Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
& ΚΟΝΙΑΜΑΤΩΝ

2 ΞΕΚΙΝΗΜΑ 1980 Ίδρυση της ISOMAT
Η παραγωγή υψηλής ποιότητας, καινοτόμων, ανταγωνιστικών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων. ΑΠΟΣΤΟΛΗ Μέσω της δημιουργίας ενός διεθνούς δικτύου θυγατρικών εταιριών και τοπικών διανομέων, να προσφέρουμε στον κατασκευαστικό κλάδο τεχνολογικά προηγμένες και εύκολα εφαρμόσιμες ολοκληρωμένες λύσεις. ΟΡΑΜΑ Υψηλή ποιότητα Καινοτομία Ευελιξία Ανάπτυξη ΑΞΙΕΣ

3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Στεγανωτικά Υλικά
Βελτιωτικά Σκυροδέματος & Κονιαμάτων Κόλλες πλακιδίων & αρμόστοκοι 3

4 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Επισκευαστικά Υλικά & Υλικά Βαφής Έτοιμοι Σοβάδες
Βιομηχανικά Δάπεδα 4

5 ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Θεσσαλονίκη Περιοχή: Αγ. Αθανάσιος Γραφεία Διοίκησης Μονάδα Παραγωγής Αποθήκες Αθήνα Περιοχή: Οινόφυτα Γραφεία Αποθήκες

6 ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Τα προϊόντα ISOMAT εξάγονται την παρούσα χρονική στιγμή σε 35 χώρες

7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΙΒΥΗΣ
Πληθυσμός: 6εκ., πρωτεύουσα η Τρίπολη με 1εκ. ΑΕΠ: $82 δισ. ΑΕΠ κατά κεφαλή: $ Ρυθμός ανάπτυξης: 104% το 2012 -62% το 2011 5% το 2010 Αξία εξαγωγών: $52 δισ., 95% σχετίζεται με την ενέργεια. Αξία εισαγωγών: $18 δισ. Κυριότερα προϊόντα εισαγωγής είναι μηχανήματα, τρόφιμα, καταναλωτικά προϊόντα. Κυριότερες χώρες εισαγωγής η Κίνα 13,7%, Τουρκία 12,3%, Ιταλία 8,7%, Τυνησία 7,3%, Νότια Κορέα 6,2%, Ελλάδα 5,4%.

8 ΚΙΝΗΤΡΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ Μεγάλη οικοδομική δραστηριότητα με έργα κατοικιών και υποδομής. Έλλειψη τοπικών παραγωγών. Δυνατότητα θαλάσσιας μεταφοράς με ανταγωνιστικό κόστος. Οι πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου δε δραστηριοποιούνται με δικές τους θυγατρικές. Ανάγκη για προϊόντα ευρωπαϊκών προδιαγραφών σε ανταγωνιστική τιμή. 8

9 ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ
Ενίσχυση του τμήματος εξαγωγών με Αραβόφωνο. Συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις. Συμμετοχή σε επιχειρηματικές αποστολές Β2Β. Εταιρική καταχώρηση σε επιμελητήρια & καταλόγους εξαγωγέων. Επίσκεψη και αξιολόγηση δυνητικών πελατών στη Λιβύη. Επίσκεψη δυνητικών πελατών στην ISOMAT. Τροποποίηση συσκευασιών. 9

10 ΕΜΠΟΔΙΑ & ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Διαφορετική κουλτούρα. Δυσκολία επικοινωνίας στα αγγλικά. Έλλειψη τεχνικής κατάρτισης. Διαφορετικές κατασκευαστικές μέθοδοι. Μη δασμολογικά εμπόδια. Πολιτική κατάσταση το 2011. 10

11 ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ Είναι μία προσιτή αγορά για τις εταιρείες δομικών υλικών. Μικρή χώρα με μεγάλες ανάγκες για προϊόντα. Εστίαση στις δικές της ανάγκες της αγοράς. Μεγάλο ενδιαφέρον για ευρωπαϊκά προϊόντα. Η κουλτούρα των Λίβυων είναι κοντά στην ελληνική. Απαραίτητη η γνώση των αραβικών. Απαιτείται χρόνος προκειμένου να ξεκινήσει μια συνεργασία. 11

12 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google