Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημήτρης Χατζόπουλος Dr. Sportwissenschaft Deutsche Sporthochschule Köln Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημήτρης Χατζόπουλος Dr. Sportwissenschaft Deutsche Sporthochschule Köln Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Δημήτρης Χατζόπουλος Dr. Sportwissenschaft Deutsche Sporthochschule Köln Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση

3 Επικοινωνία Χατζόπουλος Δημήτρης Εγκαταστάσεις Θέρμης ξενώνες Τρίτη 12:00 – 14:00 Τηλ

4 Εργαστήριο Θεωρία

5 Σε ζευγάρια θα κατεβάσετε από το E-τεφαα τα έντυπα για την εργασία θα τα βρείτε στο Ομάδα 2: Υποχρεωτικά Μαθήματα Εφαρμογής Διδακτική της ΦΑ στην Α/θμια Εκπαίδευση

6 Κανόνες για το εργαστήριο •Φροντίζω να είμαι στην ώρα μου. •Αν αργήσω, μπαίνω ήσυχα και κάθομαι στην άκρη. •Αν πρέπει να φύγω νωρίτερα, κάθομαι στην άκρη και φεύγω χωρίς να ενοχλήσω. •Όταν θέλω να πω κάτι, σηκώνω το χέρι μου. •Πριν μπω στο εργαστήριο κλείνω το κινητό.

7 «συρτή πάσα στο ποδόσφαιρο» «χωριστείτε σε ζευγάρια και εκτελέστε πάσες μεταξύ σας» Πρόβλημα; Σε κάθε άσκηση θα πρέπει να δίνονται στους μαθητές συγκεκριμένοι στόχοι! Πως διατυπώνω στόχους στη Φυσική Αγωγή; Στη Φ.Α. υπάρχουν δυο τρόποι καθορισμού στόχων: οι ποιοτικοί και οι ποσοτικοί στόχοι (Heymen & Leue, 2000).

8 Οι ποιοτικοί στόχοι έχουν σχέση με την εκτέλεση της δεξιότητας (διδασκαλία τεχνικής) και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στην ανατροφοδότηση. «στόχευση με το ένα χέρι» α) το βλέμμα εστιάζεται στο στόχο β) το ελεύθερο χέρι δείχνει το στόχο κτλ. Ο αριθμός των κριτηρίων δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 3-5. Οι ποσοτικοί στόχοι έχουν σχέση με το αποτέλεσμα (π.χ. πόσο μακριά, πόσο ψηλά, πόσες πετυχημένες βολές κτλ.). Σε κάθε ημερήσιο πλάνο θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι ποιοτικοί ή/και ποσοτικοί στόχοι. Διατυπώσεις της μορφής «τα παιδιά θα μάθουν τη δεξιότητα της ρίψης» είναι γενικές, αόριστες και δεν συμβάλλουν σε μια αποτελεσματική διδασκαλία.

9 Για την αύξηση της παρακίνησης των μαθητών θα πρέπει σε όλες τις ασκήσεις να καθορίζονται συγκεκριμένοι ποιοτικοί ή/και ποσοτικοί στόχοι. Μια ολοκληρωμένη διατύπωση θα μπορούσε να είναι η εξής: «Τα παιδιά θα μάθουν από απόσταση 4μ με το ένα χέρι να σημαδεύουν ένα τετράγωνο 30 εκ. ζωγραφισμένο στον τοίχο σε ύψος 1.30μ από το έδαφος (ποσοτικός στόχος). Κατά την εκτέλεση της ρίψης θα μάθουν α) …(αναφέρονται τα ποιοτικά κριτήρια)»

10 Γιατί προτείνεται στη φυσική αγωγή να είναι συγκεκριμένοι οι στόχοι; 1. Τα παιδιά ξέρουν που πρέπει να φτάσουν και αυτό αυξάνει την παρακίνηση. 2. Η ποιοτική διατύπωση βοηθά τον δάσκαλο στην παροχή ανατροφοδότησης. 3. Ο δάσκαλος εστιάζει σε αυτό που έθεσε ως στόχο και δεν χάνει το χρόνο του με άσκοπες ασκήσεις. 4. Βοηθά τον δάσκαλο στον προγραμματισμό. 4. Βοηθά τον δάσκαλο στην αξιολόγηση. Ο δάσκαλος ασχολήθηκε με έναν συγκεκριμένο στόχο και αυτόν θα αξιολογήσει (ποσοτικά ή ποιοτικά)!!

11 Για την επόμενη φορά Θέλω να έχετε σχηματίσει ζευγάρια για το σχολείο Ανά ζευγάρι να έχετε τα έντυπα από το e-τεφαα Καλή συνέχεια!!


Κατέβασμα ppt "Δημήτρης Χατζόπουλος Dr. Sportwissenschaft Deutsche Sporthochschule Köln Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google