Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305

2 Περιεχόμενα  1.Εισαγωγή  2.Συνεχόμενη εκπαίδευση,μια απαίτηση στην κοινωνία μας  3.Οι αντιλήψεις άλλαξαν  4.Μάθηση στο χώρο εργασίας

3 Περιεχόμενα  5.Μάθηση:Η κινητήρια δύναμη πίσω από τις αλλαγές  6.Νέες γενικές ιδέες και στρατηγικές  7.Νέες βασικές επιδεξιότητες για όλους  8.Περισσότερες επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό  9.Καινοτομίες στη διδασκαλία και μάθηση  10.Μάθηση που αξίζει…

4 1.Εισαγωγή…..  Η έρευνα προέρχεται από μελέτες της ADAPT και αποβλέπει στο να συνεισφέρει στη δια βίου μάθηση στην Ευρώπη  Η πρωτοβουλία ADAPT δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το εργατικό δυναμικό να προσαρμοστεί στη βιομηχανική αλλαγή και να προωθήσει την ανάπτυξη,την εργασία και τον ανταγωνισμό των εταιρειών στην Ε.Ε  Το 2001 το ADAPT ήταν το μόνο μεγάλο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα που προετοίμαζε εργάτες και βιομηχανίες για την κοινωνία των πληροφοριών

5 2.Συνεχόμενη εκπαίδευση,μια απαίτηση της κοινωνίας μας…  Αρχικά η συνεχής εκπαίδευση ήταν το μέσο για τη βελτίωση της καριέρας ή βοήθεια των εταιρειών για να προσαρμοστούν στις τεχνολογικές εξελίξεις  Οι εκπαιδεύσεις θεωρούνταν αμοιβή ή κίνητρο για τους εργαζόμενους σε βιομηχανίες

6 3.Τώρα…οι αντιλήψεις άλλαξαν..  1980:Εισαγωγή των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη βιομηχανία  Στις μέρες μας…είναι αδιανόητο να λειτουργήσει μια επιχείρηση χωρίς Η/Υ  Η συνεχής εκπαίδευση έχει γίνει πλέον ζήτημα επιβίωσης για τις εταιρείες και πρέπει αν προσαρμόζεται στις ανάγκες της εταιρείας..  Ωστόσο αυτό δε λαμβάνεται πάντα υπόψη

7 4.Μάθηση στο χώρο εργασίας  Οφέλη:  Μείωση χρόνου που οι εργαζόμενοι είναι ακατάλληλοι για δουλειά  Μείωση εξόδων για τα ταξίδια  Λιγότερες επενδύσεις στους μαθησιακούς εξοπλισμούς  Πιο γρήγορη ανταπόκριση σε βασικές ανάγκες…….

8  Ομάδες εργαζόμενων μπορούν να εκπαιδευτούν από το ίδιο άτομο  Λύσεις στα καθημερινά προβλήματα της εργασίας

9  Προώθηση κίνησης μαθητευομένων, επειδή μπορούν να χρησιμοποιήσουν αμέσως τα νέα προγράμματα  Κινητοποίηση ενός χαμηλά εργατικού δυναμικού,για να υιοθετήσει πρακτικές εμπειρίες μάθησης….

10  Ωστόσο υπάρχουν κάποια εμπόδια…  Απρόβλεπτα γεγονότα όπως πχ.τεχνικά προβλήματα στην παραγωγή ή πίεση του χρόνου και έτσι…αναγκαστική διακοπή της μάθησης  Οι τεχνικοί εξοπλισμοί μπορεί να μην αρκούν για τις απαιτήσεις της μάθησης

11 5.Μάθηση:Η κινητήρια δύναμη πίσω από τις αλλαγές…  Δύσκολος ο διαχωρισμός μάθησης και εργασίας  Μάθηση μέσω της πράξης  Παραδοσιακή μάθηση  Καινούργιος τύπος εταιρείας,καλούμενος ‘οργανισμός μάθησης’

12 5.1 Αποτελέσματα..  Με την εξέλιξη των μερών εργασίας σε μέρη μάθησης….  Μειώνεται ο ρόλος της παραδοσιακής μάθησης στην εργασία  Μειώνεται το πρόβλημα της μεταφοράς  Μπορεί να υπάρξουν καινοτομίες και λύσεις σε εργασιακά θέματα  Οι υπάλληλοι καταλαβαίνουν την επιχείρηση καλύτερα  Η πληροφορία γίνεται προσιτή και ενώνεται θεωρία και πράξη

