Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων σε δρομείς ταχύτητας 100μ & 200μ Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων σε δρομείς ταχύτητας 100μ & 200μ Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων σε δρομείς ταχύτητας 100μ & 200μ Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων σε δρομείς ταχύτητας 100μ & 200μ Μεταβατικό στάδιο (18-19 χρόνων) u Ομαδοποίηση ανά περίοδο προετοιμασίας των Βασικών- Ειδικών και Αγωνιστικών Ασκήσεων για την Ταχύτητα, Αντοχή, Δύναμη και Τεχνική u Παραδείγματα δόμησης της προπόνησης ΜΙΚ ανά ΜΕΣ

2  ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ  ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ  ΒΑΣΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ  ΒΑΣΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ  ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ  ΕΙΔΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ  ΕΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ  ΒΑΣΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ - ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

3 Στόχοι προπόνησης στο βασικό κύκλο 1. Γενική ενδυνάμωση ή στοχευμένη ενδυνάμωση των μυϊκών ομάδων που συμβάλουν στην αγωνιστική κίνηση 2. Μέγιστη δύναμη με βάρη 3. Ταχυδύναμη με αλτικές 4. Αντοχή στη ταχυδύναμη με αλτικές ή ειδική αντοχή στη δύναμη 5. Bασική αντοχή 6. Εξάσκηση στην τεχνική για τελειοποίηση ή διόρθωση λαθών (εφ΄ όσον κρίνεται απαραίτητο) 7. Ευκαμψία αρθρώσεων – ελαστικότητα μυών

4 Παράδειγμα δόμησης ΜΙΚ Βασικού κύκλου για δρομείς μ.

5 Δομή Βασικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Δομή Βασικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Στάδιο των Πρώτων Υψηλών Επιδόσεων (18-19 χρόνων) Aσκ.:O.Μ.,Γλ.Μηρ., Προσαγ.Λαγ.,Χερ. Επ Σετ: 3-4 Ενταση :30 -50% 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :70% Συνεχ.Τρ.: 30΄Α3 5Χ30 Ο.Θ. 5Χ50μ 8-10 Aσκ.: Επ Σετ: 3-4 Ενταση :30 -50% 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :70% Συνεχ.Τρ.: 30΄Α3 Aσκ.:O.Μ.,Γλ.Μηρ., Προσαγ.Λαγ.,Χερ. Επ Σετ: 3-4 Ενταση :30 -50% 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :70% Συνεχ.Τρ.: 30΄Α2 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :70% 2 βασικές Aσκ.: Αρασέ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :85% Συνεχ.Τρ.: 30΄Α2 6Χ30 Ο.Θ. 6Χ40μ 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :75% 2 βασικές Aσκ.: Αρασέ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :85% Συνεχ.Τρ.: 30΄Α2 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :75% 2 βασικές Aσκ.: Αρασέ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :85% 6-8:Μήκος Χ.Φ., 6-8:Πενταπλούν, 8 εμπ. κάθ. άλμματα (84 εκ.) 6-8 επ. 3(3Χ300μ) Ενταση: 70% Δ/2΄1/2 Δσετ/4΄ 2 βασικές Aσκ.: Αρασέ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :85% 6-8:Μήκος Χ.Φ., 6-8:Πενταπλούν, 8 εμπ.κάθ. άλμματα (84 εκ.) 6-8 επ. 3(3Χ300μ) Ενταση: 70% Δ/2΄1/2 Δσετ/4΄ 6X10μ Σ.Ε. 4Χ60μ 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 4 Ενταση :75% 2 βασικές Aσκ.: Αρασέ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :90% 3(4Χ200μ) Ενταση: 70% Δ/2΄1/2 Δσετ/4΄ 2 βασικές Aσκ.: Αρασέ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :90% 6Χ50μ ανηφόρα κλίση 10  3(4Χ200μ) Ενταση: 70% Δ/2΄1/2 Δσετ/4΄ 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :90% 6Χ50μ ανηφόρα κλίση 10  άλμματα (84 εκ.) 6-8 επ. 6-8:Πενταπλούν 2(4Χ200μ) Ενταση: 75% Δ/2΄1/2 Δσετ/4΄ 6X20μ Σ.Ε. 6Χ80μ 20μ+20μ+20μ +20μ 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Ημικ/σμα Επ.: 3-4 Σετ: 4 Ενταση :90% Τράβηγμα με αντίστασης (8%ΣΒ) 5Χ20μ Δ/5΄ 2(4Χ200μ) Ενταση: 75% Δ/2΄1/2 Δσετ/4΄ 2 βασικές Aσκ.: Αρ..-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 1+1 Ενταση :75% 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Ημικ/σμα Επ.: 3 Σετ: 4 Ενταση :90% εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ50μ οριζ. άλμ. 2(3Χ200) 80% Δ/2΄ Δσετ/5΄ 2 βασικές Aσκ.: Αρ..-Βαθύ κ.αθ. Επ.: 8 Σετ: 1+1 Ενταση :75% 2 βασικές Aσκ.: Στρ.-Ημικ/σμα Επ.: 3 Σετ: 4 Ενταση :90% εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ40μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 6Χ50μ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. Ρεπό Ημικ/σμα Επ.: 2 Σετ: 3 Ενταση :95% 5Χ30μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 6Χ50μ 5Χ30μ οριζ. άλμ. Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 5Χ20μ Δ/5΄ 2(3Χ200) 85% Δ/2΄ Δσετ/5΄ εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ50μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 3Χ60μ 95% Δ/15΄ Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 5Χ20μ Δ/5΄ 2(3Χ150) 90% Δ/2΄ Δσετ/8΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. Ρεπό ΠΡΩΙ εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ50μ οριζ. άλμ. ΑΠΟΓΕΥΜΑ 6X30μ Σ.Ε. 3Χ50μ 95% Δ/15΄ Ρεπό Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 5Χ20μ Δ/5΄ 2(3Χ150) 90% Δ/2΄ Δσετ/8΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ.

