Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εργασία των παιδιών της Ε2 Τάξης 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εργασία των παιδιών της Ε2 Τάξης 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εργασία των παιδιών της Ε2 Τάξης 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου

2

3 Η λέξη Διαδίκτυο προέρχεται από τις λέξεις Διασύνδεση Δικτύων και αναφέρεται σε ένα σύνολο υπολογιστών που συνδέονται μεταξύ τους σε ένα παγκόσμιο δίκτυο έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνούν.

4 Το διαδίκτυο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο: Εκπαίδευσης, Ψυχαγωγίας, Ενημέρωσης, Επικοινωνίας. Είναι όμως ένας κόσμος ανοικτός σε όλους, καλούς και κακούς !

5 Ακατάλληλο περιεχόμενο Ανεπιθύμητα μηνύματα Αποξένωση Παρενόχληση Βίαια παιχνίδια Εθισμός Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Ηλεκτρονικός τζόγος Παραβίαση Προσωπικών Δεδομένων Μη έγκυρες Πληροφορίες Φυσικές παθήσεις

6 Ο όρος ακατάλληλο περιεχόμενο έχει σχέση με την ηλικία του κάθε ατόμου. Υπάρχουν ιστοσελίδες που περιέχουν παράνομο ή ακατάλληλο περιεχόμενο για ένα μικρό παιδί. Εάν βρούμε κάποια ιστοσελίδα που μας τρομάζει ή μας κάνει να νιώθουμε άβολα ή αμήχανα, κλείνουμε το φυλλομετρητή μας και το αναφέρουμε αμέσως σε κάποιο ενήλικα.

7 Ανεπιθύμητα μηνύματα θεωρούνται τα μηνύματα που περιέχουν διαφημίσεις, περιεχόμενο σχετικό με τυχερά παιχνίδια και φθάνουν στο γραμματοκιβώτιό μας χωρίς να το έχουμε ζητήσει. Είμαστε προσεκτικοί όταν δίνουμε την ηλεκτρονική μας διεύθυνση και ρυθμίζουμε την προστασία φιλτραρίσματος από ανεπιθύμητα μηνύματα.

8 Η πολύωρη χρήση του διαδικτύου μειώνει την επικοινωνία μεταξύ των παιδιών και οδηγεί στην αποξένωση από τον πραγματικό κόσμο. Ο χρόνος που μένουμε στον υπολογιστή δεν πρέπει να μας στερεί ούτε ένα λεπτό από το παιχνίδι, τα χόμπι μας, τους φίλους μας, τον ύπνο μας και το διάβασμα μας.

9 Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση μέσω διαδικτύου. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί να κάνουν τα παιδιά μοναχικά και φοβισμένα. Χάνουν δηλαδή την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.

10 Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που περιέχουν σκηνές βίας, φόνους και ανάλογες εικόνες, θα μπορούσαν να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στη συμπεριφορά των παιδιών. Παίζουμε παιχνίδια που είναι κατάλληλα για την ηλικία μας.

11 Είναι η υπερβολική χρήση του διαδικτύου που παρεμβαίνει στην προσωπική ζωή. Έχουν αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις παιδιών και εφήβων που δαπανούν πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή παίζοντας ηλεκτρονικά-διαδικτυακά παιχνίδια, μιλώντας σε δωμάτια συνομιλιών ή σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να παραμελούν άλλες σημαντικές δραστηριότητες.

12 Είναι όταν ένα παιδί δέχεται απειλές, ταπεινώνεται ή γίνεται στόχος από κάποιο άλλο παιδί μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών, του Διαδικτύου ή του κινητού τηλεφώνου.

13 Είναι η δραστηριότητα κατά την οποία δύο ή περισσότερα άτομα συναντώνται Διαδικτυακά με σκοπό την ανταλλαγή στοιχημάτων. Βασικό πρόβλημα του ηλεκτρονικού τζόγου είναι η απώλεια χρημάτων.

14 Είναι η πράξη με την οποία ο χρήστης δίνει προσωπικές πληροφορίες σε μια πλαστή ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο. Με τον τρόπο αυτό το άτομο που κλέβει τα στοιχεία αποκτά παράνομη πρόσβαση στα δεδομένα.

15 Βασικό πλεονέκτημα της χρήσης του Διαδικτύου είναι η γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία. Μερικές φορές όμως οι πληροφορίες αυτές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και έχουν ως σκοπό την παραπλάνησή μας. Οκτώ στα δέκα ελληνόπουλα δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τις αξιόπιστες ιστοσελίδες.

16 Η πολύωρη χρήση του υπολογιστή είτε για δουλειά είτε για παιχνίδι είναι επικίνδυνη για την υγεία μας. Κάνουμε συχνά διαλείμματα.

17  Ελέξτε την εγκυρότητα της πληροφορίας στο Διαδίκτυο !  Σκέψου πριν δημοσιεύσεις !  Δεν είμαστε ανώνυμοι στο Διαδίκτυο !  Ότι ανεβαίνει στο διαδίκτυο, παραμένει για πάντα εκεί !  Οι φίλοι που γνωρίζουμε μόνο μέσα από το Διαδίκτυο παραμένουν άγνωστοι !  Μην ξεχνάς να ζεις στον πραγματικό κόσμο για χάρη του Διαδικτύου !

