Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Παιδική Πορνογραφία Βίαια παιχνίδια Αποξένωση Παρακίνηση σε αυτοκτονία Τμήμα: Α1 Μαθήτριες: Βάρφη Μαρίνα, Γεωργιάδη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Παιδική Πορνογραφία Βίαια παιχνίδια Αποξένωση Παρακίνηση σε αυτοκτονία Τμήμα: Α1 Μαθήτριες: Βάρφη Μαρίνα, Γεωργιάδη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Παιδική Πορνογραφία Βίαια παιχνίδια Αποξένωση Παρακίνηση σε αυτοκτονία Τμήμα: Α1 Μαθήτριες: Βάρφη Μαρίνα, Γεωργιάδη Θένια, Γεωργάκη Γεωργία

2 Παιδική Πορνογραφία Οι αναπαραστάσεις ανηλίκων που συμμετέχουν σε σεξουαλικές πράξεις ή καταστάσεις που υποδηλώνουν σεξουαλικές δραστηριότητες. Μερικές φορές ο ορισμός περιλαμβάνει εικόνες που έχουν υποστεί επεξεργασία από ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η παιδική πορνογραφία θεωρείται έγκλημα και υπόκειται σε ποινικές κυρώσεις. Η παιδική πορνογραφία ορίζεται διαφορετικά από τη νομοθεσία της κάθε χώρας.

3 ΜΟΡΦΕΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑΣ Σύμφωνα με τη Σύμβαση για τα Διαδικτυακά Εγκλήματα του Συμβουλίου της Ευρώπης, η παιδική πορνογραφία έχει τις εξής μορφές: Ένας ανήλικος που συμμετέχει σε σεξουαλικές δραστηριότητες. Ένας ανήλικος που συμμετέχει σε σεξουαλικές δραστηριότητες. Ένα άτομο που συμμετέχει σε σεξουαλικές δραστηριότητες προσποιούμενο ότι είναι ανήλικο. Ένα άτομο που συμμετέχει σε σεξουαλικές δραστηριότητες προσποιούμενο ότι είναι ανήλικο. Ρεαλιστικές εικόνες που αναπαριστούν έναν ανήλικο να συμμετέχει σε σεξουαλικές δραστηριότητες.

4

5 ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ Αν γνωρίζουμε κάποιον που ασχολείται με την παιδική πορνογραφία, τον καταγγέλλουμε στην ιστοσελίδα ή στην αστυνομία. Αν γνωρίζουμε κάποιον που ασχολείται με την παιδική πορνογραφία, τον καταγγέλλουμε στην ιστοσελίδα ή στην αστυνομία.www.cyberethnic.info Αποφεύγουμε διαδικτυακές συζητήσεις με αγνώστους και κυρίως δεν συμφωνούμε ποτέ να συναντήσουμε κάποιο «φίλο» που, μόλις γνωρίσαμε διαδικτυακά. Αποφεύγουμε διαδικτυακές συζητήσεις με αγνώστους και κυρίως δεν συμφωνούμε ποτέ να συναντήσουμε κάποιο «φίλο» που, μόλις γνωρίσαμε διαδικτυακά. Αν κάποια διαδικτυακή συζήτηση μάς κάνει να νιώσουμε άβολα, αναφέρουμε το γεγονός σε κάποιο ενήλικα. Αν κάποια διαδικτυακή συζήτηση μάς κάνει να νιώσουμε άβολα, αναφέρουμε το γεγονός σε κάποιο ενήλικα. Δεν στέλνουμε φωτογραφίες που είναι δυνατό να μας εκθέσουν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δεν στέλνουμε φωτογραφίες που είναι δυνατό να μας εκθέσουν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δεν ανεβάζουμε σε ιστοσελίδες κοινωνικού δικτύου π.χ. στο Facebook ή Hi5 φωτογραφίες μας, οι οποίες είναι προκλητικές. Δεν ανεβάζουμε σε ιστοσελίδες κοινωνικού δικτύου π.χ. στο Facebook ή Hi5 φωτογραφίες μας, οι οποίες είναι προκλητικές. Εγκαθιστούμε λογισμικό φιλτραρίσματος πληροφοριών σε υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από παιδιά. Εγκαθιστούμε λογισμικό φιλτραρίσματος πληροφοριών σε υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από παιδιά.

