Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 • ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

2 Θέτουμε τα εξής ερωτήματα :  Ποιο είναι το γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών ;  Ποιο είναι το γενικό ενδιαφέρον της τάξης για το μάθημα της Πληροφορικής ;

3 Ενότητα 1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα - Προγραμματισμός : Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον προγραμματισμό ( θεωρία ): 1.1 Η έννοια του προβλήματος 1.2 Τι είναι αλγόριθμος 1.3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1.4 Υλοποίηση αλγορίθμου με υπολογιστή - προγραμματισμός 1.5 Γλώσσες προγραμματισμού

4 Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη ( εργαστήριο ). Περισσότερα στη συνέχεια …

5 Ενότητα 2: Ανάθεση δύο ομαδικών εργασιών και μία ατομική (projects) και υλοποίησή τους στο εργαστήριο.  Η ενότητα αυτή εξαρτάται άμεσα από την Ενότητα 1, κυρίως από το Κεφάλαιο 2.  Ο αριθμός των εργασιών και η δυσκολία τους δεν είναι απόλυτα αλλά εξαρτώνται από την απόδοση των μαθητών.

6 Ενότητα 3: Ο Υπολογιστής στην Κοινωνία και στον Πολιτισμό :  Θεωρητικό κομμάτι σε μορφή συζήτησης που κλείνει ουσιαστικά τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής για το τρέχον έτος.

7 keep your life simple.

8  Απλά είναι μια γλώσσα σαν αυτή που μιλάμε ( την λεγόμενη και φυσική γλώσσα ) με την ιδαιτερότητα οτί χρησιμοποιείται για να μιλάς σε μηχανές.

9  Για να κάνεις τη ζωή σου πιο απλή.

10  Αν είσαι φούρναρης ακολουθείς μια συνταγή για να φτιάξεις ένα ψωμί.  Αν θες να φτιάξεις 100 ψωμιά ακολουθείς 100 φορές τη συνταγή σου, αν θες να φτιάξεις 1000 ψωμιά ακολουθείς 1000 φορές τη συνταγή σου … Να συνεχίσω ή κουράστηκες ;

11  Η συνταγή ; Ναι, ευτυχώς υπάρχει και λέγεται επανάληψη στον προγραμματισμό. Αλλά για να την κάνεις πρέπει πρώτα να μάθεις προγραμματισμό.

12  Όχι, θα μπορείς να κάνεις παπάδες.  Από μαθηματικές πράξεις.  επαναληπτικές πράξεις.  αυτόματες λειτουργίες.  παιχνίδια.  σάντουιτς.

13 Όχι,  ομαδοποίηση δεδομένων  ιστοσελίδες  και Lucozade

14  Χμμ …  Θέλουμε κάτι εύκολο, κατανοητό και διασκεδαστικό που να μοιάζει με παιχνίδι και που θα μας μάθει προγραμματισμό σε μια σοβαρή γλώσσα και όχι σε μια ανούσια που δε χρησιμοποιείται πουθενά ψευδο - γλώσσα … ναι, τώρα θέλω και ένα Scooter…

15  http://www.codecademy.com http://www.codecademy.com

16

17

18

19

20

21  Μακροπρόθεσμοι Στόχοι : Στόχοι που πρέπει να έχουν κατακτήσει οι μαθητές με το πέρας της σχολικής χρονιάς. Παράδειγμα : με το τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές πρέπει σε μεγάλο βαθμό :  Να συνεργάζονται για την εκτέλεση συγκεκριμένων μεγάλων δραστηριοτήτων ( ομαδική εργασία ).  Να μπορούν να μοντελοποιούν απλά προβλήματα προγραμματισμού σε μορφή αλγορίθμων και να τα λύνουν ( Ενότητες 1,2).

22  Βραχυπρόθεσμοι Στόχοι : Στόχοι που πρέπει να έχουν κατακτήσει οι μαθητές με το πέρας της διδακτικής ώρας. Παράδειγμα : με το τέλος της 1 ης διδακτικής ώρας, οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση :  Να περιγράφουν τι είναι πρόβλημα.  Να περιγράφουν τι είναι τα δεδομένα και τα ζητούμενα ενός προβλήματος. Σημαντικό : Δεν πρέπει ο καθηγητής να προχωρήσει στην ύλη του μαθήματος αν πρώτα οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι δεν έχουν κατακτηθεί από το Μ. Ο. της τάξης.

23 Ακολουθούμε συνδυασμό μεθόδων :  Άμεση Διδασκαλία ( απλή και συνδιδασκαλία )  Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία ( εργαστήριο ) Όμως αποφεύγουμε το μονόλογο, σε κάθε μάθημα κάνουμε άνοιγμα της διδασκαλίας :  Ερωτήσεις προς τους μαθητές για να τραβήξουμε το ενδιαφέρον τους.

24 Αξιολόγηση μαθητών από :  Συμμετοχή στην τάξη  Εργασίες ( ατομικές, ομαδικές )  Διαγώνισμα  Τελικές εξετάσεις  Περισσότερο θα δίνεται « βάρος » στις επιτυχίες κάποιου μαθητή ως προς το ποσοστό της τελικής του βαθμολογίας.

25 Ερωτήματα που θέτει ο καθηγητής :  Ποιο είναι το ποσοστό επιτυχίας των μαθητών ;  Τι θεωρεί ο καθηγητής ότι δεν πήγε καλά ; ( Παράγοντες που δε βοήθησαν να γίνει το μάθημα όπως το ήθελε ο καθηγητής ).  Τι δεν πρόλαβε να διδάξει ο καθηγητής από το περιεχόμενο του μαθήματος ;  Υπήρχε ενδιαφέρον για το μάθημα της Πληροφορικής από τους μαθητές ;  Αξιολόγηση μαθήματος και καθηγητή από τους μαθητές ( ερωτηματολόγιο ).

26


Κατέβασμα ppt "• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google