Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΟΔΙΑ ---ΣΚΟΥΟΤ • Είναι η καλύτερη άσκηση..?? • Είναι επικίνδυνη άσκηση…? • Πότε γίνεται επικίνδυνη?? • Συμμετοχή του 75% της μυικής μάζας!!!

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΟΔΙΑ ---ΣΚΟΥΟΤ • Είναι η καλύτερη άσκηση..?? • Είναι επικίνδυνη άσκηση…? • Πότε γίνεται επικίνδυνη?? • Συμμετοχή του 75% της μυικής μάζας!!!"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΟΔΙΑ ---ΣΚΟΥΟΤ • Είναι η καλύτερη άσκηση..?? • Είναι επικίνδυνη άσκηση…? • Πότε γίνεται επικίνδυνη?? • Συμμετοχή του 75% της μυικής μάζας!!!

2 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ • ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ • ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΟΡΜΟΥ • ΙΣΙΑ ΠΛΑΤΗ • ΥΠΑΡΞΗ ΒΟΗΘΟΥ

3 ΟΚΤΩ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΚΟΥΟΤ • Προθέρμανση • Τοποθέτηση μπάρας στην «κατάλληλη θέση» • Δάχτυλα ελαφρώς μαζεμένα προς τα έξω – απόσταση φτερνών περίπου εκατ. • Ισορροπία ώστε να υπάρχει κάθετη φόρτιση (πολλά –λίγα κιλά) • Κατά τη διάρκεια της κίνησης στήθος έξω- ώμοι προς τα πίσω

4 • Γόνατα ακολουθούν την πορεία του σώματος -αν κλείνουν μέσα…., διαφορετικές θέσεις ποδιών και ισορροπία… • Θέση παράλληλη με το έδαφος και πιο κάτω – αν δεν μπορώ να πάω πιο κάτω… • Εκτέλεση της άσκησης με κουτί…με παρτενερ…με…

5 ΕΊΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ?? • ΜΥΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: Αρθρωση ισχίου: μείζων γλουτιαίος (55%)- οπίσθιοι (25%) –μείζων προσαγωγός (15%) Άρθρωση γονάτου: όλες οι κεφαλές του τετρακεφάλου Ποδοκνημική άρθρωση: γαστροκνήμιος – υποκνημίδιος Ισομετρική σύσπαση:θωρακικοί-ραχιαίοι- κοιλιακοί

6 ΕΙΔΗ ΣΚΟΥΟΤ • ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΚΟΥΟΤ • ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΚΟΥΟΤ (FRONT SQUAT) • ΒΑΡΥ ΣΚΟΥΟΤ • BOX ΣΚΟΥΟΤ • ΣΚΟΥΟΤ ΣΤΟ SMITH • ΣΙΣΙ ΣΚΟΥΟΤ • ΧΑΚ ΣΚΟΥΟΤ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑ • ΜΙΣΟ ΣΚΟΥΟΤ

7 ΕΙΔΗ ΣΚΟΥΟΤ • ZERCHER ΣΚΟΥΟΤ • ΣΚΟΥΟΤ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΑ ΠΟΔΙΑ (ΧΑΚ ΣΚΟΥΟΤ) • ΣΚΟΥΟΤ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ • ΔΙΑΣΚΕΛΙΚΟ ΣΚΟΥΟΤ • ΣΚΟΥΟΤ ΜΕ….. ΣΚΟΥΟΤ ΜΕ….

8 ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΚΟΥΟΤ • Πετσέτα ή μαξιλαράκι για τους τραπεζοειδής?? • Μπότες ή ειδικά παπούτσια για προστασία των αστραγάλων • Ζώνη άρσης βαρών?? • Επιγονατίδες • Παρτενέρ • Σανίδες κάτω από τις φτέρνες για καλύτερη ανάπτυξη του κάτω μέρους των μηρών

9 ΒΑΣΙΚΗ ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ • Τετρακέφαλος δρα δυναμικά στη φάση της ανόδου • Γλουτιαίοι συμμετέχουν πρωταγωνιστικά όταν οι μηροί ωθούνται πάνω και μπροστά για να έρθουν σε ευθεία με το σώμα • Οι μυς της ποδοκνημικής δουλεύουν κυρίως παθητικά • Κοιλιακοί-ραχιαίοι συσπώνται ισομετρικά

