υλών  Τελικού προϊόντος ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

7  Πλεονέκτημα κόστους ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

8  Πλεονέκτημα αξίας ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

9  Αλυσίδα αξίας ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ & ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

10  Τι είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός; Ανταγωνιστική στρατηγική + στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας = κοινούς στόχους  Ποιά η σημαντικότητα του στρατηγικού σχεδιασμού;  Πώς επιτυγχάνεται ο στρατηγικός σχεδιασμός; ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

11  Υποστήριξη της εσωτερικής αλυσίδας εφοδιασμού (Support of the Internal Supply Chain)  Υποστήριξη στα αρχικά στάδια της αλυσίδας εφοδιασμού (Support of the Upstream Supply Chain)  Υποστήριξη της αλυσίδας εφοδιασμού στα τελευταία στάδια (Support of the Downstream Supply Chain) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

12  Η διαδικασία λήψης αποφάσεων ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

13  1500 πελάτες (εμπόρους ποτών) σε όλη την Ελλάδα  Μερικοί από αυτούς βρίσκονται στις παρακάτω πόλεις: Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Κατερίνη, Τρίκαλα, Πάτρα και Ηράκλειο  Η εταιρεία έχει 3 εργοστάσια στην Ελλάδα και 2 κέντρα διακίνησης εμπορευμάτων στον Ασπρόπυργο Αττικής και στο Ηράκλειο Κρήτης ΛΙΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ Ε.Α. ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε.

14  Τα κόστη μεταφοράς ποικίλουν  Υφίσταται το κόστος μεταφοράς ανά μονάδα και η εταιρεία υπολογίζει το κόστος μεταφοράς με το βάρος του κάθε φορτίου (τονάζ φορτηγού)  Η εταιρεία χρησιμοποιεί για τη διακίνηση των προϊόντων της φορτηγά δημοσίας χρήσης (Δ.Χ.) και ιδιόκτητα παλετοφόρα φορτηγά ΛΙΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ Ε.Α. ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε.

15  Τα Δ.Χ φορτηγά μπορούν να μεταφέρουν παλέτες (μονά φορτηγά), 24 παλέτες (συρρόμενα φορτηγά) και 32 παλέτες (επικαθήμενα φορτηγά)  Τα ιδιόκτητα φορτηγά της εταιρείας μπορούν να μεταφέρουν από 8 έως 10 παλέτες  Η χωρητικότητα αποθήκευσης της αποθήκης της Θεσσαλονίκης είναι περίπου παλέτες Χ 60 κιβώτια/παλέτα = κιβώτια μπύρας και νερού ΙΟΛΗ συνολικά ΛΙΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ Ε.Α. ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε.

16  Η εταιρεία ακολουθεί συγκεκριμένες διαδικασίες για την πρόβλεψη των πωλήσεών της με μηνιαίο sales forecast, το οποίο εξάγεται από την ιεραρχική δομή των πωλήσεων και μεταφέρεται κάθε μήνα στο τμήμα παραγωγής. Πρόσφατα, η εταιρεία λανσάρισε διαδικτυακή εφαρμογή για τους πελάτες της (εμπόρους ποτών), με την οποία τους δίνει την προοπτική να συμμετέχουν στη διαδικασία του sales forecast με τριμηνιαία πρόβλεψη αγορών. ΛΙΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ Ε.Α. ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε.

17 Ευχαριστώ πολύ


Κατέβασμα ppt "Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717) Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ & Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Επιβλέπουσα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google