Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προπόνηση Doggcrap 1 (Dante Trudel) • Στηρίζεται στις βασικές αρχές του ΒΒ • Απλό σύστημα μακριά από τα συνηθισμένα και πολυχρησιμοποιημένα • Η προπόνηση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προπόνηση Doggcrap 1 (Dante Trudel) • Στηρίζεται στις βασικές αρχές του ΒΒ • Απλό σύστημα μακριά από τα συνηθισμένα και πολυχρησιμοποιημένα • Η προπόνηση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προπόνηση Doggcrap 1 (Dante Trudel) • Στηρίζεται στις βασικές αρχές του ΒΒ • Απλό σύστημα μακριά από τα συνηθισμένα και πολυχρησιμοποιημένα • Η προπόνηση δεν είναι για αρχάριους και ενδιάμεσους • Δεν συνίσταται ούτε για αθλητές δυναμικών σπορ που θέλουν να προσθέσουν λίγη μυικότητα • Απευθύνεται σε έμπειρους ασκούμενους που στοχεύουν υψηλά επίπεδα μυικής ανάπτυξης

2 Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ DOGGCRAP • Σταδιακή υπερφόρτωση των μυών με ολοένα μεγαλύτερη αντίσταση σε κάθε προπόνηση • ΈΝΑ ΣΕΤ ανά μυική ομάδα, ανα προπόνηση • Επαρκές ζέσταμα με προοδευτικά βαρύτερα σετ, με σκοπό το ΈΝΑ πολύ βαρύ σετ • ΤΕΧΝΙΚΗ REST PAUSE για 1 μυική ομάδα: • ΈΝΑ ΣΕΤ 8-10 επαν. ( να μην βγαίνει άλλη) • 10-15΄΄ διάλειμμα και ξανά ένα μίνι σετ (συνήθως 3-5) • 10-15’’ διάλειμμα και ένα ακόμη σετ (συνήθως 2-3)  ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΑ ΒΑΡΗ –ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ

3 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ • ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΕΡΙΏΝ (ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ-ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ –ΠΗΧΕΙΣ ) ΟΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 20 • ΣΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ Η ΤΕΧΝΙΚΗ REST PAUSE ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: • ΑΣΚΉΣΕΙΣ ΌΠΩΣ… ΣΚΟΥΟΤ, ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΟΡΘΙΕΣ ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΕΣ • ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ:  ΈΝΑ ΒΑΡΥ ΣΕΤ 6-8 ΕΠΑΝ., ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΈΝΑ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΤΩΝ 9-12 ΕΠΑΝ.  ΓΙΑ ΣΚΟΥΟΤ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ: ENA BAΡΥ ΣΕΤ ΤΩΝ 5 ΕΠΑΝ., ΚΑΙ ΈΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΚΙΛΑ ΓΙΑ 20 ΕΠΑΝ.

4 ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • ΣΚΟΠΟΣ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ • ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΆΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ • ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ:ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΚΥΡΙΑΚΗ • ΜΕΡΑ 1 Η : ΣΤΗΘΟΣ –ΩΜΟΙ – ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ – ΠΛΑΤΗ (ΕΛΞΕΙΣ)- ΠΛΑΤΗ (ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΕΣ) • ΜΕΡΑ 2 Η : ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ –ΠΗΧΕΙΣ – ΓΑΜΠΕΣ – ΟΠΊΣΘΙΟΙ - ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΟΙ

5 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΘΟΥΣ: 8-10 ΕΠΑΝ. (Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΛΎ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΣΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΟΣΩΝ ΕΠΑΝ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΑΝΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΙΛΑ. • ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 12 ΕΠΑΝ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ • ΌΤΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ 15 ΕΠΑΝ. ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΈΝΑ 5-10% ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 8-10 ΕΠΑΝ.

6 ΑΣΚΗΣΕΙΣ • ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ • ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΜΥΙΚΗ ΟΜΑΔΑ • ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3 ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΜΥΙΚΗ ΟΜΑΔΑ • ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ • ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΕ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ • π.χ. ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΟΠ. 1 - ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΡΟΠ. 2 - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1, ΔΕΥΤΕΡΑ 2, ΤΕΤΑΡΤΗ 1, - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2.

7 ΑΣΚΗΣΕΙΣ • ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1  ΣΤΗΘΟΣ (ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΚΛΙΝΗ, ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΙΣΙΟ ΠΑΓΚΟ, ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΛΤΗΡΩΝ)  ΩΜΟΙ (ΟΡΘΙΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ, ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΜΙΘ, ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ)  ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ (ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ, ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ, ΒΥΘΙΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ)  ΠΛΑΤΗ 1 ( ΕΛΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΟΝΟΖΥΓΟ, ΕΛΞΕΙΣ ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ, ΕΛΞΕΙΣ ΜΕ ΑΝΑΠΟΔΗ ΛΑΒΗ)  ΠΛΑΤΗ 2 ( ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΟΡΘΙΕΣ ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΕΣ, ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΛΙΑ)

8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ • ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 2  ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ (ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΜΠΑΡΑ, ΚΆΜΨΕΙΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ, ΚΑΜΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ)  ΠΗΧΕΙΣ ( ΚΑΜΨΕΙΣ ΜΕ ΑΝΑΠΟΔΗ ΛΑΒΗ, ΣΦΥΡΟΕΙΔΗΣ ΚΑΜΨΕΙΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ, ΚΑΜΨΕΙΣ ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ … ΌΧΙ RP)  ΓΑΜΠΕΣ ( ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΑΡΣΕΙΣ, ΟΡΘΙΕΣ, ΑΡΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΑ)  ΜΗΡΙΑΙΟΙ ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ (ΑΚΑΜΠΤΕΣ ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΚΑΜΨΕΙΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑ)  ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΟΙ ( ΣΚΟΥΟΤ, ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ, ΠΡΕΣΑ)

9 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • ΔΕΥΤΕΡΑ • ΕΠΙΚΛΙΝΕΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΥ (RP) • ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ (RP) • ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ (RP) • ΕΛΞΕΙΣ ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ (RP) • ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ( 6-9) & (9-12)  ΤΕΤΑΡΤΗ  ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΜΠΑΡΑ (RP)  ΣΦΥΡΟΕΙΔΗΣ ΚΑΜΨΕΙΣ ΜΕ ΜΠΑΡΑ ( ΣΕΤ)  ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΑΡΣΕΙΣ ΓΑΜΠΩΝ ( ΑΡΓΕΣ ΜΕ ΠΑΥΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ)  ΚΑΜΨΕΙΣ ΜΗΡ. ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ (RP)  ΣΚΟΥΟΤ ( 6-10, 20 ΜΕ ΜΙΣΑ ΚΙΛΑ)

10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΙΣΙΟ ΠΑΓΚΟ (RP)  ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ (RP)  ΒΥΘΙΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ ΜΕ ΕΞΤΡΑ ΒΑΡΗ (RP)  ΕΛΞΕΙΣ ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΛΑΒΗ (RP)  ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ ΜΕ ΜΠΑΡΑ ( ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΕΤ)


Κατέβασμα ppt "Προπόνηση Doggcrap 1 (Dante Trudel) • Στηρίζεται στις βασικές αρχές του ΒΒ • Απλό σύστημα μακριά από τα συνηθισμένα και πολυχρησιμοποιημένα • Η προπόνηση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google