Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO 6-09-2013 ΕΩΣ ΚΑΙ 23-07- 2014 ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO 6-09-2013 ΕΩΣ ΚΑΙ 23-07- 2014 ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ε-Ν

2 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 1.ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ( ΑΠO ΕΩΣ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΚΤΩ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ) ΣΤΟΧΟΙ Αποκατάσταση προβλημάτων-τραυματισμών από την προηγούμενη χρονιά με ανάλογη ενδυνάμωση των σχετικών μυϊκών ομάδων Διόρθωση τεχνικών λαθών

3 Προετοιμασία του μυοσκελετικού συστήματος( μυϊκή ενδυνάμωση-κινητικότητα αρθρώσεων) και βελτίωση της αερόβιας ικανότητας Διασκέδαση μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες ( ποδόσφαιρο, καλαθοσφαίριση κ.τ.λ ) Επαφή με ριπτικές δραστηριότητες

4 2. ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΥΪΚΗΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑΣ (ΑΠΌ ΕΩΣ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ) ΣΤΟΧΟΙ Αύξηση μυϊκής μαζάς Διόρθωση τεχνικών λαθών Επαφή με ριπτικές δραστηριότητες Βελτίωση αερόβιας ικανότητας

5 3.ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ Ή ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΥΪΚΗ ΙΣΧΥ (ΑΠΌ ΕΩΣ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΩΔΕΚΑ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ) ΣΤΟΧΟΙ Βελτίωση μέγιστης δύναμης Μετατροπή της μέγιστης δύναμης σε μυϊκή ισχύ Επαφή με ριπτικές δραστηριότητες

6 4.ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΙΠΤΙΚΑ ΤΕΣΤ (ΑΠΌ ΕΩΣ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ) ΣΤΟΧΟΙ Ξεκούραση αθλήτριας Μετρήσεις σχετικά με τις φυσικές ικανότητες της αθλήτριας και το επίπεδο της ριπτικής κατάστασης

7 5.ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΑΠΌ ΕΩΣ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ) ΣΤΟΧΟΙ Βελτίωση της μέγιστης δύναμης Μετατροπή της μέγιστης δύναμης σε ειδική ριπτική δύναμη Συμμετοχή στις πρώτες αγωνιστικές δραστηριότητες

8 6.ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΑΠΌ ΕΩΣ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΠΤΑ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ) ΣΤΟΧΟΙ Συμμετοχή σε αγωνιστικές δραστηριότητες Προσανατολισμός στην ταχύτητα της μυϊκής συστολής Μετατροπή της μέγιστης δύναμης σε μυϊκή ισχύ

9 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ : Τεχνική-Ρίψεις ή δρόμοι ρυθμού ΤΡΙΤΗ : Μ υϊκή ενδυνάμωση- κινητικότητα αρθρώσεων ΤΕΤΑΡΤΗ : Παιχνίδι ΠΕΜΠΤΗ : Συνεχόμενο τρέξιμο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Τεχνική-Ρίψεις ή δρόμοι ρυθμού ΣΑΒΒΑΤΟ : Μυϊκή ενδυνάμωση- κινητικότητα αρθρώσεων ΚΥΡΙΑΚΗ : Παθητική αποκατάσταση * Οι ρίψεις γίνονται με αγωνιστικά και ελαφριά όργανα

10 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΥΪΚΗΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ : Δύναμη  ΕΝΤΑΣΗ : 70-%-80%  ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ : 10-8  ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: Μικρό κάτω από 1 min. ΤΡΙΤΗ : Τεχνική –Ρίψεις ΤΕΤΑΡΤΗ : Δύναμη ΠΕΜΠΤΗ : Συνεχόμενο τρέξιμο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Δύναμη ΣΑΒΒΑΤΟ : Τεχνική -Δρόμοι ρυθμού ΚΥΡΙΑΚΗ : Παθητική αποκατάσταση * Οι ρίψεις γίνονται με αγωνιστικά και ελαφριά όργανα

11 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΛΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΡΙΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ : Μέγιστη δύναμη  ΕΝΤΑΣΗ:85%-95%  ΕΠΑΝ. : 6 ΕΩΣ 2  ΔΙΑΛ. : 1,5 ΕΩΣ 3 min ΤΡΙΤΗ : Ρίψεις – δρόμοι ρυθμού ΤΕΤΑΡΤΗ : Μέγιστη δύναμη ΠΕΜΠΤΗ : Συνεχόμενο τρέξιμο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Μέγιστη Δύναμη ΣΑΒΒΑΤΟ : Τεχνική- Ρίψεις ΚΥΡΙΑΚΗ : Παθητική αποκατάσταση * Οι ρίψεις γίνονται με αγωνιστικά και βαριά όργανα

