Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 • Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Μάρτιος, 2 ο 15ήμερο) • Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) • Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) • Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) • Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -63 Ελλάδα:-66 Eυρωπαϊκή Ένωση:-13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Σεπτέμβριος 2010) Νομός Θεσσαλονίκης: -63 Ελλάδα:-67 Eυρωπαϊκή Ένωση:-12

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR: -62 EU: -14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR:-71 EU:-14 Σεπτέμβριος 2010

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -47 GR:-57 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR: -55 EU:-7 Σεπτέμβριος 2010

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -66 GR:-80 EU: -32 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -78 GR:-85 EU:-27 Σεπτέμβριος 2010

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR:-65 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-65 EU:-14 Σεπτέμβριος 2010

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +49 GR:+61 EU:+14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +33 GR:+61 EU:+41 Σεπτέμβριος 2010

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +36 GR:+41 EU:+14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +21 GR:+33 EU:+33 Σεπτέμβριος 2010

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +84 GR:+89 EU:+25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +84 GR:+84 EU:+25 Σεπτέμβριος 2010

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR:-62 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -59 GR: -48 EU: -17 Σεπτέμβριος 2010

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-73 EU:-25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR:-65 EU:-24 Σεπτέμβριος 2010

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-48 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR: -47 EU:- Σεπτέμβριος 2010

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -72 GR:-57 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR:-60 EU:-5 Σεπτέμβριος 2010

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Σεπτέμβριος 2010

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -88 GR*:-85 EU*:-75 * Στοιχεία Ιουλίου ‘10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -89 GR*: -88 EU*:-75 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 Σεπτέμβριος 2010

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -89 GR*:-93 EU*:-90 *Στοιχεία Ιουλίου ‘10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -93 GR*:-91 EU*:-90 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 Σεπτέμβριος 2010

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 *Στοιχεία Ιουλίου ‘10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -83 GR*:-71 EU*:-59 *Στοιχεία Ιανουαρίου ’11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -81 GR*:-81 EU*:-60 Σεπτέμβριος 2010

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Σεπτέμβριος 2010 Νομός Θεσσαλονίκης: -33 Ελλάδα:-24 Eυρωπαϊκή Ένωση:-2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -27 Ελλάδα:-16 Eυρωπαϊκή Ένωση:+7

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-10 EU:+12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR:-8 EU:+20 Σεπτέμβριος 2010

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -66 GR:-51 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-38 EU:-1 Σεπτέμβριος 2010

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -48 GR:-30 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR:-14 EU:-1 Σεπτέμβριος 2010

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:+16 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+10 EU:-1 Σεπτέμβριος 2010

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -32 GR:-5 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-0,5 EU:+20 Σεπτέμβριος 2010

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:+6 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -1 GR:+7 EU:+25 Σεπτέμβριος 2010

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-28 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-11 EU:+10 Σεπτέμβριος 2010

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2010

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2010

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:*+40 EU:*+22 *Στοιχεία Ιουλίου ‘10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:*+35 EU:*+12 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 Σεπτέμβριος 2010

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:+12 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:+14 EU:+20 Σεπτέμβριος 2010 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 *Στοιχεία Ιουλίου ‘10

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιαν *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιαν ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 3,14,13,9 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 57,8%69,5%79,7% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 95% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 100%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Σεπτέμβριος 2010 Νομός Θεσσαλονίκης: -47 Ελλάδα:-17 Eυρωπαϊκή Ένωση:+05 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -40 Ελλάδα:-26 Eυρωπαϊκή Ένωση:+10

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-32 EU:+0,1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR:-29 EU:+5 Σεπτέμβριος 2010

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -55 GR:-10 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR:-26 EU:+10 Σεπτέμβριος 2010

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-11 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-22 EU:+16 Σεπτέμβριος 2010

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-38 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-25 EU:+9 Σεπτέμβριος 2010

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-4 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:-21 EU:+11 Σεπτέμβριος 2010

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -18 GR:-10 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-24 EU:+11 Σεπτέμβριος 2010

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Σεπτέμβριος 2010

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Σεπτέμβριος 2010 Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα:-45 Eυρωπαϊκή Ένωση:+1 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -32 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:+0,5

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -75 GR:-68 EU:+0,5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR: -36 EU: +5 Σεπτέμβριος 2010

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +4 GR:+28 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -12 GR:+12 EU:+13 Σεπτέμβριος 2010

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-58 EU:+3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-33 EU:0 Σεπτέμβριος 2010

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -48 GR:-39 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -32 GR:-18 EU:+10 Σεπτέμβριος 2010

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:0 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -23 GR:-9 EU:+3 Σεπτέμβριος 2010

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:-14 EU:+14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-19 EU:+28 Σεπτέμβριος 2010

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Σεπτέμβριος 2010 Νομός Θεσσαλονίκης: -56 Ελλάδα:-66 Eυρωπαϊκή Ένωση:-29 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -57 Ελλάδα:-68 Eυρωπαϊκή Ένωση:-27

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR:-49 EU:-16 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-56 EU:-9 Σεπτέμβριος 2010

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Σεπτέμβριος 2010

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -73 GR:-75 EU:-44 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -80 GR:-75 EU:-40 Σεπτέμβριος 2010

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -23 GR:-31 EU:-16 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:-23 EU:-2 Σεπτέμβριος 2010

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -38 GR:-58 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -34 GR:-60 EU:-15 Σεπτέμβριος 2010

60


Κατέβασμα ppt "Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google