Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama

2 Retail vs e-tail Ανταγωνιστικά ή Συμπληρωματικά κανάλια 2

3 Γιατί e-tail ? Βολικό –Από τον καναπέ/γραφείο του σπιτιού σου Χωρίς συνορα Φθηνότερο –Τις περισσότερες φορές –Εύκολο να εντοπίσεις τις ευκαιρίες που σου προσφέρει ο ανταγωνισμός Απεριόριστη (?) ποικιλία 3

4 Γιατί όχι e-tail ? Φόβος/ανασφάλεια –Για τις πιστωτικές κάρτες –Για τα e-shops (σαν brands) –Ελλειψη Full Refund φιλοσοφίας Ελλειψη φυσικής εξέτασης/εμπειρίας του προϊόντος Ελλειψη της επαφής/συμβουλής με τον πωλητή 4

5 Το e-tail στην ελληνική αγορά 5

6 Prisma Options – June Το e-tail στην ελληνική αγορά

7 Prisma Options – June Το e-tail στην ελληνική αγορά

8 Prisma Options – June Το e-tail στην ελληνική αγορά

9 Το e-tail στην Ελλάδα Για τους εξοικειωμένους στην τεχνολογία Κυρίως για προϊόντα τεχνολογίας κ΄ μουσική Με χαμηλή διείσδυση ακόμα και στις νεώτερες τεχνολογίες 9

10 Αρα? Είναι πολύ νωρίς ή πολύ αργά? Ο τελικός αποφασίζων είναι ο καταναλωτής –Σίγουρα απαιτείται: Βελτίωση δείκτη χρηματοπιστωτικής εμπιστοσύνης Βελτίωση αξιοπιστίας e-shop Καταναλωτική αλληλεγγύη 10

11 Τι είναι σήμερα το e-tail? Εναλλακτικό κανάλι πώλησης Πηγη πληροφοριών –Κυρίως για νέα προϊόντα –Σύγκριση χαρακτηριστικών –Σύγκρισή τιμών Αντιπροσωπευτικό της εικόνας του retailer 11

12 Τι δεν είναι (ακόμα ?) το e-tail Αυτόνομο σημείο πώλησης/πληρωμής/παραλαβής 12

13 Το e-tail σαν αυτόνομη επιχείρηση Ευκολότερο (?) να το ξεκινήσεις Δυσκολότερο να το συντηρήσεις 13

14 H σύνθεση Το e-tail σαν συμπλήρωμα του retail –Επιλέγεις από το σπίτι, παραλαμβάνεις/πληρώνεις στο κατάστημα και/ή –Εξετάζεις στο κατάστημα, αποφασίζεις στο σπίτι σου 14

15 H σύνθεση Ο κάθε καλός retailer οφείλει να έχει ένα καλό e-shop γιατί: –Ολο και περισσότεροι καταναλωτές θα το χρησιμοποιούν για Ενημέρωση για τα προϊόντα Ενημέρωση για τις τιμές 15

16 16

17 H σύνθεση Ο κάθε καλός retailer οφείλει να στέλνει τον πελάτη του στο κατάστημα –Με ειδικές παροχές για κλείσιμο on line και παραλαβή στο κατάστημα 17

18 18

19 Το οξύμωρο Η διαχείριση του e-shop απαιτεί μια ξεχωριστή αυτόνομή δομή σαν ένα αυτόνομο κατάστημα 19

20 Retail vs e-tail Ανταγωνιστικά ή Συμπληρωματικά κανάλια Ο Χρόνος θα Δείξει αλλά Ας είμαστε Έτοιμοι για Όλα


Κατέβασμα ppt "Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google