Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ

2 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Περιβάλλον Κλάδου Επιχειρ. Περιβάλλον Περιβάλλον Π/Τ Επιχειρησ. Επιτυχία

3 ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

4 Νομοθεσία ΑγοράΤεχνολογία Υπάλληλοι/ Εργασία Επιχείρηση Λύσεις στις επιχειρησιακές απαιτήσεις ΤΙ ΩΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Επιχειρησιακές Διαδικασίες

5 Καινοτομική Χρήση των ΠΣ Απαιτεί συστηματική προσέγγιση Καινοτομική Χρήση των ΠΣ Απαιτεί συστηματική προσέγγιση

6 Συστηματική προσέγγιση Όραμα Στρατηγική Τακτικές Επιχειρησιακό Σχέδιο Ανταγωνιστικές επιλογές Ρόλοι & Σχέσεις Αναπροσδιορισμός / προσδιορισμός Τηλεπικοινωνίες Προφίλ παραγόντων επιτυχίας

7 Αποτελεσμα- τικότητα Παραγωγικότητα Αποδοτικότητα Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Περιβάλλον της ΠΤ Περίοδ. I Επεξεργ. Δεδομένων Περίοδ. III Στρατηγικά Συστήματα Στόχος Περίοδ II Υπολογ. Τελ. Χρήστη Περίοδ. IV Συνεργασίες/συμμα χίες Στόχος

8 Η γνώση των ανταγωνιστικών δυνάμεων μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση να διεκδικήσει μία θέση λιγότερο επισφαλή στον κλάδο

9 Ανταγωνιστικό Μοντέλο του Porter Δεν αναπτύχθηκε για τη χρήση των ΠΣ. Διασπά τον κλάδο σε λογικά μέρη, τα αναλύει και τα επανασυνδέει. Αποφεύγει την περιορισμένη μελέτη του κλάδου Παρέχει την κατανόηση της δομής του επιχειρησιακού περιβάλλοντος του κλάδου Παρέχει κατανόηση των ανταγωνιστικών απειλών του κλάδου

10 Δύο σημαντικές Ερωτήσεις 1. Πόσο δομημένος είναι ο κλάδος (μας ελκύει); 2. Ποια είναι η θέση της επιχείρησης σε σχέση με τον κλάδο;

11 Σημαντικοί Παράγοντες Ανάλυσης του Κλάδου Συγκέντρωση μεγάλου αριθμού δεδομένων Προσδιορισμός σημαντικών δεδομένων Επιλογή της σωστής προσέγγισης. Απόφαση για το λογικό σημείο εκκίνησης.

12 Ανταγωνιστικό Μοντέλο του Porter Ανταγων. κλάδου Στρατηγική επιχ. μονάδα Διαπραγματευτική Δύναμη των Αγοραστών Διαπραγματευτική Δύναμη των Προμηθευτών Υποκατάστατα Προϊόντα και Υπηρεσίες Πιθανοί Νέοι Είσοδοι

13 Ανταγωνιστική Στρατηγική Τι ωθεί τον ανταγωνισμό τώρα ή μελλοντικά στον κλάδο; Τι είναι πιθανόν να πράξουν οι τωρινοί και οι μελλοντικοί ανταγωνιστές μας και πώς θα πρέπει να αντιδράσουμε; Πού θα πρέπει να τοποθετήσουμε την εταιρεία μας για να πετύχει και να διατηρήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

14 Βασικοί στόχοι της στρατηγικής επιχειρησιακής μονάδας  Να δημιουργήσει αποτελεσματικές συνδέσεις με τους αγοραστές και τους προμηθευτές.  Να δημιουργήσει εμπόδια σε καινούργιες εισόδους και υποκατάστατα προϊόντα

15 Στρατηγικές επιλογές Σύμφωνα με τον Porter Κύριες Στρατηγικές 1. Διαφοροποίησης 2. Ελάχιστου κόστους Στρατηγικές υποστήριξης 1. Καινοτομία 2. Ανάπτυξη 3. Συμμαχία

16 1.Να δημιουργήσουν εμπόδια ώστε να εμποδίσουν μία επιχείρηση να εισέλθει στον κλάδο; 2.Να ενσωματώσουν το κόστος ώστε να είναι δύσκολο για τους πελάτες να προτιμήσουν άλλο προμηθευτή; 3.Ν’ αλλάξουν την βάση ανταγωνισμού στον κλάδο; 4. Ν’ αλλάξουν την ισορροπία δυνάμεων στη σχέση που έχει η επιχείρηση με τους πελάτες και τους προμηθευτές; 5. Να παρέχουν την βάση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες αγορές ή άλλες νέες επιχειρησιακές ευκαιρίες; Μπορούν τα ΠΣ:

17 Αλυσίδα Αξιών ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΡΟΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΡΟΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΔΟΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ

18 ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΛΑΔΟΥΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΛΑΔΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ*

19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ: Προδιαγραφές και ικανοποίηση πελάτηΠΟΙΟΤΗΤΑ: Προδιαγραφές και ικανοποίηση πελάτη ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ BENCHMARKINGBENCHMARKING ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣΜΕΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ*


Κατέβασμα ppt "Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google