Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΝΌΣ ΠΕΛΑΤΗ: Σωματότυπος….. Ηλικία….. Φύλο….. Στόχος……(μάκρο –μέσο)….απώλεια λίπους, όγκος, γράμμωση,στρεσ,αντοχή, υγεία-αναζωογόνηση..

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΝΌΣ ΠΕΛΑΤΗ: Σωματότυπος….. Ηλικία….. Φύλο….. Στόχος……(μάκρο –μέσο)….απώλεια λίπους, όγκος, γράμμωση,στρεσ,αντοχή, υγεία-αναζωογόνηση.."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΝΌΣ ΠΕΛΑΤΗ: Σωματότυπος….. Ηλικία….. Φύλο….. Στόχος……(μάκρο –μέσο)….απώλεια λίπους, όγκος, γράμμωση,στρεσ,αντοχή, υγεία-αναζωογόνηση.. Εξοπλισμός….. Ασκήσεις…. Διατροφή…. Αποθεραπεία… Προπονητική εμπειρία… Αρχές –Συστήματα προπόνησης….. Συμπληρώματα…

2  Είδος εργασίας  Συναισθηματική –ψυχολογική κατάσταση  Οικογενειακό – εργασιακό περιβάλλον  Ξεκούραση  Ώρες ύπνου  Κοινωνική ζωή (έξοδοι, άγχος…)  Ημερολόγιο προπόνησης

3  Γραμμωση:διαχωρισμός-φλεβικότητα  Απώλεια λίπους: ιδανικό 1-2 κιλα τον μήνα  Αυξηση μυικής μάζας: ο,5-1 κιλό το μήνα…2-3 κιλά το χρόνο… (συστηματική προπόνηση)  Αυξηση δύναμης: αρχαριοι…αυξηση 50% σε 4-5 μήνες…. Προχωρημένοι… ο,5-1 κιλό την εβδομάδα  Όγκος: μέγεθος (1,75, 90 κιλά…χερι 45εκ Στήθος 125εκ…. Γάμπα 45εκ., σχήμα π.χ. δικεφαλοι πλήρεις-κορυφωμένοι….

4  Αεροβική…. Πόση, πότε, είδος….  Πρότυπα….  Ασκησιολόγιο….  Σετ- επαναλήψεις- διαλλείματα-κιλά…  Μυικές ανισορροπίες….  Μυικοί τραυματισμοί…  Αδύναμα σημεία στο σώμα….  Ελεύθερος χρόνος…  Διαστάσεις (χέρια,πόδια, στήθος…)

5  ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ:- ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ (?)  Mεγάλες μυικές ομάδες ξεκούραση 5-6 ημέρες  Μικρές μυικές ομάδες ξεκούραση 2-3 μέρες  Όχι 2 μεγάλες μυικές ομάδες μαζί την ιδια μέρα  ΓΝΩΡΊΖΩ ΠΟΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ?  ΑΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΈΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΑΡΧΗ? Δ: στήθος-τρικέφαλοι- δικέφαλοι Τρ.: πόδια Πεμπτ. : πλάτη-ώμοι ……. Μετά?

6  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ (JONES- MENTZER)  Δ. – Πλάτη-δικέφαλοι  Τετ πόδια- γάμπες  Παρ. ---– στήθος-ώμοι-τρικέφαλοι  Δ. ---πλάτη-τραπεζοειδείς – στήθος  Τετ ώμοι-δικέφαλοι-τρικέφαλοι  Παρ. ---γάμπες-τετρακέφαλοι-οπίσθιοι

7  ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΓΝΩΣΕΙΣ- ΑΝΑΓΚΕΣ – ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ – ΣΤΟΧΟΙ  ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ  ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)  ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ  …..ΑΕΡΟΒΙΑ….ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!!  ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ…. ΑΡΧΑΡΙΟΙ (6 ΜΗΝΕΣ), ΜΕΣΟΙ (6- 12 ΜΗΝΕΣ), ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ (ΜΕΤΑ ΑΠΌ 1,5-2 ΧΡΟΝΙΑ)  ΑΠΛΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ– ΔΙΠΛΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…. ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ- ΣΕΤ- ΚΙΛΑ…

8  ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ….ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΆΘΕ 2 ΜΗΝΕΣ…ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ….ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ….ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΧΟΥ…  ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ – ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΕΤ(45-60΄΄ ) ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (1-2΄)…. ΠΑΝΤΑ ΙΔΙΟΙ ΧΡΟΝΟΙ??  ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ…ΑΠΌ ΤΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ??  ΓΕΝΙΚΗ – ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ  ΕΥΡΟΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ  ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΩΝ…6…8…10…15…  ΣΕΤ… ΑΡΧΑΡΙΟΙ…ΜΕΣΟΙ…  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ

9  ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ….π.χ. ΟΓΚΟΣ- ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ  Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ π.χ. 70% 10 ΕΠΑΝ. Η ΔΕΚΑΤΗ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ????  ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ…. ΕΓΚΥΜΝΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΥΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ…..ΠΟΣΟΙ ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΠΛΑΤΗ??...  ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ  ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ….ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ Ή ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ???


Κατέβασμα ppt "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΝΌΣ ΠΕΛΑΤΗ: Σωματότυπος….. Ηλικία….. Φύλο….. Στόχος……(μάκρο –μέσο)….απώλεια λίπους, όγκος, γράμμωση,στρεσ,αντοχή, υγεία-αναζωογόνηση.."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google