Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 5 Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων

2 ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο/η μαθητής/τρια με το τέλος του μαθήματος:
Nα γνωρίζει τις αρχές, τα είδη και τις μεθόδους των ειδικών μορφών επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων

3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η πληθώρα αλλά και η ποικιλία των πληροφοριών που μπορεί να βρει κανείς στο διαδίκτυο, ασφαλώς αποτελούν ένα εντυπωσιακό νέο στοιχείο στη δομή και την πρόσβαση στις πληροφορίες. Το διαδίκτυο παρουσιάζει μια τεράστια αυξητική δυναμική που μπορεί να ερμηνευτεί από τη διευκόλυνση στην αναζήτηση και στην πρόσβαση στις πληροφορίες.

4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Πώς μπορεί όμως να βοηθήσει η πρόσβαση σε όλες αυτές τις πληροφορίες μέσω του διαδικτύου την ξενοδοχειακή και τουριστική βιομηχανία; Για να μπορέσουμε να απαντήσουμε αυτό το ερώτημα θα πρέπει πρώτα να πληροφορηθούμε για κάποιους όρους σχετικούς με το χώρο έτσι ώστε να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.

5 ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΣ Ο όρος Κυβερνοχώρος (cyberspace) επινοήθηκε από το συγγραφέα μυθιστορημάτων επιστημονικής φαντασίας William Gibson στο βιβλίο του Νευρομάντης, για να περιγράψει το χώρο μέσα στον οποίο διακινούνται τα δεδομένα των διασυνδεόμενων υπολογιστών, και κατ’επέκταση ένας εικονικός* χώρος συνάντησης για ανταλλαγή δεδομένων (κειμένων, ήχων ή κινούμενων εικόνων) σε ψηφιακή* μορφή. Ο κυβερνοχώρος αποτελείται από τα διάφορα δίκτυα ανά τον κόσμο, με πιο γνωστό το διαδίκτυο.

6 ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΣ VIRTUAL REALITY – Eικονική πραγματικότητα
ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ = Όχι πραγματικός, υποθετικός

7 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – INTERNET (NET)
Το διαδίκτυο είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο από δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών σε διάφορες χώρες που έχουν συνδεθεί μεταξύ τους για να μοιράζονται πληροφορίες (κείμενα, εικόνες, βίντεο, ήχους). Σε κάθε δίκτυο υπάρχει ένας δυνατός κεντρικός ηλεκτρονικός υπολογιστής (διακομιστής- server) ο οποίος επιτρέπει τη συνεχή επικοινωνία των υπολογιστών μεταξύ τους αλλά και με άλλα δίκτυα.

8

9 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ
Μια εύκολη κατηγοριοποίηση των νέων αυτών μορφών επικοινωνίας μπορεί να γίνει με βάση το χρόνο που συντελούνται. Έτσι έχουμε 2 βασικές κατηγορίες: Α. τις ασύγχρονες μορφές επικοινωνίας, μεταξύ δυο ατόμων ( s*), μεταξύ πολλών ατόμων (mailing lists*, newsgroups*) και μέσα από τις ηλεκτρονικές σελίδες (w.w.w*).  Β. τις σύγχρονες μορφές επικοινωνίας μεταξύ δυο ατόμων, μεταξύ ενός και λίγων ή μεταξύ πολλών ατόμων (chat rooms* με συνομιλία μέσα από κείμενο, ήχο, ή/και εικόνα) και που απαιτούν την ταυτόχρονη παρουσία των επικοινωνούντων.

10 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ.  
Η επικοινωνία μέσω του Διαδικτύου όπως είπαμε και πιο πριν έχει βοηθήσει πολύ την Ξενοδοχειακή και Τουριστική Βιομηχανία. Στη συνέχεια θα δούμε μερικές περιπτώσεις για το πότε, ποιοι και γιατί επικοινωνούν μέσω του διαδικτύου στην Ξενοδοχειακή και Τουριστική Βιομηχανία:

11 Οι ξενοδόχοι όταν θέλουν να επικοινωνήσουν με
α) τους πελάτες, β) τους τουριστικούς πράκτορες Οι τουριστικοί πράκτορες όταν θέλουν να επικοινωνήσουν με α) τα ξενοδοχεία, β) τις αερογραμμές γ) τους πελάτες Οι αερογραμμές μεταξύ τους για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες στις κρατήσεις τους Οι πελάτες με τους ξενοδόχους για: α) όπως κρατήσεις στο ξενοδοχείο, β) ή άλλες πληροφορίες για το χώρο γ) για τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Οι ξενοδόχοι, οι τουριστικοί πράκτορες και οι αερογραμμές για να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους έτσι ώστε να μπορέσουν οι πελάτες να επιλέξουν αυτά που θέλουν Οι αλυσίδες ξενοδοχείων μεταξύ τους, για διάφορα θέματα, όπως, α) κρατήσεις, β) θέματα πολιτικής γ) πληροφορίες για διάφορα γκρούπς κ.ά

12 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ     ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

13 ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 1.*πρωτόκολλο = επίσημοι κανόνες εθιμοτυπίας
2.*εικονικός= όχι πραγματικός, υποθετικός 3.*ψηφιακή= ηλεκτρονική μηχανή ή σύστημα που χρησιμοποιεί διακεκριμένα σήματα για να απεικονίσει στοιχεία με μαθηματική μορφή 4.*on line= άμεση σύνδεση και προσπέλαση 5.* = ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ένα σύστημα ασύγχρονης επικοινωνίας για τη μετάδοση μηνυμάτων μεταξύ των υπολογιστών. 6.*mailing lists= ταχυδρομικές λίστες 7.*chat rooms=δωμάτια συζητήσεων/συνομιλιών 8.* world wide web = παγκόσμιος ιστός αράχνης = ένα σύστημα συνδεδεμένων ιστοσελίδων που περιέχουν πληροφορίες. Αποτελεί στην ουσία τη γραφική απεικόνιση όλων των υπηρεσιών που προσφέρονται στο Διαδίκτυο. 9.* Newsgroups = ομάδες συζήτησης

14 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
1. Να δώσετε ένα σύντομο ορισμό για τις ακόλουθες έννοιες: α. πρωτόκολλο β. εικονικός γ. ψηφιακή δ. on line ε. s ζ. mailing lists η. chat rooms θ. world wide web Ι. Newsgroups  2. Να δώσετε τον ορισμό του διαδικτύου.  3. Τι είναι ο κυβερνοχώρος;  4. Πώς μπορεί να βοηθήσει η πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες μέσω του διαδικτύου την ξενοδοχειακή και τουριστική βιομηχανία;


Κατέβασμα ppt "Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google