Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

LOGISTICS ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΥΠΑΘΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "LOGISTICS ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΥΠΑΘΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 LOGISTICS ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΥΠΑΘΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
   Πτυχιακή Εργασία των: Αχιλλέα Τσαγκάρη (Α.Μ. 7681) Γιώργου Τσαταλμπασίδη (Α.Μ. 7671)      Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Αθανασία Καρακίτσιου, Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ    ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2014

2 ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η μελέτη του κλάδου των Logistics και ειδικότερα των μεταφορών ευπαθών προϊόντων που θεωρείται σήμερα, από πολλούς, ως ένας απ’ τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς κλάδους και ανταγωνιστικός παράγοντας για κάθε παραγωγική επιχείρηση. Επιπλέον παρατηρούμε την τεχνολογική εξέλιξη του συγκεκριμένου κλάδου, επιπρόσθετα θα μελετήσουμε τις κυριότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ευπαθών προϊόντων συγκριτικά με μεταφορικές εταιρείες, ερευνώντας τις ομοιότητες και διαφορές που έχουν.

3 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο : Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ LOGISTICS ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο : ΣΤΟΧΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο : ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο : ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

4 Έννοια logistics Η διαδικασία της ροής των αγαθών από το σημείο παραγωγής τους στο σημείο κατανάλωσης και η ενδιάμεση αποθήκευση τους, αποτελούν ζητήματα που απασχολούσαν όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες κατά τη διάρκεια της ιστορίας. Αυτή η ροή των αγαθών αποτελούσε παλιότερα μια διαδικασία η οποία απαιτούσε πολύ χρόνο και κόπο, περιλαμβάνοντας τη φθορά πολλών μετακινούμενων αντικειμένων.

5 Ο κύκλος ζωής των προϊόντων

6 Οι υπηρεσίες των logistics
«Μια αλυσίδα δραστηριοτήτων ικανοποίησης των πωλήσεων η οποία συνήθως ξεκινά με την είσοδο της παραγγελίας και τελειώνει με την παράδοση του προϊόντος στους πελάτες, πολλές φορές συνεχίζοντας ως υπηρεσία εξοπλισμού ή συντήρησης ή άλλης τεχνικής υποστήριξης.»

7 Εξυπηρέτηση πελατών Στοιχεία κατά τη συναλλαγή  *Επίπεδα αποθεμάτων *Ικανότητα αναμονής *Στοιχεία κύκλου παραγγελίας *Χρόνος *Μεταφορά *Ακρίβεια συστήματος *Ευκολίες παραγγελίας *Υποκατάσταση προϊόντος Στοιχεία προ συναλλαγής  *Γραπτή δήλωση  πολιτικής εξυπηρέτησης *Δήλωση διαθέσιμη στον πελάτη *Οργανωτική δομή *Ευελιξία συστήματος *Τεχνικές υπηρεσίες Στοιχεία μετά  τη συναλλαγή  *Εγκατάσταση, εγγύηση, εναλλακτικές, επισκευές ανταλλακτικά  *Εντοπισμός προϊόντος *Παράπονα πελατών *Συσκευασία προϊόντος *Προσωρινή  αντικατάσταση προϊόντος κατά την επισκευή

8 Βελτιωμένο logistics εξυπηρέτησης πελατών

9 Μικτή εικόνα των εξαγόμενων προϊόντων
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΞΙΑ ΠΕΡΥΣΙ (εκατ. ευρώ)* ΑΞΙΑ ΦΕΤΟΣ (εκατ. ευρώ)* ΜΕΤΑΒΟΛΗ % ΤΡΟΦΙΜΑ & ΖΩΝΤΑ ΖΩΑ 264,8 273,3 3,2% ΠΟΤΑ & ΚΑΠΝΟΣ 33,1 41,4 25,1% ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ 70,5 82,5 17,0% ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΗ-ΚΑΥΣΙΜΑ 869 793,8 -8,7% ΛΑΔΙΑ 84,8 21,8 -74,3% ΧΗΜΙΚΑ 182,1 208,9 14,7% ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ 317,7 295,8 -6,9% ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ 151,9 145 -4,5% ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ 133,2 139,5 4,7% ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 23,3 47,6 104,3% ΠΗΓΗ: ΠΣΕ-ΚΕΕΜ *Ανάλυση επί των εκτιμήσεων μηνός της ΕΛ-ΣΤΑΤ

10 Παρουσίαση των κυριότερων εταιριών της ελληνικής αγοράς ταχυμεταφορών
DHL INTERNATIONAL HELLAS TNT HELLAS UPS ΕΛΛΑΔΑΣ SPEEDEX ACS Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Metron Logistics Ελληνική Εταιρεία Logistics

11 Εταιρείες ταχυμεταφορών που γνωρίζει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό

12 Ποσοστά προτίμησης των καταναλωτών
.