13 6.Νέες γενικές ιδέες και στρατηγικές  Το υπόμνημα της δια βίου μάθησης…  Νέες βασικές επιδεξιότητες για όλους  Περισσότερες επενδύσεις στους ανθρώπινους πόρους  Καινοτομίες στη διδασκαλία και τη μάθηση  Χρήσιμη μάθηση  Επανεξέταση της καθοδήγησης και της συμβουλής  Να έρθει η μάθηση πιο κοντά στο σπίτι

14 7.Νέες βασικές επιδεξιότητες για όλους  Η γνώση της ανάγνωσης,της γραφής και της αριθμητικής θεωρείται δεδομένη.  Γλωσσικές επιδεξιότητες  Κοινωνικές επιδεξιότητες  Ηγετικές δεξιότητες  Ίσως η πιο σημαντική δεξιότητα είναι τελικά το να μάθει κανείς πώς να μαθαίνει και να αποκτά νέες επιδεξιότητες με ταχύτητα,να προσαρμόζεσαι σε νέες προκλήσεις και καταστάσεις.

15 7.1Μερικές προτάσεις για τις βασικές επιδεξιότητες  Οι εκπαιδευτές πρέπει να έχουν περισσότερη πρακτική πείρα  Σημασία έχει όχι μόνο ποιες δεξιότητες χρειάζονται από προσωπική άποψη και από τη σκοπιά της καριέρας,αλλά και από αυτήν της εταιρείας που μπαίνει στην εποχή της πληροφορίας  Τα προγράμματα αν φωτίζουν τις ανάγκες των εργατών με χαμηλές δεξιότητες και των πιο ηλικιωμένων,καθώς και να σχετίζονται με θέματα της κανονικής εργασίας

16 8.Περισσότερες επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό  Η τακτική της εναλλαγής της δουλειάς….:Βοηθάει να ανακυκλωθεί η συνεχόμενη εκπαίδευση στις εταιρείες με το να δίνονται κατάλληλα προετοιμασμένοι αναπληρωματικοί εργάτες για εκπαιδευτές μέσα στην εταιρεία..  Οι εργάτες βελτιώνουν τα προσόντα τους,οι άνεργοι έχουν κάποια πρώτη εμπειρία στη δουλειά και οι εταιρείες παρέχουν στους εκπαιδευόμενους αρκετή εκπαίδευση..

17 8.1 Αλλά….  Η εγγύηση για την επιτυχία της εναλλαγής της δουλειάς είναι να δίνεται βάρος στις ανάγκες των εταιρειών και των εργαζομένων  Έτσι..θα σιγουρευτεί η γενική συμμετοχή από τις εταιρείες και η απαίτηση για αντικατάσταση της εργατικής δύναμης θα βασίζεται σε αληθινές ανάγκες  Επιπρόσθετα,θα βελτιωθεί η εργατικότητα των ανέργων

18 9.Καινοτομίες στην διδασκαλία και στη μάθηση  Αρκετά προγράμματα ADAPT έχουν πειραματιστεί με:  την ηλεκτρονική μάθηση  τα πολυμέσα και  τα μαθησιακά προγράμματα  Τα παιχνίδια εξομοίωσης

19 9.1 Όμως…  Μάθηση με το παραδοσιακό σχολικό σύστημα και ακαδημαϊκή κουλτούρα;  Αν και η ηλεκτρονική μάθηση έχει πολλά οφέλη,δε μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως την ανάγκη για επικοινωνία,προσωπική επαφή,ανταλλαγή εμπειριών κτλ…  Κύριο εμπόδιο στην εγκατάσταση και τη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης είναι το κόστος

20 10.Μάθηση που αξίζει… Καιρός είναι…  να δίνονται ευκαιρίες σε όλους και όχι μόνο στα άτομα με τα βασικά προσόντα  να κινητοποιηθούν οι άνθρωποι ώστε να αρχίσουν να μαθαίνουν ξανά και αν βοηθήσουν τις εταιρείες να βρουν τα μυαλά και τις δεξιότητες που χρειάζονται..  Η αυτοεκτίμηση παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόοδο του μαθητή και στην πραγματοποίηση των επιτευγμάτων που ο καθένας επιθυμεί..


Κατέβασμα ppt "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google