Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Παρουσίαση Ομίλου – 6M 2006 Σεπτέμβριος 2006 Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Παρουσίαση Ομίλου – 6M 2006 Σεπτέμβριος 2006 Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Παρουσίαση Ομίλου – 6M 2006 Σεπτέμβριος 2006 Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO

2 2 Οι πληροφορίες που παρατίθονται σε αυτή τη παρουσίαση βασίζονται στα εταιρικά στοιχεία γνωστά στο ευρύ κοινό, δημοσιευμένα σε εφημερίδες και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ομίλου. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει για οποιεσδήποτε αλλαγές που αφορούν τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρουσίαση. Η εκπόνηση της παρούσας παρουσίασης έγινε για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς και καμία πληροφορία δεν αποτελεί ούτε μπορεί να ερμηνευτεί σαν προτροπή ή παρότρυνση αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών και λοιπών αξιών (ομόλογα, παράγωγα κλπ.). Η παρούσα παρουσίαση αποτελεί προϊόν της ‘NotosCom Συμμετοχές ΑΒΕΕ’. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η χρησιμοποίηση και διανομή του εν λόγω προϊόντος χωρίς την έγγραφη άδεια της. Αποποίηση Ευθύνης

3 3 Το Όραμα μας Η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας ώστε αυτά να αποτελούν την πρώτη επιλογή για κάθε καταναλωτική συνήθεια που ομορφαίνει τη ζωή. Το slogan μας: Η πρώτη σας επιλογή για ομορφότερη ζωή για ομορφότερη ζωή

4 4 Οι δραστηριότητες μας (SBU’s) Η Notos Com Holdings δραστηριοποιείται στη Λιανική και Χονδρική Διανομή καταναλωτικών προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών Βασικό Σκεπτικό της Διοίκησης είναι η Διαχείριση Δυναμικών Παγκοσμίων Φιρμών με Υψηλά Περιθώρια Κέρδους και Μεγάλη Διείσδυση Αγοράς Τα κύρια Strategic Business Units (SBUs) είναι: Πολυκαταστήματα Notos Galleries Καλλυντικά / Είδη Προσωπικής Φροντίδας Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Λιανική Ένδυσης / Υπόδηση Γραφικά Διεθνείς Δραστηριότητες

5 5 ΕΥΡΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Δυναμικό Επιχειρηματικό Μοντέλο ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΙΡΜΩΝ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ευρύ Δίκτυο Διανομής SBU6 Διεθνείς Δραστηριότητες SBU1 Πολυκαταστήματα Notos Galleries SBU3 Λιανική Ένδυση Υπόδηση SBU5 Γραφικά SBU2 Καλλυντικά, Είδη Προσωπικής Φροντίδας SBU4 Χονδρική Ένδυση Υπόδηση

6 6 Εδραιωμένο Δίκτυο Διανομής Διεθνώς αναγνωρίσιμα Brands Οργανωτική Δομή Low Operational Risk Πολλαπλά κανάλια Διανομής Πολυκαταστήματα Μαγαζιά Λιανικής Χονδρική Ξένες Αγορές Διάρθρωση του brand χαρτοφυλακίου Διάρθρωση Προϊόντων Γεωγραφική διασπορά Διασπορά στα δίκτυα διανομής Χαμηλότερο κόστος και λειτουργικά έξοδα, λόγω των συνεργιών στην προώθηση των προϊόντων Τεχνογνωσία στη διαχείριση των brands Πολύχρονη εμπειρία της Διοίκησης Τα πλεονεκτήματα μας Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Ισχυρά brand names Upscale brands με μεγάλα περιθώρια

