Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’ 1 2013.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’ 1 2013."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’

2 4 ο ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ. Β’ Τετράμηνο «Κοινωνική Δικτύωση» ΟΜΑΔΑ: «Ερευνητές Αιτίας» Αμπαμπέι Κριστίνα Αραπάι Ερίσα Βίλα Ντενάντα Γεροντίδη Νεφέλη

3 Safe Search “Safe Search” είναι το όνομα της ομάδας μας, καθώς ο σκοπός της είναι να ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε τρόπου ενημέρωσης. Μελετήσαμε τους τρόπους ενημέρωσης και αποφασίσαμε να εξετάσουμε πόσο αξιόπιστες είναι και να σας δημοσιεύσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας. Safe search (= ασφαλής αναζήτηση)

4 Αξιοπιστία των πληροφοριών στην κοινωνική δικτύωση Καταιγισμός Πληροφοριών Παραπληροφόρηση Μ.Μ.Ε. Ανάγκη του ανθρώπου για ενημέρωση “Google” και άλλοι αναζητητές πληροφορίας“Google” και άλλοι αναζητητές πληροφορίας Αξιοπιστία – ανακριβείς πληροφορίες Πληροφορίες σε κοινωνικά “forums” π.χ. “facebook”Πληροφορίες σε κοινωνικά “forums” π.χ. “facebook” Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδα

5 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Κοινωνικό Πολιτικό Νομικό Οικονομικό Φυσικό Πολιτισμικό Τεχνολογικό

6 Καταιγισμός Πληροφοριών Όταν μας έρχονται πληροφορίες από παντού και για τα πάντα είναι φυσικό κάποιες να μην συνδέονται και να μην συμφωνούν μεταξύ τους. Λαμβάνουμε πληροφορίες πιστεύοντας ότι ενημερωνόμαστε, αλλά ποιος μας εγγυάται ότι αυτές οι πληροφορίες είναι έγκυρες; Επομένως είναι φυσικό να χανόμαστε στον κόσμο των πληροφοριών, απλά μπορούμε να επιλέγουμε μερικούς τρόπους ενημέρωσης να κάνουμε τη σύγκριση και να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας.

7 Ανάγκη του ανθρώπου για ενημέρωση Ο άνθρωπος από μόνος του είναι κοινωνικό ον και έχει την ανάγκη να ενημερώνεται για την οικονομία, για τους νόμους, το περιβάλλον, την πολιτική, την τεχνολογία και γενικότερα την κοινωνία μας. Αυτή μας η ανάγκη λοιπόν μας οδηγεί στην αναζήτηση πληροφοριών, που κάποιες φορές μπορεί να αποδεικνύονται λανθασμένες. Σκοπός της παρουσίασης είναι να σας ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε μέσου ενημέρωσης για κάθε “περιβάλλον”, έτσι, ώστε να σας είναι εύκολο να λαμβάνετε τις πληροφορίες που σας χρειάζονται με μεγαλύτερη ασφάλεια.

8 Τηλεόραση

9 Πλεονεκτήματα Άμεση – έγκαιρη ενημέρωση Απλός, εύληπτος λόγος Ενημέρωση σε σύντομο χρόνο Χρήση εικόνων, βίντεο  παραστατικότερη παρουσίαση “ζωντανές” συνδέσεις με όλο τον κόσμο Άμεσος διάλογος με το κοινό Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Βρίσκεται σε όλα τα νοικοκυριά

10 Μειονεκτήματα Καταφεύγει στον ενθουσιασμό Υπερβολές Δύσκολο φιλτράρισμα ειδήσεων σε live καλύψεις γεγονότων Ανταγωνισμός για τηλεθέαση Παραβίαση ιδιωτικής ζωής Ευκολότερη παραπληροφόρηση Παθητικότητα δέκτη

11 Ραδιόφωνο

12 Πλεονεκτήματα Άμεση ενημέρωση Απλός, εύληπτος λόγος Ενημέρωση σε σύντομο χρόνο “ζωντανές” συνδέσεις με όλο τον κόσμο Αμεσότερος διάλογος με το κοινό Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Υπάρχει σε όλα τα νοικοκυριά Ρέων προφορικός ευχάριστος λόγος Ανάπτυξη κρίσης και φαντασίας Δεν απαιτεί προσήλωση

13 Μειονεκτήματα Απουσία εικόνας Απουσία βίντεο Καλλιτεχνικά κενά

14 Εφημερίδα

15 Πλεονεκτήματα Έλλειψη εντυπωσιασμού Αντικειμενικότητα Επαρκέστερη τεκμηρίωση Προσεγμένη σύνταξη Πλούσιο λεξιλόγιο Ακρίβεια – σαφήνεια Ποικιλία θεμάτων Επιλογή του αναγνώστη στην ώρα ενημέρωσης

16 Μειονεκτήματα Έλλειψη εντυπωσιασμού Δυσκολότερο λεξιλόγιο Χρειάζεται ελεύθερος χρόνος Απαιτείται προσήλωση

17 Πληροφορίες σε κοινωνικά “forums”

18 Πλεονεκτήματα Επικοινωνία με άλλους ανθρώπους Κοινωνικοποίηση Πολλαπλές γνώμες, απόψεις πάνω στα θέματα Επαλήθευση πηγής Πληθώρα επιλογών ενημέρωσης Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Ποικιλία θεμάτων

19 Μειονεκτήματα Εθισμός Επικινδυνότητα ανωνυμίας Υβριστικά σχόλια Κλοπή λογαριασμών Κλοπή προσωπικών στοιχείων για τα διάφορα οφέλη Ανοιχτή πρόσβαση σε σελίδες διαφόρων περιεχομένων

20 “Google” και άλλοι Αναζητητές (Internet)

21 Πλεονεκτήματα Άμεση – έγκαιρη ενημέρωση Συνδυασμός εικόνας, ήχου και κειμένου Διαδραστικότητα Επικοινωνία Πληθώρα επιλογών ενημέρωσης Επαρκέστερη τεκμηρίωση Ποικιλία θεμάτων Επιλογή του αναγνώστη στην ώρα ενημέρωσης “Ζωντανές” συνδέσεις με όλο τον κόσμο Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Καθένας δημοσιεύει τις απόψεις του

22 Μειονεκτήματα Απομόνωση Αλλοτρίωση Εθισμός Κίνδυνοι (ιοί, κλοπές, απάτες) Δυσκολία πρόσβασης

23 Αξιόπιστες – Ανακριβείς πληροφορίες Ξεχωρίζουμε αν οι πληροφορίες που λάβαμε ήταν πραγματικές από τις πηγές και από την σύγκριση του ίδιου θέματος από πολλά μέσα ενημέρωσης.

24 Παραπληροφόρηση Μ.Μ.Ε. Πολλές φορές πέφτουμε θύματα των Μ.Μ.Ε. που προσπαθούν να μας πλασάρουν μια δική τους πιασάρικη πραγματικότητα προς όφελος κάποιων μεγαλύτερων σχεδίων. Τηλεόραση, Ράδιο, internet κλπ τι απ’ όλα όσα ακούμε και βλέπουμε ισχύουν;

25 Καθηγήτριες: Κ. Πάσχου, Κ. Δρυμιλή

26


Κατέβασμα ppt "SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’ 1 2013."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google