Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς

3 Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου

4 Όλα ξεκίνησαν με το «κίνημα της πατάτας» Άστατο πρόγραμμα και ωράριο πωλήσεων Άστατο πρόγραμμα και ωράριο πωλήσεων Όχι μόνιμος χώρος συναλλαγών Όχι μόνιμος χώρος συναλλαγών Πρόχειροι και βρώμικοι χώροι Πρόχειροι και βρώμικοι χώροι Υπαίθριο «παζάρι» Υπαίθριο «παζάρι» Λειτουργία ωρών καταστημάτων Λειτουργία ωρών καταστημάτων Μόνιμο εμπορικό κέντρο Μόνιμο εμπορικό κέντρο Αξιοπρεπέστατος χώρος με υψηλή αισθητική Αξιοπρεπέστατος χώρος με υψηλή αισθητική Χώρος πώλησης και συγχρόνως επιμόρφωσης Χώρος πώλησης και συγχρόνως επιμόρφωσης

5 Ποιοι είμαστε? ΕΛΑΙΟΤΕΧΝΙΑ Έκθεση ελιάς & Ελαιολάδου ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ Διαγωνισμοί ποιότητας & συσκευασίας ελαιολάδου

6 Διαγωνισμοί ελαιολάδου ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ Βραβείο Ποιότητας Ελαιολάδου ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ Βραβείο Συσκευασίας Ελαιολάδου

7 Ιατρική έκθεση

8 Συνέδριο Φυσικής ζωής

9 Συνέδριο Νέες Καλλιέργειες

10 Συνέδριο Ο κήπος μου

11 Διεθνές φεστιβάλ Παραδοσιακά προϊόντα

12 Τι είναι Ελληνική Τροφοσοφία -Greek Foodosophy? Πραγματική πανδαισία αυθεντικών προϊόντων κατευθείαν από παραγωγούς. Για τους καταναλωτές τρόπος για προμήθεια αγνών προϊόντων σε καλές τιμές

13 Τόπος συνάντησης Είναι ο τόπος συνάντησης παραγωγών και καταναλωτών σε ένα κτίριο, η στέγη όλης της ελληνικής διατροφής, όπου συνυπάρχουν ζυμαρικά, αλλαντικά, ελαιόλαδα, γλυκά του κουταλιού, μαρμελάδες, μέλια, ξηροί καρποί, λουκούμια και τόσες άλλες μοναδικές γεύσεις της πατρίδας μας

14 Πώς δουλεύει η Greek Foodosophy; Σε ένα μόνιμο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα με εύκολη πρόσβαση, οι ίδιοι οι παραγωγοί διαθέτουν τα προϊόντα τους. Έτσι ο καταναλωτής έχει άμεση επαφή με όσους παράγουν τα τρόφιμα που αγοράζει. Ακόμη, προγραμματίζουμε παράλληλες εκδηλώσεις μέσα στο εμπορικό κέντρο που θα μας κάνουν να ζούμε καλύτερα και Ελληνικά! Στόχος μας είναι να υπάρχουν 3 με 4 εκδηλώσεις και ομιλίες, κάθε μέρα.

15 Μερικά μόνο από τα θέματα που ετοιμάζουμε: Φτιάξτε το δικό σας φυσικό σαπούνι Γνωρίστε την υγιεινή Μεσογειακή διατροφή Πώς παράγεται το μέλι Πώς να ξεχωρίζετε το καλό ελαιόλαδο Διαγωνισμοί γευσιγνωσίας προϊόντων Οι ελληνικές ποικιλίες κρασιού, κ.λπ. Παράλληλες εκδηλώσεις

16 Δειγματισμός τροφίμων Εστιατόρια για την παρασκευή φαγητών με προϊόντα από τους παραγωγούς του εμπορικού κέντρου Εστιατόρια για την παρασκευή φαγητών με προϊόντα από τους παραγωγούς του εμπορικού κέντρου

17 Γιατί Greek Foodosophy? Γιατί στηρίζεις Ελλάδα! Στηρίζεις την Ελληνική επιχείρηση, την βιοτεχνία, κάθε μικρό παραγωγό που δύσκολα μπορεί να σταθεί μόνος του στην αγορά

18 Δυνατή μάρκα, Famous brand name Γιατί Greek Foodosophy σημαίνει όλοι οι παραγωγοί Ελληνικών προϊόντων κάτω από ένα δυνατό όνομα. Μια δυνατή μάρκα με μεγάλη εμβέλεια

19 Χωρίς μεσάζοντες Γιατί με αυτό τον τρόπο, τα Ελληνικά προϊόντα βρίσκουν τον δρόμο τους προς τους καταναλωτές και τους μεταποιητές αμέσως, χωρίς μεσάζοντες. Και γιατί «η ισχύς εν τη ενώσει»!

20 Αύξηση Εξαγωγών Ελληνικών προϊόντων Business centers: χώροι συναντήσεων Θα πραγματοποιούνται επισκέψεις ξένων εμπορικών αντιπροσωπειών μέσα στο εμπορικό κέντρο, ώστε να δειγματίζονται προϊόντα και επίσης να γίνεται προσωπική επικοινωνία μεταξύ παραγωγών κι εμπόρων εξωτερικού με στόχο τις εξαγωγές

21 Τρόπος συμμετοχής παραγωγού Πώς όμως ο παραγωγός λαδιού από την Κρήτη ή ο μελισσοκόμος από την Άνδρο θα συμμετέχει σε αυτό το project; Το κόστος συμμετοχής στο Mall ανέρχεται στα 700 ευρώ/μήνα και 8% επί του τζίρου. Με αυτό το ποσό ο παραγωγός έχει ένα μαγαζί με «το κλειδί στο χέρι», καθώς και υπάλληλο να το λειτουργεί.

22 Τρόπος πληρωμών Τα προϊόντα έρχονται παρακαταθήκη και κάθε 2η Παρασκευή γίνεται εκκαθάριση του προηγούμενου 15ημέρου με μετρητά

23 Φυσική παρουσία του παραγωγού Ο παραγωγός θα επισκέπτεται το Foodosophy 1-3 φορές το μήνα, ώστε ο ίδιος να επιδεικνύει στους επισκέπτες τον τρόπο της παραγωγής του. Θέλουμε, δηλαδή, να δείχνει π.χ. πού πηγαίνει τα μελίσσια του, πότε τους αλλάζει χώρο κλπ. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση των καταναλωτών από τον ίδιο τον παραγωγό

24 Eataly-retail mall Eataly Torino Λειτουργεί ήδη αντίστοιχο κατάστημα με προϊόντα παραγωγών στην Ιταλία

25 Διαφημιστική προβολή

26 Ανοικτή πρόσκληση προς παραγωγούς Σε περιμένει η δική σου θέση μέσα στο Τροφοσοφο-κατάστημα !!!

27 Ακόμη και ο Αϊνστάιν το συστήνει σαν σημαντική πρόταση !!!

28 ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ! Μπορείς να ενώσεις και συ τις δυνάμεις σου με την νέα δύναμη που γεννιέται. Μπορείς να γίνεις συμμέτοχος στην επιτυχία, να συμβάλεις ενεργά στην εξωστρέφεια της Ελληνικής παραγωγής

29 Σε περιμένουμε Σε περιμένουμε σήμερα, για να συζητήσουμε το δική σου παρουσία στο... “Τροφοσοφο-κατάστημα”! Γιώργος Κουβέλης, Γενικός Διευθυντής


Κατέβασμα ppt "Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google