6 ΒΙΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που περιέχουν σκηνές βίας, φόνους και ανάλογες εικόνες και πέρα από την εξάρτηση που μπορούν να προκαλέσουν, εξοικειώνουν τα παιδιά με τη βία. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που περιέχουν σκηνές βίας, φόνους και ανάλογες εικόνες και πέρα από την εξάρτηση που μπορούν να προκαλέσουν, εξοικειώνουν τα παιδιά με τη βία. Δηλαδή στα μάτια των παιδιών η άσκηση βίας μπορεί να φαίνεται σαν μια συνηθισμένη πράξη χωρίς να συνειδητοποιούν πολλές φορές τις επιπτώσεις που έχει η άσκηση σε παιδιά και σε ενήλικες. Δηλαδή στα μάτια των παιδιών η άσκηση βίας μπορεί να φαίνεται σαν μια συνηθισμένη πράξη χωρίς να συνειδητοποιούν πολλές φορές τις επιπτώσεις που έχει η άσκηση σε παιδιά και σε ενήλικες.

7 ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΙΑΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που προβάλλουν σκηνές βίας μπορούν να έχουν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στη συμπεριφορά του παιδιού όπως: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που προβάλλουν σκηνές βίας μπορούν να έχουν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στη συμπεριφορά του παιδιού όπως: Το παιδί μπορεί να γίνει αναίσθητο στη φρίκη της βίας. Μπορεί βαθμιαία να δεχτεί τη βία ως τρόπο λύσης προβλημάτων. Να έχει ως πρότυπα τους πρωταγωνιστές της βίας. Να μιμηθεί τη βία που παρακολουθεί στο παιχνίδι.

8

9 ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΑΤΟΜΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Η αλόγιστη και πολύωρη χρήση του διαδικτύου, δημιουργεί συναισθηματική απόσταση και αλλοιώνει την ποιότητα επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους, κάτι το οποίο πολλές φορές οδηγεί στην αποξένωσή τους από τον πραγματικό κόσμο. Η αλόγιστη και πολύωρη χρήση του διαδικτύου, δημιουργεί συναισθηματική απόσταση και αλλοιώνει την ποιότητα επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους, κάτι το οποίο πολλές φορές οδηγεί στην αποξένωσή τους από τον πραγματικό κόσμο. Η πολύωρη ενασχόληση με το διαδίκτυο οδηγεί πολλές φορές στην αποξένωση από τον πραγματικό κόσμο εφόσον επιτρέπει στους ανθρώπους να ψυχαγωγούνται ή να επικοινωνούν χωρίς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της προσωπικής επαφής. Αρκετοί είναι αυτοί για παράδειγμα οι οποίοι αναπτύσσουν διαδικτυακές σχέσεις χωρίς να εγκαταλείπουν τα σπίτια τους. Όλα αυτά γίνονται σε βάρος του χρόνου που διαφορετικά μπορούν να έχουν διαθέσιμο για τη συμμετοχή σε άλλες δραστηριότητες με φίλους, γείτονες ή ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα. Ως αποτέλεσμα, κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να ταυτιστούν με τους άλλους νιώθοντας αποκλεισμένοι στην εντός του διαδικτύου κοινωνική τους ζωή.

10 ΤΑ ΑΙΤΙΑ Πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι η αποξένωση των εφήβων προκαλείται από τους γονείς, τα σχολεία και τη σχέση τους με αποξενωμένους συνομηλίκους. Πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι η αποξένωση των εφήβων προκαλείται από τους γονείς, τα σχολεία και τη σχέση τους με αποξενωμένους συνομηλίκους. Η οικονομική εκμετάλλευση είναι μια εξίσου σοβαρή αιτία. Επίσης η οικογένεια, το σχολείο και οι συνομήλικοι συνεισφέρουν άθελα τους στην ανάπτυξη της αποξένωσης. Η οικονομική εκμετάλλευση είναι μια εξίσου σοβαρή αιτία. Επίσης η οικογένεια, το σχολείο και οι συνομήλικοι συνεισφέρουν άθελα τους στην ανάπτυξη της αποξένωσης. Όταν η εφηβική αποξένωση προκαλείται από οικονομική αιτία τότε το πρόβλημα από ατομικό γίνεται κοινωνικό. Όταν μιλάμε για οικονομική εκμετάλλευση των εφήβων εννοούμε ότι τα οικονομικά ενδιαφέροντα χρησιμοποιούνται για να περιορίσουν την ελευθερία του εφήβου στο να κάνει συγκεκριμένες προσωπικές επιλογές και για να ελέγχουν την κατεύθυνση των υπολοίπων επιλογών του. Όταν η εφηβική αποξένωση προκαλείται από οικονομική αιτία τότε το πρόβλημα από ατομικό γίνεται κοινωνικό. Όταν μιλάμε για οικονομική εκμετάλλευση των εφήβων εννοούμε ότι τα οικονομικά ενδιαφέροντα χρησιμοποιούνται για να περιορίσουν την ελευθερία του εφήβου στο να κάνει συγκεκριμένες προσωπικές επιλογές και για να ελέγχουν την κατεύθυνση των υπολοίπων επιλογών του.