13 ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Αγορών αποστολών εσωτερικού και εξωτερικού Μερίδιο αγοράς ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ACS Α.Ε. 37,7% DHL International Hellas 18,1% Speedex 10,6% ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ 49% 13,3% ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ 6,9% ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 60,6% TNT Σπάικ Ελλάς Ε.Π.Ε. 14% 9,1%

14 KALLIMANIS ΜΕΒΓΑΛ MIMIKOS Pfizer Φαρμακευτική
Παρουσίαση των κυριότερων επιχειρήσεων με ευπαθή προϊόντα KALLIMANIS ΜΕΒΓΑΛ MIMIKOS Pfizer Φαρμακευτική

15 1/2 KALLIMANIS Γεννηθήκε το 1956, πάνω στη θάλασσα, στο Αίγιο, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη της Πελοποννήσου. Το πάθος τους για τις γεύσεις της θάλασσας, η δημιουργικότητα (innovation) και η προσήλωση στην ποιότητα την οδήγησαν στο να είνε σήμερα μία εταιρία που μετρά πάνω από μισό αιώνα γνώσης και εξειδίκευσης στον κλάδο.Έχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά των κατεψυγμένων αλιευμάτων με συνολικό μερίδιο 25% και κύκλο εργασιών της τάξης των 50 εκ. ευρώ. Ανήκει στις 40 κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων & ποτών, απασχολώντας 200 άτομα προσωπικό

16 2/2 KALLIMANIS ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ Α.Ε. ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΕΠΙ ΠΛΟΙΟΥ ΕΠΙΠΑΓΟΣ

17 1/2 ΜΕΒΓΑΛ H ΜΕΒΓΑΛ ιδρύθηκε  από δύο ξαδέρφια με βαθιές ρίζες στην παραγωγή και επεξεργασία γάλακτος. Οι οικογένειες των  δύο ιδρυτών, του Κωνσταντίνου Χατζάκου και του Χρήστου Χατζηθεοδώρου, δραστηριοποιούνταν από το 1930 στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη και στην Ανατολική Θράκη. Η σύσταση της ΜΕΒΓΑΛ το 1950 έρχεται σαν φυσική κατάληξη της οικογενειακής παράδοσης των ιδρυτών και έκτοτε ξεκινάει μια μεγάλη ιστορία επιτυχίας.

18 2/2 ΜΕΒΓΑΛ 1971: Φρέσκο παστεριωμένο γάλα σε πλαστική φιάλη. 1978: Ξεκίνησε η παραγωγή του Ευρωπαϊκού Τύπου γιαουρτιού σε ασηπτική συσκευασία. 1984: Το φρέσκο γάλα κυκλοφορεί στη νέα συσκευασία Tetrapak, η οποία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα. 1985: Ξεκινάει η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας 1989: Η πρώτη εταιρεία που παράγει συσκευασμένη φέτα. 2003:Συνεργασία με τη «Αγρόκτημα Βραχιάς»για διανομή του φρέσκου γάλακτος και του γιαουρτιού. 2004:Λειτουργία νέου ιδιόκτητου Υποκαταστήματος στην Αθήνα.

19 1/2 MIMIKOS Στο τέλος του 1999 ο όμιλος εταιριών του Ι. Φιλίππου εξαγόρασε μια από τις πιο ιστορικές πτηνοτροφικές επιχειρήσεις, την ΑΦΟΙ ΜΙΜΙΚΟΥ ΑΕ η οποία βρίσκονταν σε καθεστώς διαχείρισης από την ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ. Η εξαγορά έγινε από την ΚΑΝΑΚΙ ΑΕ που στη συνέχεια μετονομάστηκε σε HELLENIC QUALITY FOODS (HQF) για να ενσωματώσει τις δύο δραστηριότητες,των ζυμών, όσο των πουλερικών. Από τον Ιανουάριο του 2000 όλα τα προϊόντα MIMIKOS διατίθενται μόνο συσκευασμένα.  Έτσι, αφενός αυξάνεται η προστασία τους από τυχαίες εξωτερικές επιμολύνσεις, αφετέρου δε ο καταναλωτής γνωρίζει τον παραγωγό του κοτόπουλου, την προέλευσή του, καθώς και όλα τα στοιχεία του (ημερομηνία σφαγής, λήξης κ.λπ.)

20 2/2 MIMIKOS Η  ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ

21 1/2 PFIZER ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ Για περισσότερα από 150 χρόνια, η Pfizer εργάζεται για να κάνει τη διαφορά στον τομέα της υγείας. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων που διαθέτει, περιλαμβάνει βιολογικά φάρμακα, εμβόλια για ανθρώπους και ζώα, προϊόντα διατροφής, καθώς και πολλά από τα πιο γνωστά παγκοσμίως προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας. Η δομή της συγκροτείται από αυτόνομες επιχειρησιακές μονάδες (Business Units), που συνδυάζουν την ταχύτητα και την ευελιξία των μικρών εστιασμένων επιχειρήσεων, με οφέλη και πόρους ενός ομίλου παγκόσμιας εμβέλειας.

22 2/2 PFIZER ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ 90 εργοστάσια σε έξι ηπείρους 300 εξωτερικούς προμηθευτές 175 κέντρα μεταφορών (κέντρα logistics) SKU’s (μονάδες αποθήκευσης αποθεμάτων) παγκόσμιες οδούς logistics αποστολές παγκοσμίως μεταφορές εμπορευμάτων με σύμβαση

23 Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους καθηγητές του ΤΕΙ που μας προσέφεραν τις γνώσεις τους όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την Κα. Καρακίτσιου που μας βοήθησε στην εκπόνηση αυτής διπλωματικής εργασίας.


Κατέβασμα ppt "LOGISTICS ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΥΠΑΘΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google