10 • Για να σταθεροποιήσουν την σπονδυλική στήλη • Οι θωρακικοί δουλεύουν ως αναπνευστικοί μύες, ειδικά όταν γίνεται σκουωτ με πολλές επαναλήψεις

11 ΤΙ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ  Κορμός ίσιος – πόδια πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων –μπάρα στους ώμους – μύτες ποδιών έντονα στραμένες προς τα έξω:  ΜΕΙΖΩΝ ΓΛΟΥΤΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΟΙ

12 • Κορμός ίσιος κάθετος με το έδαφος – πόδια στο άνοιγμα των ώμων – μπάρα στους ώμους: • ΜΕΙΖΩΝ ΓΛΟΥΤΙΑΙΟΣ –ΟΠΙΣΘΙΟΙ ΜΗΡΙΑΙΟΙ - ΤΕΤΡΑΚΈΦΑΛΟΣ

13 • Κορμός ίσιος -Πόδια πιο κλειστά από το άνοιγμα των ώμων- μπάρα πίσω: • ΕΞΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΗΡΟΥ –ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ(?)

14 • Κορμός ίσιος –μπάρα μπροστά στο στήθος (μπροστινούς δελτοειδείς και άνω θωρακικούς ) – λαβή χιαστή: • ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΟΣ- ΚΑΙ ΕΞΩ ΜΗΡΟΣ

15 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ • ΑΡΧΙΚΑ ΒΑΘΥ ΣΚΟΥΩΤ ΜΕ ΛΙΓΑ ΚΙΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΟΙ ΤΕΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΙΛΑ • ΌΧΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΓΟΝΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΤΑΣΗ • ΤΑΚΟΙ ΓΙΑ ΑΝΥΨΩΣΗ ΦΤΕΡΝΩΝ – ΤΟΝΩΣΗ ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΩΝ-ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΑΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΚΝΗΜΙΔΙΟΥ-ΑΧΙΛΕΙΟΥ (ΤΕΣΤ ΒΡΑΧΥΝΣΗΣ-ΞΥΠΟΛΗΤΟΙ ΕΝΩΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΒΑΘΥ ΚΑΘΙΣΜΑ… ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΤΕΡΝΕΣ??)

16 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ • ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΚΟΥΩΤ ΠΟΥΛ-ΟΒΕΡ ΚΑΙ ΜΟΝΟΖΥΓΟ (ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΘΩΡΑΚΑ- ΧΑΛΑΡΩΣΗ, ΔΙΑΤΑΣΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗΣ ΣΤΗΛΗΣ) • ΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΕΣΗ ΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΑ • ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ Ή ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ

17 • ΔΥΝΑΤΟΙ ΡΑΧΙΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΣΥΣΠΑΣΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ = ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΟΣΦΥΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΔΙΩΝ – ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΙΜΕΣ ΕΊΝΑΙ? • ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΊΗΣΗ ΜΠΑΡΑΣ ΑΠΌ ΟΡΘΟΣΤΑΤΕΣ • ΑΡΓΗ ΕΚΠΝΟΗ ΑΕΡΑ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΑΠΌ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ

18 • ΟΙ ΦΤΕΡΝΕΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ (ΠΙΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΑ) • ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΥΓΙΖΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ (ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ) ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ • ΠΑΡΤΕΝΕΡ ΕΜΠΕΙΡΟΣ Ή ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ • ΣΤΟ ΣΜΙΘ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΕΜΠΡΟΣ ΌΧΙ ΠΙΣΩ

19 ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΚΟΥΩΤ • ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΑ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΑ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΛΑΚΑ ΒΑΡΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ • ΣΚΟΥΩΤ ΜΕ ΜΠΑΡΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟ

20 ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩΣΚΟΥΟΤ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΠΑΡΤΕΝΕΡ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ TRX • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ • ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΜΠΑΛΑ


Κατέβασμα ppt "ΠΟΔΙΑ ---ΣΚΟΥΟΤ • Είναι η καλύτερη άσκηση..?? • Είναι επικίνδυνη άσκηση…? • Πότε γίνεται επικίνδυνη?? • Συμμετοχή του 75% της μυικής μάζας!!!"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google