11 ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Η αποξένωση μπορεί να εκδηλωθεί στους εφήβους με αλλαγή συμπεριφοράς, με κατανάλωση αλκοόλ, με τη χρήση ναρκωτικών, με τη σεξουαλική ασυδοσία, μερικές φορές οδηγεί και στην αυτοκτονία. Αυτή η άμεση σχέση ανάμεσα στα προβλήματα υγείας και αποξένωσης μάς κάνουν να θεωρούμε ότι οι αποξενωμένοι έφηβοι διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο στο να παρουσιάσουν ασθένειες ψυχοσωματικής προέλευσης (άσθμα, έλκος, κολίτιδες κ.ά). Οι έφηβοι αντιμετωπίζονται σαν καταναλωτικό κοινό, φθηνό εργατικό δυναμικό και ανθρώπινο κεφάλαιο. Οι έφηβοι λαμβάνουν συγκεχυμένα μηνύματα για το σεξ, τα ναρκωτικά και την επαναστατικότητα.

12

13 ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ Η αυτοκτονία ή η αυτοκτονική συμπεριφορά σαν γεγονός από μόνο του είναι δυσάρεστο. Στην πραγματικότητα κανείς δεν επιδιώκει το θάνατο, πόσο περισσότερο ένα παιδί ή ένας έφηβος. Η πράξη του αυτή μεταφράζεται συνήθως ως μία κραυγή αγωνίας, απόγνωσης και αναζήτησης ενδιαφέροντος από το περιβάλλον του. Το Ίντερνετ ασκεί τρομερή επιρροή στην γνώση και τη διαμόρφωση απόψεων ειδικά στους εφήβους. Παιδιά νεαρής ηλικίας δηλώνουν ότι θέλουν να βάλουν τέλος στη ζωή ακόμη και για αποβολή από τα διαδικτυακά παιχνίδια. Για παράδειγμα, ένα παιδί μπορεί να θελήσει να δώσει τέλος στη ζωή του γιατί παραβίασε τους κανόνες του παιχνιδιού που έπαιζε στο διαδίκτυο και αποβλήθηκε για μερικές ημέρες από το παιχνίδι ή να θέλει να αυτοκτονήσει λόγω ερωτικής απογοήτευσης. Η αυτοκτονία ή η αυτοκτονική συμπεριφορά σαν γεγονός από μόνο του είναι δυσάρεστο. Στην πραγματικότητα κανείς δεν επιδιώκει το θάνατο, πόσο περισσότερο ένα παιδί ή ένας έφηβος. Η πράξη του αυτή μεταφράζεται συνήθως ως μία κραυγή αγωνίας, απόγνωσης και αναζήτησης ενδιαφέροντος από το περιβάλλον του. Το Ίντερνετ ασκεί τρομερή επιρροή στην γνώση και τη διαμόρφωση απόψεων ειδικά στους εφήβους. Παιδιά νεαρής ηλικίας δηλώνουν ότι θέλουν να βάλουν τέλος στη ζωή ακόμη και για αποβολή από τα διαδικτυακά παιχνίδια. Για παράδειγμα, ένα παιδί μπορεί να θελήσει να δώσει τέλος στη ζωή του γιατί παραβίασε τους κανόνες του παιχνιδιού που έπαιζε στο διαδίκτυο και αποβλήθηκε για μερικές ημέρες από το παιχνίδι ή να θέλει να αυτοκτονήσει λόγω ερωτικής απογοήτευσης. Καταθλιπτικό συναίσθημα, που μπορεί να οδηγήσει σε αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, παρουσιάζουν οι έφηβοι στην Ελλάδα, σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει στο 29% στα κορίτσια και στο 13% στα αγόρια. Καταθλιπτικό συναίσθημα, που μπορεί να οδηγήσει σε αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, παρουσιάζουν οι έφηβοι στην Ελλάδα, σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει στο 29% στα κορίτσια και στο 13% στα αγόρια.

14

15 Αποξένωση …


Κατέβασμα ppt "ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Παιδική Πορνογραφία Βίαια παιχνίδια Αποξένωση Παρακίνηση σε αυτοκτονία Τμήμα: Α1 Μαθήτριες: Βάρφη Μαρίνα, Γεωργιάδη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google