6 Στόχοι προπόνησης στο ειδικό κύκλο α. Ειδική δύναμη με τράβηγμα αντίστασης για την επιτάχυνση β. Ταχύτητα γ. Αντοχή στην ταχύτητα

7 Παράδειγμα δόμησης ΜΙΚ ειδικού κύκλου για δρομείς μ

8 Δομή Ειδικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Δομή Ειδικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Στάδιο των Πρώτων Υψηλών Επιδόσεων (18-19 χρόνων) εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ50μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 3Χ60μ 95% Δ/15΄ Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 5Χ20μ Δ/5΄ 2(3Χ150) 90% Δ/2΄ Δσετ/8΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ50μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 3Χ50μ 95% Δ/15΄ Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 5Χ20μ Δ/5΄ 2(3Χ100) 92% Δ/2΄ Δσετ/10΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 3Χ20μ Δ/5΄ 4Χ40μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 1Χ50μ +1Χ60μ +1Χ70μ 95% Δ/15΄ Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 3Χ20μ Δ/5΄ 2(3Χ100) 92% Δ/2΄ Δσετ/10΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 4Χ40μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 80μ μ Δ/15΄ Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 3Χ20μ Δ/5΄ 4Χ150μ 92% Δ/2΄ Δσετ/15΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. εμπ. κάθ. άλματα (84 εκ.) 6-8 επ. 4Χ30μ οριζ. άλμ. 8X20μ Σ.Ε. 2Χ100 μ 95% Δ/20 Τράβηγμα με αντίστ. (8%ΣΒ) 3Χ20μ Δ/5΄ 4Χ120μ 92% Δ/2΄ Δσετ/15΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 4Χ50μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 2Χ50μ +60μ+ +80μ 95%Δ/ %-92%-95% Δ/25΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 4Χ40μ οριζ. άλμ. 8X20μ Σ.Ε. 3Χ60 μ >95% Δ/25΄ 2Χ150μ 95% Δ/20΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 4Χ40μ οριζ. άλμ. 6X30μ Σ.Ε. 2Χ50μ +60μ+ +80μ 95%Δ/20 2Χ120 97% Δ/30 Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. Τράβ. με αντίστ. 3Χ20μ Δ/5΄ 5X20μ Σ.Ε. 1Χ80+90μ 95-97% Δ/25΄ 120μ - 100μ % Δ/30΄ 120 μ %-95% Δ/30΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. ΄ 5X20μ Σ.Ε. 1Χ80+100μ 95-97% Δ/25΄ 2Χ120μ 95% Δ/20΄ ΄ 2Χ100μ 95-97% Δ/30΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 5X20μ Σ.Ε. 1Χ80+90μ 95-97% Δ/25΄ 100μ - 100μ % Δ/30΄ 120 μ %-95% Δ/30΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 5X20μ Σ.Ε. 2Χ60μ 95-97% Δ/25΄ 2Χ120μ 95% Δ/20΄ 2Χ90μ % Δ/30 Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ.

