Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2014

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Μάρτιος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -38 Ελλάδα: -60 Eυρωπαϊκή Ένωση: -7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Σεπτέμβριος 2013) Νομός Θεσσαλονίκης: -50 Ελλάδα:-72 Eυρωπαϊκή Ένωση:-12

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -51 GR: -79 EU: -17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-67 EU:-14 Σεπτέμβριος 2013

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -31 GR:-64 EU:-5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR: -49 EU:-2 Σεπτέμβριος 2013

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -55 GR:-85 EU: -33 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-72 EU:-22 Σεπτέμβριος 2013

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -38 GR:-69 EU:-10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-52 EU:-2 Σεπτέμβριος 2013

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:+13 EU:+30 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+23 EU:+19 Σεπτέμβριος 2013

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-4 EU:+17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:+10 EU:+13 Σεπτέμβριος 2013

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +57 GR:+75 EU:+24 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +44 GR:+62 EU:+18 Σεπτέμβριος 2013

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR:-55 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR: -56 EU: -11 Σεπτέμβριος 2013

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR:-78 EU:-23 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-65 EU:-22 Σεπτέμβριος 2013

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-47 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR: -70 EU:- Σεπτέμβριος 2013

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -73 GR:-81 EU:-7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-76 EU:-5 Σεπτέμβριος 2013

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Σεπτέμβριος 2013

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -93 GR*:-91 EU*:-74 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -96 GR*:-90 EU*:-72 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 *Στοιχεία Ιουλίου ‘13 Σεπτέμβριος 2013

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -96 GR*:-95 EU*:-88 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -100 GR*:-95 EU*:-88 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 Σεπτέμβριος 2013 *Στοιχεία Ιουλίου ‘13

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -83 GR*:-89 EU*:-59 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -84 GR*:-85 EU*:-55 Σεπτέμβριος 2013 *Στοιχεία Ιουλίου ‘13

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Σεπτέμβριος 2013 Νομός Θεσσαλονίκης: -13 Ελλάδα:-5 Eυρωπαϊκή Ένωση:-5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -6 Ελλάδα:-4 Eυρωπαϊκή Ένωση:-3

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-2 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:+7 EU:+7 Σεπτέμβριος 2013

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR:-27 EU:-21 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-24 EU:-15 Σεπτέμβριος 2013

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -37 GR:-14 EU:-18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-18 EU:-15 Σεπτέμβριος 2013

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:+1 EU:+4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+4 EU:+5 Σεπτέμβριος 2013

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:+12 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +22 GR:+17 EU:+11 Σεπτέμβριος 2013

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-6 EU:+0,3 Σεπτέμβριος 2013 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:-14 EU:+0,1

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:-2 EU: -6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:-8 EU:-3 Σεπτέμβριος 2013

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2013

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2013

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -2 GR:*+27 EU:*+23 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:*+25 EU:*+17 *Στοιχεία Ιουλίου ‘13*Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 Σεπτέμβριος 2013

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +9 GR:+7 EU: +8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +26 GR:+9 EU:+13 *Στοιχεία Ιουλίου ‘13 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 Σεπτέμβριος 2013

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιαν *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιαν ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 3,34,64,2 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 57,3%65,9%80,01% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 90% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 94%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Σεπτέμβριος 2013 Νομός Θεσσαλονίκης: -27 Ελλάδα:-10 Eυρωπαϊκή Ένωση:+1 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -20 Ελλάδα:+5 Eυρωπαϊκή Ένωση:+8

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -46 GR:-13 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-1 EU:+4 Σεπτέμβριος 2013

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-11 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-1 EU:+9 Σεπτέμβριος 2013

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-5 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +6 GR:+17 EU:+12 Σεπτέμβριος 2013

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:-20 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:-13 EU:+5 Σεπτέμβριος 2013

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:-23 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+3 EU:+5 Σεπτέμβριος 2013

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -38 GR:-22 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-12 EU:+2 Σεπτέμβριος 2013

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Σεπτέμβριος 2013

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Σεπτέμβριος 2013 Νομός Θεσσαλονίκης: -17 Ελλάδα:-23 Eυρωπαϊκή Ένωση:-0,4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -17 Ελλάδα:-10 Eυρωπαϊκή Ένωση:+0,5

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-37 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR: -18 EU: +1 Σεπτέμβριος 2013

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-8 EU:+8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-4 EU:+7 Σεπτέμβριος 2013

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:-30 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-6 EU:-1 Σεπτέμβριος 2013

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-39 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:+26 EU:+7 Σεπτέμβριος 2013

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+7 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+18 EU:+2 Σεπτέμβριος 2013

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-22 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-20 EU:+5 Σεπτέμβριος 2013

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Σεπτέμβριος 2013 Νομός Θεσσαλονίκης: -54 Ελλάδα:-18 Eυρωπαϊκή Ένωση:-27 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα:-14 Eυρωπαϊκή Ένωση:-25

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:+12 EU:-12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:-10 EU:-3 Σεπτέμβριος 2013

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Σεπτέμβριος 2013

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -81 GR:-31 EU:-38 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -80 GR:-48 EU:-38 Σεπτέμβριος 2013

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-5 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:+21 EU:-11 Σεπτέμβριος 2013

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-35 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-34 EU:-6 Σεπτέμβριος 2013

60


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google