7 7 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδας  Kolynos  Revlon  Faber Castell  Βest Friends  Hawaiian Tropic  Bburago Toys  Jordan  Marvel Επιλεκτική Διανομή Ευρεία Διανομή  Lancaster  YSL  Chanel  Revlon  Eliz. Arden  Davidoff  Ιssey Miyake  J.P. Gaultier  Clarins  Bvlgari  Stendhal  Moschino  Van Cleef  Hermes  Givenchy  Guerlain  Kenzo  Jennifer Lopez  Sisley  Thierry Mugler  Max Factor  Fendi  Stella Mc Cartney  Ferragamo  Nikos  Jil Sander  Isabella Roselini  Chopard  Joop!  Azzaro  Ungaro  Alessandro del’Aqua  Elizabeth Taylor  Roget & Gallet  Oscar de la Renta  Jean Patou  Alexander Mc Queen  Ermenegildo Zegna  FCUK  L’Occitane  Jean Piaubert  Boucheron  Johji Jamamoto  Emmanuel Ungaro  Gres  Chantal Tomass  Calvin Klein  Karl Lagerfeld

8 8 Ένδυση / Υπόδηση Brand Χαρτοφυλάκιο Χονδρικής Brand Χαρτοφυλάκιο Λιανικής  Lacoste  Polo Ralph Lauren  The Bostonians  Alain Manoukian  Cerruti Jeans  Henry Cottons  Trussardi Jeans  Trussardi Sport  Newman  Gant  Polo Jeans  Kookai  Keds  French Connection UK  Lubiam  Murphy & Nye  Persona  Sperry  Lacoste  Polo Ralph Lauren  The Bostonians  Alain Manoukian  Cerruti Jeans  Henry Cottons  Trussardi Jeans  Trussardi Sport  Newman  Gant  Polo Jeans  Kookai  Keds  Max Mara  Marina Rinaldi  Swatch  Springfield

9 9 Strategic Business Units SBUs

10 10 Πολυκαταστήματα Notos Galleries Notos Galleries Λαμπρόπουλος Ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά 3 Πολυκαταστήματα με συνολική επιφάνεια ανωδομής 20,718τμ Σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη Ιστορία πάνω από 100 χρόνια Shop in a shop επιχειρηματικό μοντέλο Notos Galleries Home Άνοιξε το Δεκέμβριο 2003 στο κέντρο της Αθήνας Το μοναδικό “Home” furniture πολυκατάστημα στην Ελλάδα Συνολική επιφάνεια ανωδομής 17,100 τμ Στεγάζει 100 προμηθευτές με πάνω από 250 προϊόντα κατοικίας

11 11 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδα Δίκτυο Διανομής –250 σημεία πώλησης καλλυντικών επιλεκτικής διανομής –3000 σημεία πώλησης καλλυντικών ευρείας διανομής Δύο στρατηγικά JV με Lancaster & YSL Beaute Υψηλά περιθώρια και ισχυρό cash flow Αποκλειστική Αντιπροσώπευση και Διανομή καλλυντικών επιλεκτικής και ευρείας διανομής

12 12 Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Χονδρική Διανομή επιλεγμένων brands ένδυσης και υπόδησης Χαρτοφυλάκιο με διεθνούς φήμης brands Αποκλειστική συνεργασία με προμηθευτές Ευρύ δίκτυο Διανομής: Boutiques = 103 Shop in Shop - Corners = 222 Σημεία Πώλησης (ένδυση)= 813 Σημεία Πώλησης (υπόδηση) = 239 Συνολικά σημεία πώλησης = 1.377

13 13 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση Δίκτυο λιανικής 54 καταστημάτων Monobrand και multibrand καταστήματα Μαγαζιά στα πλέον κεντρικά σημεία πώλησης στις μεγαλύτερες πόλεις Τα μαγαζιά διαχειρίζονται κεντρικά από την Notos Com «Re brand» μαγαζιών όταν χρειάζεται με στόχο την αύξηση παραγωγικότητας και πωλήσεων ανά τ.μ. Μη εξάρτηση από ένα και μόνο brand Ευέλικτο Business Model

