Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη Στοχοκεντρική Προσέγγιση Στα Μαθηματικά ‘Η Έννοια του Μήκους’

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη Στοχοκεντρική Προσέγγιση Στα Μαθηματικά ‘Η Έννοια του Μήκους’"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη Στοχοκεντρική Προσέγγιση Στα Μαθηματικά ‘Η Έννοια του Μήκους’

2 Μέτρηση μηκών σε εκατοστά και χιλιοστά Μετρώ το ύψος μου  Βιωματική προσέγγιση – Ενδιαφέρον των μαθητών  Διαθεματικότητα: Γλώσσα ‘Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας’ (Ενότητα 1.1.4) Μελέτη Περιβάλλοντος ‘Ζούμε Μαζί και Συνεργαζόμαστε-Χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον’ (Ενότητα 1 – Κεφ. 1)  Συμμετοχή των μαθητών της Τρίτης και της Τετάρτης τάξης  Κεφάλαιο 8 ο  Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες 2 27/11/2010

3 Στόχοι Να αντιμετωπίσουν καταστάσεις από την καθημερινή ζωή που απαιτούν μέτρηση μήκους και να χρησιμοποιήσουν το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του Να ξέρουν να χρησιμοποιούν ως μονάδα μέτρησης το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του, δηλαδή το εκατοστό και το χιλιοστό Να μάθουν τις σχέσεις μεταξύ του μέτρου, του εκατοστού και του χιλιοστού Να ασκηθούν περαιτέρω στις πράξεις με διψήφιους και τριψήφιους αριθμούς και στις σχέσεις μεταξύ τους ως μονάδα μήκους 3 27/11/2010

4 Στόχοι-Διαθεματική Προσέγγιση Γλώσσα: 1.Να περιγράφει το σχολείο του 2.Να προτείνει σχολικές δραστηριότητες 3.Να διατυπώνει προτάσεις αισθητικής βελτίωσης ενός χώρου 4.Να περιγράφει έναν οικείο χώρο σε συνδυασμό με φωτογραφικό υλικό 27/11/2010 4

5 Στόχοι-Διαθεματική Προσέγγιση Μελέτη Περιβάλλοντος Να οικοδομήσουν την έννοια αρχικά της τάξης και στη συνέχεια της ευρύτερης κοινότητας που ανήκουν, μέσα από την περιγραφή των μεταξύ τους σχέσεων όπως αυτές διαμορφώνονται. 27/11/2010 5

6 Δραστηριότητα 1 η Μέτρηση του ύψους των παιδιών Στη δραστηριότητα αυτή ζήτησα από τα παιδιά αρχικά να εκτιμήσουν το ύψος τους και να υποθέσουν αν είναι ψηλότεροι ή κοντύτεροι από το διπλανό τους. Στη συνέχεια σηκώνονταν σε ομάδες στον τοίχο και ο καθένας μετρούσε το ύψος του διπλανού του. 27/11/ Στη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά εκτίμησαν το ύψος τους. Στη συνέχεια σηκώθηκαν σε ομάδες στον τοίχο και ο καθένας μετρούσε το ύψος του διπλανού του με την βοήθεια του μέτρου ή της μεζούρας.

7 Μετρώ το ύψος μου... 27/11/2010 7

8 Δραστηριότητα 2 η Μετρώ την τάξη μου και αντικείμενα που υπάρχουν μέσα σε αυτή /11/2010

9 Δραστηριότητα 3 η Ομαδική ΟΜΑΔΕΣ (2) 27/11/ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ (Ομάδα Αγοριών)(Ομάδα Κοριτσιών)

10 Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες... 27/11/

11 Οικολογικό σχολείο 27/11/

12 Το Ατελιέ των Κοριτσιών 27/11/

13 Αξιολόγηση Τρόπος Αξιολόγησης Γνώσεων και Δεξιοτήτων με Δραστηριότητες στο: Σχολικό Εγχειρίδιο –Βιβλίο Μαθηματικών & Τετράδιο Εργασιών Προτεινόμενο εκπαιδευτικό λογισμικό από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Στόχοι που Επιτεύχθηκαν: Οι μαθητές κατανόησαν ότι πρέπει να τοποθετούν το προς μέτρηση αντικείμενο στο σημείο (0) και όχι στην αρχή του χάρακα Οι μαθητές κατανόησαν τη σχέση μεταξύ του μέτρου, του εκατοστού και του χιλιοστού Οι μαθητές κατανόησαν την χρήση του μέτρου στην καθημερινή ζωή, καθώς και τις υποδιαιρέσεις του. Οι μαθητές εξασφάλισαν αυθεντική επικοινωνία στην τάξη τους με όρους ισότιμης αλληλεπίδρασης σε ομάδες και ζευγάρια Οι μαθητές διατύπωσαν προτάσεις αξιοποίησης του σχολικού χώρου Βελτίωση της Διδακτικής Διαδικασίας : Εισαγωγή στην κλίμακα 27/11/

14 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! 27/11/


Κατέβασμα ppt "Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη Στοχοκεντρική Προσέγγιση Στα Μαθηματικά ‘Η Έννοια του Μήκους’"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google