Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1

2 2 Συνεργασία είναι η ικανότητα να εργάζεσαι μαζί με τους άλλους για ένα κοινό όραμα. Η συνεργασία αποτελεί την κινητήρια δύναμη που κάνει τους συνηθισμένους ανθρώπους να επιτυγχάνουν ασυνήθιστα αποτελέσματα. Andrew Carnegie.

3 3 Μόνοι μπορούμε να κάνουμε τόσα λίγα. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε τόσα πολλά Helen Keller

4

5

6

7

8 8 Η συνολική δύναμη μιας ομάδας είναι κάτι περισσότερο από το άθροισμα της δύναμης των μελών της.

9 9 Όταν μία ομάδα ανθρώπων ενώσει δυνάμεις, οι πιθανότητες είναι απεριόριστες!

10 ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Η εταιρεία έχει πλέον οργανωτική δομή. Τον Ιανουάριο του 2011 ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση και πλέον η ΠΑΝΣΥΦΑ λειτουργεί σε μοντέρνους, λειτουργικούς χώρους που πληρούν όλες τις προδιαγραφές και μπορούν να στηρίξουν την ανάπτυξη της εταιρείας. Η ολοκλήρωση κεντρικών συμφωνιών με μεγάλες εταιρείες δίνει πλέον προνομιακή εμπορική πολιτική προς τους μετόχους μας. Αποκλειστικές συνεργασίες. Η ανάπτυξη του Τμήματος Πωλήσεων σε συνάρτηση με τις συγκυρίες της αγοράς δείχνει να είναι ένα πολυεργαλείο που θα δώσει προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες που μπορούμε να προσφέρουμε, είτε έχουν να κάνουν με φαρμακευτικά ή παραφαρμακευτικά προϊόντα. 10

11 ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Σήμερα πλέον η εταιρεία έχει ταυτότητα Η ανάπτυξη νέου Brand name και Logo (Real Care) των παλαιών προϊόντων (ΠΑΝΣΥΦΑ) σε συνάρτηση με τον εμπλουτισμό της γκάμας με νέα προϊόντα ανοίγει έναν μεγάλο δρόμο για μία σειρά ιδιωτικής ετικέτας στα συνεταιρισμένα φαρμακεία με πλεονεκτήματα για όλους. 11

12 REALCARE 12

13 REALCARE 13

14 ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΟΣ ΛΟΤΙΟΝ-ΑΣΕΤΟΝ 14 ΝΕΟ

15 ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΑ 15 ΝΕΟ

16 ΓΑΝΤΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ & LATEX 16 ΝΕΟ

17 ΜΑΣΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 17 ΝΕΟ

18 ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ 18 ΝΕΟ

19 GREENCARE Premium & Regular line 19

20 GREENCARE (PREMIUM LINE) ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 24 ΩΡΗ ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ 3 ΣΕ 1 ΣΑΠΟΥΝΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΟ ΔΕΡΜΑ ΕΝΥΔΑΤΙΚΟ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΚΡΕΜΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΥΓΡΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΗΡΟΔΕΡΜΙΑ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΣΕΙΡΑ 20

21 E-COMMERCE B2C ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ SITE. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΜΕ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΠΑΝΣΥΦΑ- ΣΥΦΑ-ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ). 21

22 22 Με την αλλαγή του site μας η εταιρεία μας έχει πλέον ένα εργαλείο για την βελτίωση του προφίλ της στην αγορά και την ανάπτυξη της εμπορικής της δραστηριότητας. E-COMMERCE B2C

23 23 Η δύναμη βρίσκεται στις διαφορές μας και όχι στις ομοιότητες μας. Stephen Covey

24 24 Green Pharmacy-Green & Real Products- E-Commerce- Sales Force Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ GREENCARE Premium & Regular line


Κατέβασμα ppt "HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google