9 Στόχοι προπόνησης στον Προαγωνιστικό κύκλο α. Επιτάχυνση β. Ταχύτητα γ. Αντοχή στη ταχύτητα

10 Παράδειγμα δόμησης ΜΙΚ Προαγωνιστικού κύκλου για δρομείς μ

11 Δομή Προαγωνιστικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Δομή Προαγωνιστικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Στάδιο των Πρώτων Υψηλών Επιδόσεων (18-19 χρόνων) Τράβ. με αντίστ. 3Χ20μ Δ/5΄ 5X20μ Σ.Ε. 1Χ80+100μ % 120μ - 100μ % Δ/30΄ 130μ - 120μ-110μ % Δ/20΄ 2Χ100μ 100% Δ/30΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. Τράβ. με αντίστ. 3Χ20μ Δ/5΄ 5X20μ Σ.Ε. 1Χ60+80μ % Δ/30΄ Χαλάρωμα ΤΕΣΤ ή ΑΓΩΝΑΣ Τράβ. με αντίστ. 3Χ20μ Δ/5΄ 5X20μ Σ.Ε. 1Χ60+80μ % 100μ - 100μ % Δ/30΄ 120μ - 110μ-100μ % Δ/20΄ ΄ 2Χ80μ 100% Δ/30΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. Τράβ. με αντίστ. 3Χ20μ Δ/5΄ 5X20μ Σ.Ε. 2Χ % Δ/30΄ Χαλάρωμα 1Χ100μ + 1Χ90μ 100% Δ/30΄ 4X30μ Σ.Ε. 1Χ60+80μ % 80μ - 80μ % Δ/30΄ 120μ - 110μ-100μ % Δ/20΄ ΄ 80μ-70μ 100% Δ/30΄ Συνεχ.Τρ.: 20΄Α3 Κ.Ρ. 5X20μ Σ.Ε. 2Χ % Δ/30΄ Χαλάρωμα 1Χ100μ + 1Χ60μ 100% Δ/30΄ ΤΕΣΤ ή ΑΓΩΝΑΣ ΤΕΣΤ ή ΑΓΩΝΑΣ

12 Δομή Προαγωνιστικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Δομή Προαγωνιστικού ΜΕΣ στους δρόμους ταχύτητας 100μ & 200μ στο Στάδιο των Πρώτων Υψηλών Επιδόσεων (18-19 χρόνων) 4X30μ Σ.Ε. 1Χ60+80μ % 80μ - 80μ % Δ/30΄ 2Χ80μ 100% Δ/30΄ Χαλάρωμα4X30μ Σ.Ε. 1Χ60+80μ % Χαλάρωμα 100μ - 100μ % Δ/30΄ 5X20μ Σ.Ε. 2Χ % Δ/30΄ ή 3+3 αλλαγές σκυτάλης 2Χ80μ 100% Δ/30΄ Χαλάρωμα 5X20μ Σ.Ε. Χαλάρωμα ΑΓΩΝΑΣ


Κατέβασμα ppt "Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων σε δρομείς ταχύτητας 100μ & 200μ Προγραμματισμός ανάπτυξης - τοποθέτησης των φυσικών ικανοτήτων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google