Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας

2 Τιμή Τιμή – Κόστος – Αξία Marketing Mix (Product-Price-Place-Promotion) Προσφορά, Ζήτηση, Σημείο Ισορροπίας Στρατηγικός και Συμβατικός Καθορισμός Ελάχιστη και Μέγιστη

3 Διαδικασία Τιμολόγησης Εμπορικός Στόχος και Στρατηγική Προσδιορισμός Ζήτησης Εκτίμηση Κόστους Ανάλυση Ανταγωνισμού Επιλογή Μεθόδου Τελική Επιλογή Τιμής

4 Στρατηγική Τιμολόγησης Οικονομική / Χαμηλών Εισοδημάτων Economy Pricing Διείσδυσης (& Προώθησης) Penetration (& Promotion) Pricing Πολυτελείας Premium / Prestige Pricing Ξαφρίσματος Skimming Pricing

5 Προσδιορισμός Ζήτησης Χρησιμότητα και Ικανοποίηση Αναγκών Σχέση Ζήτησης & Τιμής Ενεργός Ζήτηση και Ορθολογική Συμπεριφορά Ισορροπία Καταναλωτή Καμπύλες Ζήτησης (ατομική & αγοραία) Άλλοι Παράγοντες (προτιμήσεις, τιμές άλλων αγαθών, εισόδημα, προβλέψεις, προσδοκίες και αριθμός καταναλωτών)

6 Εκτίμηση Κόστους Αμοιβές Συντελεστών (συνολικά & ανά μονάδα) Συνολικό, Σταθερό, Μεταβλητό, Οριακό, Εναλλακτικό & Πρότυπο Άμεσο & Έμμεσο Κόστος Μονάδας = Σ Κόστος / Σ Ποσότητα Αναλογικός & Αφαιρετικός Διαχωρισμός Κόστους Παράλληλα Παραγόμενων Σύνθεση Κόστους

7 Ανάλυση Ανταγωνισμού Τέλειος Ανταγωνισμός, Μονο- & Ολιγοπώλια Ισχύς Πελατών, Προμηθευτών Τιμές σε Υφιστάμενα και Νέα Προϊόντα Στρατηγική Τοποθέτηση Ανταγωνιστών Συσχετισμός Τιμής & Χαρακτηριστικών Υποκατάστατα και Τιμή Μετακίνησης Στρατηγική Νεοεισερχόμενων

8 Επιλογή Μεθόδου Πόσα μου Λείπουν: Cost-Plus, Rate of Return Μέγιστο Κέρδος: Contribution Margin-Based Ζυγισμένα: Value, Market Oriented Του Κράχτη: Loss Leader, Everyday Low Pricing Ανταγωνισμού: Competition Based, Pre-Emptive Χειραγώγησης: Psychological, Optional, Captive Της Σαβούρας: Product Bundle Κλιμακωτή: Dynamic


Κατέβασμα ppt "ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google