18 Χάκερ (Hacker) ονομάζεται το άτομο το οποίο εισβάλει σε υπολογιστικά συστήματα και πειραματίζεται με κάθε πτυχή τους. Ένας χάκερ έχει τις κατάλληλες γνώσεις και ικανότητες να διαχειρίζεται σε μεγάλο βαθμό υπολογιστικά συστήματα. Συνήθως οι χάκερ είναι προγραμματιστές, σχεδιαστές συστημάτων αλλά και άτομα τα οποία ενώ δεν ασχολούνται επαγγελματικά με τομείς της πληροφορικής έχουν αναπτύξει τέτοιες δεξιότητες και δουλεύουν είτε σε ομάδες είτε μόνοι τους.

19 Οι ιοί είναι προγράμματα που εγκαθίστανται στον υπολογιστή χωρίς να το θέλουμε. Η ενεργοποίηση του ιού έχει ως αποτέλεσμα την καταστροφή των δεδομένων ή το συνεχές άνοιγμα παραθύρων στην οθόνη.

20  Αλλάζουμε συχνά κωδικούς πρόσβασης  Αποφεύγουμε να συναντήσουμε άτομα που γνωρίζουμε μέσω διαδικτύου  Δεν δίνουμε προσωπικά στοιχεία  Εγκαθιστούμε προγράμματα για την προστασία του υπολογιστή από ιούς  Ζητάμε βοήθεια από τους γονείς μας και τους δασκάλους μας

21 1. Κάντε το Διαδίκτυο Οικογενειακή υπόθεση. Απολαύστε το Διαδίκτυο μαζί με τα παιδιά σας. 2. Μάθετε στα παιδιά σας να σας ενημερώνουν αμέσως για ιστοσελίδες με παράνομο ή επιβλαβές περιεχόμενο. 3. Εξηγήστε στα παιδιά σας ότι πρέπει να είναι προσεκτικά κατά τις συνομιλίες τους στο Διαδίκτυο. Εξηγήστε ότι οι διαδικτυακοί φίλοι μπορεί να μην είναι αυτό που υποστηρίζουν πως είναι. 4. Μάθετε στα παιδιά σας να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Να μην δίνουν ποτέ διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου ή άλλες προσωπικές πληροφορίες, αλλά και να αποφεύγουν να δημοσιεύουν δικές τους φωτογραφίες ή άλλων. 5. Μάθετε στα παιδιά σας ότι δεν πρέπει να κάθονται πολλές ώρες στον Υπολογιστή. Δεν πρέπει να παραμελούν την οικογένεια, το διάβασμα, το παιχνίδι, τους φίλους τους και τον ύπνο τους. 6. Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας δε θα κανονίσουν ποτέ συνάντηση με κάποιο άτομο που γνωρίζουν μόνο μέσω του Διαδικτύου. 7. Προωθήστε μέσα στην οικογένεια ένα περιβάλλον που δεν ανέχεται την παρενόχληση. Οι κανόνες καλής συμπεριφοράς δεν αλλάζουν μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται στον υπολογιστή. 8. Μιλήστε στα παιδιά σας για τη σημασία της πνευματικής ιδιοκτησίας των άλλων στο Διαδίκτυο. Εξηγήστε τους ότι η δημιουργία παράνομων αντιγραφών της πνευματικής εργασίας άλλων όπως μουσική, βιντεοπαιχνίδια, ταινίες και άλλα πράγματα είναι παράνομη. 9. Μάθετε στα παιδιά σας πως ότι διαβάζουν ή βλέπουν στο διαδίκτυο δεν είναι πάντοτε αλήθεια. Ενθαρρύνετέ τα να σας ρωτούν εάν έχουν αμφιβολίες. 10. Ελέγξτε τη δραστηριότητα του παιδιού σας στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας φίλτρα γονικού ελέγχου. Με τα προγράμματα αυτά μπορείτε να φιλτράρετε το επικίνδυνο περιεχόμενο.

22 Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε από τα παιδιά της Ε2 τάξης στο Μάθημα των Τ.Π.Ε και στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο Πηγές

23  Αθανάσιος  Ελένη  Μελίνα  Δημήτριος  Αποστολία  Βαϊα  Εμμανουήλ  Χαράλαμπος  Αικατερίνη  Πέτρος  Ντανιέλ

24  Άννα  Ελισάβετ  Αθανασία  Αλεξάνδρα  Αθηνά  Ραφαήλ  Μαρία  Δέσποινα

25  Αθηνά  Αθανασία  Ραφαήλ  Ελένη  Μελίνα  Άννα  Αποστολία  Μαρία  Αθανάσιος  Αϊντα  Κων/νος  Δημήτριος

26


Κατέβασμα ppt "Εργασία των παιδιών της Ε2 Τάξης 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google