12 ΚΥΚΛΟΣ ΜΥΪΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΤΡΙΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ : Μυϊκή ισχύς  ΕΝΤΑΣΗ: 80%-90%  ΕΠΑΝ. : 4 ΕΩΣ 2  ΔΙΑΛ. : 2,5 ΕΩΣ 4 min ΤΡΙΤΗ : Τεχνική – ρίψεις ΤΕΤΑΡΤΗ : Μέγιστη δύναμη  ΕΝΤΑΣΗ: 85%-95%  ΕΠΑΝ. : 6 ΕΩΣ 2  ΔΙΑΛ. : 1.5 ΕΩΣ 3 min ΠΕΜΠΤΗ : Συνεχόμενο τρέξιμο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Μυϊκή ισχύς ΣΑΒΒΑΤΟ : Ρίψεις – δρόμοι ρυθμού ΚΥΡΙΑΚΗ : Παθητική αποκατάσταση * Οι ρίψεις γίνονται με αγωνιστικά και ελαφριά όργανα

13 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ : Μέγιστη δύναμη, ειδικές ασκήσεις δύναμης ΤΡΙΤΗ : Ρίψεις με βαρύ όργανο ΤΕΤΑΡΤΗ : Μέγιστη δύναμη, ειδικές ασκήσεις δύναμης ΠΕΜΠΤΗ : Τεχνική – συνεχόμενο τρέξιμο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Μέγιστη δύναμη,ειδικές ασκήσεις δύναμης ΣΑΒΒΑΤΟ : Ρίψεις με αγωνιστικό όργανο ΚΥΡΙΑΚΗ : Παθητική αποκατάσταση * Οι ρίψεις γίνονται με βαριά και αγωνιστικά όργανα

14 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ : Δύναμη  ΕΝΤΑΣΗ : 65%-75%  ΕΠΑΝ. : 8 ΕΩΣ 4  ΔΙΑΛ. : 2,5 ΕΩΣ 4 min TΡΙΤΗ : Ρίψεις με ελαφρύ όργανο ΤΕΤΑΡΤΗ : Δύναμη  ΕΝΤΑΣΗ : 90%-95%  ΕΠΑΝ. : 4 ΕΩΣ 2  ΔΙΑΛ. : 1,5 ΕΩΣ 3 min ΠΕΜΠΤΗ : Τεχνική – συνεχόμενο τρέξιμο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Δύναμη  ΕΝΤΑΣΗ : 85%-90%  ΕΠΑΝ. : 3 ΕΩΣ 2  ΔΙΑΛ. : 2,5 ΕΩΣ 4 ΣΑΒΒΑΤΟ : Ρίψεις με αγωνιστικό όργανο ΚΥΡΙΑΚΗ : Παθητική αποκατάσταση

15 ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΣ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟΥ * Τελευταία δυνατή προπόνηση τέσσερις ημέρες πριν τον αγώνα στόχο ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ *Αριθμός ρίψεων ανά προπονητική μονάδα από 20 έως 30 ρίψεις *Τις Πέμπτες που είχαμε το συνεχόμενο τρέξιμο, κάποιες φορές κάναμε ρίψεις

16 ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΚΥΚΛΟΥ Ενόχληση οσφυϊκής μοίρας Αποκατάσταση με κινησιοθεραπεία και ενδυνάμωση κοιλιακών-ραχιαίων όλο τον χρόνο Ενόχληση στον κάτω δεξιό κοιλιακό Περίοδος αποκατάστασης από έως Τενοντίτιδα αριστερού ώμου Περίοδος αποκατάστασης από έως και το τέλος της χρονιάς

17 ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Δ-Κ ΓΥΝΑΙΚΩΝ : 64.41μ. ΣΠΑΝΙΔΕΙΑ :64.10μ. ΖΑΧΑΡΙΑΔΕΙΑ : 65.34μ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΝΕΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ : 64.68μ. ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ : 63.75μ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΝΕΑΝΙΔΩΝ :63.99μ. ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΝΕΑΝΙΔΩΝ :63.11μ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΕΑΝΙΔΩΝ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΣ:62.68μ. ΤΕΛΙΚΟΣ : 63.67μ.

18 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO 6-09-2013 ΕΩΣ ΚΑΙ 23-07- 2014 ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google