Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρωτεΐνες & Υδατάνθρακες. Οι τροφές είναι το καύσιμο του οργανισμού μας Ο τρόπος που τρεφόμαστε προσφέρει στο σώμα μας την ενέργεια που χρειαζόμαστε για.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρωτεΐνες & Υδατάνθρακες. Οι τροφές είναι το καύσιμο του οργανισμού μας Ο τρόπος που τρεφόμαστε προσφέρει στο σώμα μας την ενέργεια που χρειαζόμαστε για."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρωτεΐνες & Υδατάνθρακες

2 Οι τροφές είναι το καύσιμο του οργανισμού μας Ο τρόπος που τρεφόμαστε προσφέρει στο σώμα μας την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να κάνουμε όλες τις καθημερινές μας δραστηριότητες. Οι τροφές είναι το καύσιμο του οργανισμού μας Ο τρόπος που τρεφόμαστε προσφέρει στο σώμα μας την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να κάνουμε όλες τις καθημερινές μας δραστηριότητες.

3 Δύο ειδών καύσιμα για τον οργανισμό Πρωτεΐνες: Η καλύτερη ποιότητα θερμίδων! Υδατάνθρακες: Οι καλοί και οι κακοί!

4 ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ & ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ  Για έναν υγιή οργανισμό πρέπει η διατροφή μας καθημερινά να περιλαμβάνει : 50% υδατάνθρακες, 20% πρωτεΐνες και 30% λίπος.

5  Πρωτεΐνες Δημιουργούν, επισκευάζουν και διατηρούν τους ιστούς στο σώμα μας % από την συνολική ημερήσια θερμιδική ανάγκη. Δημιουργούν, επισκευάζουν και διατηρούν τους ιστούς στο σώμα μας % από την συνολική ημερήσια θερμιδική ανάγκη.  Υδατάνθρακες Κύριος σκοπός τους είναι να δίνουν στο σώμα μας ενέργεια, «καύσιμα» για κάθε λειτουργία του. Σε μία ισορροπημένη διατροφή το 55-60% της ολικής ενέργειας πρέπει να έρχεται από τους υδατάνθρακες Κύριος σκοπός τους είναι να δίνουν στο σώμα μας ενέργεια, «καύσιμα» για κάθε λειτουργία του. Σε μία ισορροπημένη διατροφή το 55-60% της ολικής ενέργειας πρέπει να έρχεται από τους υδατάνθρακες

6 Η Σημασία των Πρωτεϊνών στη διατροφή μας Οι πρωτεΐνες είναι σημαντικές για την καλή λειτουργία του οργανισμού γιατί:  Βοηθούν στην ανάπλαση των ιστών και την αντικατάσταση των φθαρμένων  Βοηθούν στην γρήγορη επούλωση των πληγών  Αυξάνουν την αντίσταση του οργανισμού ενάντια στις ασθένειες.  Αποδίδουν τέσσερις θερμίδες ανά γραμμάριο πρωτεΐνης

7 Η Σημασία των Υδατανθράκων στη Διατροφή  Αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας στον οργανισμό. Ένα γραμμάριο υδατάνθρακα αποδίδει τέσσερις θερμίδες.  Έχουν πρωτέϊνο - προστατευτική επίδραση.  Έχουν άμεση σχέση με τον μεταβολισμό των λιπών.  Το κεντρικό νευρικό μας σύστημα για να λειτουργήσει σωστά και να δώσει τα σωστά μηνύματα, χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή ενέργειας την γλυκόζη.

8 Τρόφιμα που περιέχουν άφθονες πρωτεΐνες  Κρέας βοδινό, χοιρινό, αρνίσιο  Πουλερικά  Ψάρια  Αυγά (το άσπρο του αυγού)  Όσπρια (φασόλια, ρεβίθι, φακή, λουβί, κουκιά, μπιζέλι)  Σόγια και τα παράγωγα της  Ξηροί καρποί και σπόρια  Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα  Δημητριακά, μερικά λαχανικά και φρούτα (αυτά δίνουν μόνο λίγες ποσότητες πρωτεϊνών σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα)

9 Τρόφιμα που περιέχουν άφθονους υδατάνθρακες  Φρούτα - περιέχουν υδατάνθρακες σε ποσοστό 15γρ/100γρ  Προϊόντα με άμυλο - Μακαρόνια, ρύζι, πατάτες & ψωμί. Προσφέρουν 15 γρ υδατάνθρακα  Λαχανικά - Περιέχουν πιο χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες - μόλις 5γρ.

10 Έχετε υπόψην σας:

11 Πηγές πρωτεϊνών που πρέπει να τρώμε  Στήθος κοτόπουλο  Στήθος γαλοπούλα  Αυγά(ασπράδι)  Σολομός  Μπακαλιάρος  Κονσερβοποιημένος τόνος νερού.  Τσιπούρα  Ξιφίας  Φιλέτο μινιόν  Βουβάλι  Άπαχο κόκκινο κρέας  Άπαχο κόκκινο κρέας  Μπέικον γαλοπούλας  Μοσχαρίσιος κιμάς  Μοσχαρίσιο κρέας  Πλούσιο σε κρεατίνη.  Πλούσιο σε κρεατίνη.  Χοιρινό φιλέτο  Τυρί cottage Πηγές πρωτεΐνης που Πηγές πρωτεΐνης που πρέπει να αποφεύγουμε όσο μπορούμε γιατί είναι αρκετά λιπαρές πρέπει να αποφεύγουμε όσο μπορούμε γιατί είναι αρκετά λιπαρές  Κοτομπουκιές  Κοτόπουλο με πέτσα  Κρέατα πλούσια σε λίπος  Μπέικον  Γαλακτοκομικά πλούσια σε λίπος

12 Πηγές υδατανθράκων που πρέπει να τρώμε  Λαχανικά  Όσπρια  Βρώμη  Φρούτα  Γλυκοπατάτες  Καστανό και άσπρο ρύζι  Ψωμί ολικής αλέσεως Πηγές υδατανθράκων που πρέπει να αποφεύγουμε Πηγές υδατανθράκων που πρέπει να αποφεύγουμε  Άσπρο ψωμί  Άσπρο ψωμί  Πατατάκια,σνακς  Αναψυκτικά και φρουτοποτά  Ότι άλλο έχει προσθετή ζάχαρη

13 ΣΥΜΠ Λ ΗΡΩΜΑΤΑ ΠΡΩΤΕΪΝΩΝ Μεγάλο ποσοστό εφήβων χρησιμοποιεί σήμερα συμπληρώματα πρωτεϊνών χωρίς να κατανοούν τις παρενέργειες που αυτά προκαλούν o επιβάρυνση της λειτουργίας των νεφρών o αύξηση κινδύνου καρδιοπαθειών o αύξηση κινδύνου οστεοπόρωσης o επιπλέον θερμίδες Τα συμπληρώματα ωστόσο δεν χρειάζονται αν η διατροφή μας είναι πλήρης και οι διατροφικές ανάγκες του οργανισμού μας καλύπτονται από αυτήν.

14 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ                

15 Η ομάδα των διατροφολόγων: ΚΑΠΕΡΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ


Κατέβασμα ppt "Πρωτεΐνες & Υδατάνθρακες. Οι τροφές είναι το καύσιμο του οργανισμού μας Ο τρόπος που τρεφόμαστε προσφέρει στο σώμα μας την ενέργεια που χρειαζόμαστε για."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google