14 14 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση

15 15 Βουλγαρία 1993 Τσεχία 1994 Ρουμανία 2001 Σλοβακία 1998 Κύπρος 1997 Αυστρία 2003 Πολωνία 1998 Κροατία 2003 F.Y.R.O.M Αλβανία 2005 Τουρκία 2005 Ουγγαρία 2003 Μάλτα 2005 Πρώην Γιουγκοσλαβία Σλοβενία 2003 Θυγατρικές Εξωτερικού

16 16 Διεθνείς Δραστηριότητες 57 καταστήματα λιανικής πώλησης Μαγαζιά σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους των μεγαλύτερων πόλεων Αποκλειστική αντιπροσώπευση brands (Lacoste, Gant) Εξαγωγή του επιτυχημένου ελληνικού επιχειρηματικού μοντέλου Η Notos Com δραστηριοποιείται στη λιανική διανομή ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών στην Αυστρία, Κύπρο και Ανατολική Ευρώπη

17 17 Γραφικά Η Notos Com δραστηριοποιείται στον κλάδο γραφικών με: Χονδρική Διανομή Μαγαζιά «Πάλλης Γραφικά», Λιανική Διανομή Πάλλης Εξοπλισμός Γραφείου-B2B Ισχυρό brand name με ιστορία άνω των 100 ετών 4 καταστήματα σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα Αποκλειστική αντιπροσώπευση και διανομή διεθνών brands (Faber Castel)

18 18 Going Forward - Ελλάδα Εμπλουτισμός του brand χαρτοφυλακίου Ανάπτυξη του Notos Galleries Home Άνοιγμα νέων μαγαζιών λιανικής Εκμετάλλευση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην Ελληνική Αγορά με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των μεγεθών της Η Notos Com έχει τις απαραίτητες και αναγκαίες προδιαγραφές για την προσέλκυση νέων διεθνών brands καθώς προσφέρει καθετοποιημένα δίκτυα διανομής Εκτεταμένο Δίκτυο Χονδρικής Σημεία Λιανικής Πώλησης Πολυκαταστήματα Πόρους για διαφήμιση και Προώθηση Notos Galleries: Άμεση έναρξη 2 νέων μικρών πολυκαταστημάτων και επέκταση με 4 ακόμα Notos Galleries Home: Ανάπτυξη και αύξηση της πελατειακής αναγνωρισιμότητας. Σημαντική αύξηση σε λίστες γάμου (40% μερίδιο αγοράς) Νέα Μαγαζιά με τα νέα brands Re-brand μαγαζιών με στόχο την αύξηση πωλήσεων ανά τμ Εξάπλωση σε νέες εμπορικές συνοικίες με τα υπάρχοντα Brands

19 19 Going Forward – Διεθνής Δραστηριότητες Η αγορά Σύγκλιση των αγορών Αν. Ευρώπης στην ευρωπαϊκή Ένωση Βελτίωση στην Ποιότητα Ζωής Χαμηλή διείσδυση των upscale brands στις αγορές Αν. Ευρώπης Σύγκλιση καταναλωτικών συνηθειών με τη δυτική Ευρώπη Εξαγωγή του ελληνικού Επιτυχημένου Μοντέλου στις ξένες αγορές δραστηριοποίησης Αύξηση του λιανικού δικτύου Σταδιακή δραστηριοποίηση σε χονδρική Εκμετάλλευση συνεργιών κόστους με την Ελληνική Δραστηριότητα Επιχειρηματικό Μοντέλο

20 20 Οικονομική Ανασκόπηση – 6Μ 2006

21 21 Οικονομικά Σημεία Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε ενοποιημένο επίπεδο. Οι κλάδοι των Notos Galleries, Καλλυντικών και Ένδυσης (χονδρική & λιανική) αποτέλεσαν τη βασική δυναμική το Ομίλου κατά το 1ο εξάμηνο του 2006.

22 22 Notos Com S.A. – Πωλήσεις Οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,74% στα EUR 131,8 εκ. το 1ο εξάμηνο του Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 3,93% στο 1ο εξάμηνο του 2006, με το μικτό περιθώριο κέρδους οριακά χαμηλότερα στο 45,33%.

