Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Νίκος Χανιωτάκης Μαρία Φουσκάκη - Κάλλια Κατσαμποξάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 29 Μαρτίου 2014 1 ο Συνέδριο Chain Reaction Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Νίκος Χανιωτάκης Μαρία Φουσκάκη - Κάλλια Κατσαμποξάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 29 Μαρτίου 2014 1 ο Συνέδριο Chain Reaction Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Νίκος Χανιωτάκης Μαρία Φουσκάκη - Κάλλια Κατσαμποξάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 29 Μαρτίου 2014 1 ο Συνέδριο Chain Reaction Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική Μάθηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

2 Chain Reaction Η πιλοτική εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Η ανάπτυξη προσαρμοσμένων θεματικών ενοτήτων (Pupil Research Briefs, PRBs) Η δημιουργία μιας Ευρωπαϊκής κοινότητας για την προώθηση της διερευνητικής μάθησης των φυσικών επιστημών Στόχοι

3 Chain Reaction

4 12 Χώρες 180 Σχολεία 1440 Καθηγήτές 36 Εθνικά και 3 Διεθνή Συνέδρια 10800 Μαθητές

5 Chain Reaction: Θεματικές Ενότητες Collision CourseΥπολογισμός της πιθανότητας ένας κομήτης ή ένας μεγάλος μετεωρίτης να συγκρουστεί με τη Γη Cosmic Web SiteΔημιουργία μιας ιστοσελίδας που να εξηγεί τη θεωρία της Μεγάλης έκρηξης (Big Bang ) ET Phone EarthΣυγγραφή ενός άρθρου σε περιοδικό σχετικό με την έρευνα για την εξωγήινη ζωή Green HeatingΠραγματοποίηση έρευνας για τη λειτουργία των ηλιακών συλλεκτών (φωτοβολταϊκά) Green Light Πράσινο Φως Προώθηση της χρήσης συμπαγών λαμπτήρων φθορισμού για την εξοικονόμηση ενέργειας Mars-ologyΔιερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το σχήμα των ηφαιστείων στον Άρη PHEPPSΒελτιστοποίηση της σχεδίασης μιας φορητής υδροηλεκτρικής μονάδας παραγωγής ενέργειας

6 Out of Site, Out of Mind Αόρατα ‘Αρα και Ασφαλή; Πραγματοποίηση έρευνας σχετικής με τα υλικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στεγανότητα χώρων εδαφικής διάθεσης αποβλήτων Plants in SpaceΜελέτη των παραγόντων που είναι καθοριστικοί για την κατασκευή μονάδας διατήρησης της ζωής που θα χρησιμοποιηθεί σε μεγάλες διαστημικές πτήσεις Feed the World Τροφή στον Αναπτυσσόμενο Κόσμο Μελέτη της δράσης των λιπασμάτων και δημιουργία εκπαιδευτικών φυλλαδίων που θα χρησιμοποιηθούν σε αναπτυσσόμενες χώρες Ozone ConferenceΠραγματοποίηση έρευνας για το κατώτερο και το στρατοσφαιρικό όζον Chain Reaction: Θεματικές Ενότητες

7 Chain Reaction: Προσαρμογή και ανασκόπηση PRBs Προσαρμογή των PRBs Εκπαίδευση των καθηγητών Ανατροφοδότηση από τη διδασκαλία των PRBs Ανασκόπηση και αξιολόγηση των προσαρμοσμένων PRBs

8 Η «Επιστημονική» Μέθοδος-Συνταγή 1.Ερώτημα – Πρόβλημα 2.Ανάπτυξη της υπόθεσης 3.Εκτέλεση Πειράματος 4.Συλλογή Επεξεργασία Δεδομένων 5.Συμπεράσματα ? Μπορεί η επιστήμη και η γνώση να βασίζεται σε συνταγές «μαγειρικής» ? ? Μπορεί η μάθηση να βασίζεται στην απομνημόνευση δεδομένων για επιτυχία στις εξετάσεις ?

9 Περιέργεια (inquiry) και Επιστήμη Δεν έχω ιδιαίτερα προσόντα. Απλώς είμαι παθιασμένα περίεργος. Αλβέρτος Αϊνστάιν Τελικά τι είναι ένας επιστήμονας; Είναι ένας περίεργος άνθρωπος που κοιτάζει από μια κλειδαρότρυπα, την κλειδαρότρυπα της φύσης, προσπαθώντας να καταλάβει τι γίνεται. Ζαν-Υβ Κουστώ Επιστήμη σημαίνει: Συμμετέχω – Φαντάζομαι – Ανακαλύπτω - Καινοτομώ

10 Μάθηση μέσω έρευνας ορμώμενη από την περιέργεια Ο καλύτερος τρόπος μάθησης είναι η προσπάθεια κάλυψης της περιέργειας Περιέργεια - Διδασκαλία – Μάθηση - Έρευνα  Η περιέργεια είναι το φυτίλι στο κερί της μάθησης (William Arthur Ward)  Η μάθηση είναι κάτι περισσότερο από το να αποστηθίζεις δεδομένα, είναι να φτάνεις στην κατανόηση (William Arthur Ward)  Η διδασκαλία είναι κάτι περισσότερο από το να διανέμεις τη γνώση, είναι να καθοδηγείς την μάθηση

11 Ακούω και ξεχνώ, Βλέπω και θυμάμαι, Εμπλέκομαι και κατανοώ. Περιέργεια - Διδασκαλία – Μάθηση - Έρευνα Μάθηση μέσω έρευνας ορμώμενη από την περιέργεια

12 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων ( Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτου, Κυριακή Αλυσαβάκη, Μαρία Ράπτη) Γυμνάσιο Αλικιανού ( Γεώργιος Καρκάνης, Νεκταρία Αρχοντάκη, Δήμητρα Λάμπου) Γενικό Λύκειο Παλαιόχωρας ( Πελαγία Περάκη, Αριστέα Σημαντηράκη, Ιωάννης Γαλανάκης) Γενικό Λύκειο Γαζίου ( Ζαφειρούλα Λεμονή, Ελένη Κορακάκη, Καλλιόπη Σαλούστρου) Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου ( Ευάγγελος Σπηλιωτάκης, Αλεξάνδρα Μπάκου, Παναγιώτης Τουμπανιάρης) Chain Reaction 2013-2014

13 Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας Κάλλια Κατσαμποξάκη – Μαρία Φουσκάκη Καίτη Σιακαβάρα - Ρουμπίνη Μοσχοχορήτου


Κατέβασμα ppt "Νίκος Χανιωτάκης Μαρία Φουσκάκη - Κάλλια Κατσαμποξάκη Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 29 Μαρτίου 2014 1 ο Συνέδριο Chain Reaction Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google