Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής

2 2 Μέλος… •Του ομίλου εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Cypronetwork •Του πολυεθνικού δικτύου ερευνών αγοράς GfK Worldwide •Του ΣΕΔΕΑΚ και της ESOMAR

3 3 13 και 14 Ιουλίου 2009 Ταυτότητα Έρευνας Καταναλωτών 580 Καταναλωτές Ημερομηνία Διεξαγωγής Δείγμα Παγκύπρια Κάλυψη Τηλεφωνικές συνεντεύξεις χρησιμοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο Τηλεφωνικές συνεντεύξεις χρησιμοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο Συλλογή στοιχείων Συλλογή στοιχείων Δειγματοληψία Τυχαία, πολυσταδιακή στρωματοποιημένη Τυχαία, πολυσταδιακή στρωματοποιημένη

4 4 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί •Σχεδόν 4 στους 5 (78%) καταναλωτές είναι ενήμεροι για το μποϋκοτάζ στο γάλα και το ψωμί που εξαγγέλθηκε την προηγούμενη βδομάδα. •Η ενημέρωση για το μποϋκοτάζ φαίνεται να διαχύθηκε εξίσου σε όλες τις επαρχίες. Σχετικά πιο γνωστό έγινε στην Λεμεσό (82%) και λιγότερο γνωστό στην επαρχία Αμμοχώστου (70%). Το αν κάποιος μένει σε αστική περιοχή ή σε αγροτική περιοχή δεν φαίνεται να επηρέασε την γνώση για το μποϋκοτάζ. •Το φύλο των καταναλωτών δεν είναι παράγοντας καθορισμού του επιπέδου γνώσης. Η ηλικία όμως είναι. Φαίνεται ότι όσο πιο μεγάλος είναι ο καταναλωτής τόσο πιο ενήμερος είναι για το μποϋκοτάζ. Δηλαδή, ενώ στους καταναλωτές της ηλικιακής ομάδας 20-24 η γνώση είναι στο 41% στους καταναλωτές της ηλικιακής ομάδας 55-64 η γνώση είναι στο 93%! •Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο δεν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις ως προς το επίπεδο γνώσης. Διαφαίνεται μια τάση η οποία δείχνει ότι όσο πιο μορφωμένος είναι ο καταναλωτής τόσο μικρότερες είναι οι πιθανότητες να γνωρίζει για το μποϋκοτάζ.

5 5 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί

6 6 Ανά Επαρχία Διαμονής

7 7 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί Ανά Ηλικιακή Ομάδα

8 8 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί Ανά Μορφωτικό Επίπεδο

9 9 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ •Το μποϋκοτάζ φαίνεται να υποστηρίχθηκε από λίγο περισσότερους από τους μισούς (55%) καταναλωτές. •Φαίνεται ότι οι ιδιαίτερα τουριστικές επαρχίες υποστήριξαν το μποϋκοτάζ σε μεγαλύτερο βαθμό, με πρώτη την Λεμεσό (68%). Επίσης, το μποϋκοτάζ υποστηρίχθηκε από όσους κατοικούν σε αστικές περιοχές (61%) σε αντίθεση με όσους κατοικούν σε αγροτικές περιοχές (44%). •Ως προς το φύλο δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση ενώ, ως προς την ηλικιακή κατανομή, οι μεγάλες ηλικίες το υποστήριξαν ένθερμα, οι μεσαίες ηλικίες το υποστήριξαν στο μέσο όρο και οι μικρότερες ηλικίες δεν το υποστήριξαν. •Τέλος, το μποϋκοτάζ υποστηρίχθηκε περισσότερο από τους απόφοιτους δημοτικού σε ποσοστό 60% παρά από άτομα υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου.

10 10 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ

11 11 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Επαρχία Διαμονής

12 12 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Περιοχή Διαμονής

13 13 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Ηλικιακή Ομάδα

14 14 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Μορφωτικό Επίπεδο

15 15 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες •Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών είναι σύμφωνοι στο να γίνονται τέτοιου είδους ενέργειες. Οι διαφωνούντες είναι μόνο ένας στους δέκα (12%) καταναλωτές ενώ άλλοι τόσοι (11%) είναι ουδέτεροι. Υπάρχει και ένα πολύ μικρό ποσοστό της τάξης του 1% που δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να μας πουν τη γνώμη τους. •Η επαρχία διαμονής των καταναλωτών δεν φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά την συμφωνία με τέτοιου είδους ενέργειες. Μόνο οι Λεμεσιανοί είναι πιο ένθερμοι υποστηρικτές τέτοιων ενεργειών, σε ποσοστό 81% και οι κάτοικοι της επαρχίας Αμμοχώστου οι λιγότεροι ένθερμοι (64%). Οι καταναλωτές στις αστικές περιοχές φαίνεται να είναι πιο σύμφωνοι με τέτοιου είδους ενέργειες, σε ποσοστό που ανέρχεται στο 80%. Οι καταναλωτές που μένουν σε αγροτικές περιοχές είναι σύμφωνοι σε ποσοστό 66%.

16 16 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες •Το φύλο δεν επηρεάζει καθόλου την υποστήριξη ή όχι τέτοιων ενεργειών. Άνδρες και γυναίκες τις υποστηρίζουν εξίσου. Όσον αφορά στις ηλικιακές ομάδες εξακολουθεί να ισχύει το γεγονός ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία υποστηρίζουν αυτές τις ενέργειες σε μεγαλύτερο βαθμό. Πάντως, πιο πολύ φαίνεται να υποστηρίζουν αυτές τις ενέργειες οι καταναλωτές μεταξύ 55 και 64 ετών (89%) ακολουθούμενοι από τους 35-44 με 82%. •Τέλος, όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο, εδώ έχουμε μια διαφοροποίηση από τις προηγούμενες δύο ερωτήσεις με την έννοια ότι όσο πιο μορφωμένος είναι ο καταναλωτής τόσο πιο πολύ υποστηρίζει αυτές τις ενέργειες. Το ψηλότερο ποσοστό υποστήριξης εκφράζεται από τους αποφοίτους πανεπιστημίου με 82% και το χαμηλότερο από τους αποφοίτους δημοτικού (70%).

17 17 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες

18 18 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Επαρχία Διαμονής

19 19 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Περιοχή Διαμονής

20 20 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Ηλικιακή Ομάδα

21 21 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Μορφωτικό Επίπεδο

22 22 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

23 23 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ


Κατέβασμα ppt "1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google