23 23 Notos Com - EBITDA Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν στα EUR 14,94 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006, χαμηλότερα κατά 19,07% συγκριτικά με το 1ο εξάμηνο του 2005, κυρίως λόγω έκτακτων εσόδων το 1ο εξάμηνο του 2005 και αυξημένων εξόδων διαφήμισης και προώθησης. Το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε στα 11,34% το 1ο εξάμηνο του 2006, έναντι 14,81% το 1ο εξάμηνο του 2005.

24 24 Notos Com - EBIT Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν στα EUR 9,97 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006, χαμηλότερα κατά 27,91% συγκριτικά με το 1ο εξάμηνο του Σαν αποτέλεσμα, το περιθώριο EBIT ανήλθε σε 7,56% το 1ο εξάμηνο του 2006 ενάντια του 11,10% το 1ο εξάμηνο του 2005.

25 25 Notos Com – Κ.Μ.Φ. Τα κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν κατά 31,44% στα EUR 5,32 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006 λόγω των έκτακτων φόρων ύψους € 1,8 εκ. μετά την ολοκλήρωση του φορολογικού ελέγχου των ετών 2003 και Αποτέλεσμα ήταν, το περιθώριο καθαρού κέρδους σε ενοποιημένη βάση να μειωθεί στο 4,04% στο εξάμηνο του 2006 συκριτικά με 6,23% το 1ο εξάμηνο του 2005.

26 26 Notos Com – Στοιχεία Ισολογισμού Σε ενοποιημένη βάση, ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός ανήλθε στα EUR 76 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006, από EUR 74,36 εκ. το 12M Τα αποθέματα αυξήθηκαν κατά 9,28% στα EUR 76,10 εκ. Υπενθυμίζεται ότι αποθέματα που δεν πωλούνται στα πολυκαταστήματα, επιστέφονται στους προμηθευτές στο τέλος εποχής χωρίς υποχρέωση. (Μοντέλο ‘shop in a shop’).

27 27 Ενοποιημένες Πωλήσεις ανά Κλάδο Δραστηριότητας Notos Galleries, Χονδρική και Λιανική Ένδυση / Υπόδηση παρουσίασαν ιδιαίτερα θετικά ποσοστά αύξησης σε ετήσια βάση. Οι Διεθνείς δραστηριότητες παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων.

28 28 Ενοποιημένες Πωλήσεις Τα Πολυκαταστήματα, Ένδυση και Υπόδηση και Καλλυντικά παρέμειναν οι κύριοι άξονες προσφοράς στις συνολικές ενοποιημένες πωλήσεις κατά το 1ο εξάμηνο του 2006.

29 29 Ενοποιημένο Μικτό Κέρδος ανά κλάδο Δραστηριότητας Ο κλάδος της Λιανικής Ένδυσης / Υπόδησης παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση του μικτού κέρδους σε ετήσια βάση. Οι Διεθνείς Δραστηριότητες, αν και με μικρή προσφορά στο μικτό κέρδος, παρουσίασαν ετήσια αύξηση κατά 103,85%.

30 30 Ενοποιημένο Περιθώριο Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο Δραστηριότητας Οι κλάδοι των Λιανική Ένδυση / Υπόδηση και Διεθνείς Δραστηριότητες παρουσίασαν βελτίωση στα περιθώρια μικτού κέρδους, ενώ τα Καλλυντικά & τα Είδη Προσωπικής Φροντίδας παρουσίασαν μικρή μείωση.

31 31 Ενοποιημένο Μικτό Κέρδος Ένδυση και Υπόδηση (χονδρική και λιανική), Καλλυντικά και Πολυκαταστήματα είναι οι κύριοι συντελεστές στο συνολικό μικτό κέρδος κατά το 1ο εξάμηνο του 2006.

32 32 Ενοποιημένο EBITDA ανά Κλάδο Δραστηριότητας Λιανική Ένδυση & Υπόδηση και οι Διεθνείς Δραστηριότητες παρουσίασαν βελτίωση των μεγεθών EBITDA, ενώ οι κλάδοι των Καλλυντικών και Προσωπικής Φροντίδας παρουσίασαν μικρές πτώσεις.

33 33 Ενοποιημένες Πωλήσεις ανά Γεωγραφική Περιοχή Η Ελλάδα παραμένει μία σχετικά ώριμη χώρα, ενώ η Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία και Ρουμανία παρουσίασαν ισχυρά ποσοστά ανάπτυξης.

34 34 Προοπτικές 2006 Ο Όμιλος στοχεύει στη διατήρηση και σταδιακή βελτίωση του μεριδίου του στη σχετικά ώριμη ελληνική αγορά. Το εγχώριο δίκτυο καταστημάτων λιανικής ένδυσης θα ενισχυθεί με 4 νέα καταστήματα μέχρι τέλος του χρόνου, 3 από τα οποία θα βρίσκονται στο νέο Mall στη Θεσσαλονίκη. Η Notos Com θα συνεχίσει να διαχειρίζεται ενεργά τη λειτουργία του δικτύου της λιανικής ένδυσης, εκμεταλλευόμενη την ευρεία γκάμα προϊόντων πού αντιπροσωπεύει. Ο Όμιλος στοχεύει στη δυναμική επέκταση της παρουσίας του στις διεθνείς αγορές με συνεχή επέκταση του δικτύου καταστημάτων.

35 35 Προσάρτημα

36 36 NOTOS COM HOLDINGS S.A. Θυγατρικές και Συμμετοχές

37 37 Οργανόγραμμα SBU 1 Cosmetics / Personal Care Διοικητικό Συμβούλιο EXECUTIVE COMMITTEE Internal Audit STAFF POSITIONS GROUP BUDGET GROUP ACCOUNTING & TAXATION GROUP TREASURY & INVESTOR RELATIONS GROUP ADMINISTRATION & PURCHASING GROUP HR SBU 2 Wholesale of Apparel / Footwear SBU 6 Foreign Subsidiaries SBU 5 Stationery SBU 4 Department Stores SBU 3 Retail of Apparel / Footwear Central GROUP FINANCE

38 38 Διοικητικό Συμβούλιο Εκτελεστικά Μέλη Χρήστος Παπαέλληνας (Πρόεδρος) Αλέξανδρος Στράτος (Αντιπρόεδρος) Γεώργιος Παπάζογλου (Διευθύνων Σύμβουλος) Μιχάλης Παπαέλληνας (Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος) Βαρβάρα Βερνίκου (Μέλος) Αριστείδης Γουναράς (Μέλος) Ανεξάρτητα Μη Εκτελεστικά Δημήτριος Φραγγέτης (Μέλος) Νικόλαος Καλογιάννης (Μέλος) Γεράσιμος Βασιλάτος (Μέλος)

39 39 Χρηματιστηριακή Εικόνα Μέρισμα Μέρισμα 2005=0,12 € Μερισματική Απόδοση : 3,45% Μέσο Ημερήσιο Time Spread =0,66% (01/04/ / 08 /2006) Δείκτες: FTSE - International FTSE Mid Cap – 40 ICB Classification – Subsector 5373 Broadline Athens Stock Exchange General Index FTSE All World Index FTSE World Index ex- Multinationals FTSE Euro Small Cap FTSE Med – 100 Eurobank Mid Cap Private Sector – 50

40 40 Μετοχική Σύνθεση FREE FLOAT = 59,08 %

41 41 Σύνολο Προσωπικού:2160 Διοίκηση: 25% Beauticians: 33% Πωλητές: 42% Ανθρώπινο Δυναμικό

42 42 Επισκεφθείτε μας στο Contact: Γ. Κατσαρός Μενεξέδων Κηφισιά Τηλ: Φαξ: Η Πρώτη σας Επιλογή για Ομορφότερη Ζωή


Κατέβασμα ppt "1 Παρουσίαση Ομίλου – 6M 2006 Σεπτέμβριος 2006 Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google