Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

CROSSFITness training • Καινούργιο άθλημα – όχι απλά ένα σύστημα προπόνησης • ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Ολυμπιακής άρσης βαρών  Ενόργανης  Στίβου  Power lifting 

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "CROSSFITness training • Καινούργιο άθλημα – όχι απλά ένα σύστημα προπόνησης • ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Ολυμπιακής άρσης βαρών  Ενόργανης  Στίβου  Power lifting "— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 CROSSFITness training • Καινούργιο άθλημα – όχι απλά ένα σύστημα προπόνησης • ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Ολυμπιακής άρσης βαρών  Ενόργανης  Στίβου  Power lifting  Κωπηλασίας  Πολυαρθρικές κινήσεις ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΥΧΑΙΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΨΗΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΚΟΠΟΣ… ΕΥΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

2 ΣΤΟΧΟΣ 10 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ • ΑΚΡΙΒΕΙΑ (ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝΤΑΣΗ- ΤΑΧΥΤΗΤΑ) • ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ (ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ) • ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ (ΠΟΛΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ) • ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ ( ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ) • ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ( ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΙΝΗΣΗΣ) • ΣΘΕΝΟΣ (ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΟ) • ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ • ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΜΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ) • ΙΣΧΥΣ (ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ) • ΔΥΝΑΜΗ (ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΟΥ)

3 ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ CROSSFITnes • ΣΕ ΟΛΟΥΣ • 2000 ΙΔΡΥΣΗ CROSSFIT ΑΠΌ GREG GLASSMAN • 2003 JEKINA TO AFFILIATION ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ • 2008 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ –ΑΙΣΘΗΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ 2012 • 2010 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ REEBOK • 2013 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΌ 5000 AFFILIATES • ΤΑ 10 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΘΛΗΤΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟ • ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΘΛΗΤΗ –ΜΕΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: Ο ΟΓΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ π.χ. ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΣΚΙΕΡ, ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ, ΤΕΝΙΣΤΕΣ, ΣΤΙΒΙΚΟΙ, ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ, ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ, ΥΠΕΡΒΑΡΟΙ….

4 • ΜΟΔΑ Ή ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ? • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ • ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟ • ΕΊΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ • ΧΩΡΟΙ…. ΨΗΛΟΤΑΒΑΝΟ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΔΡΟΜΙΚΑ • ΙΣΟΓΕΙΟ –ΌΧΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΑΠΌ ΠΑΝΩ Ή ΚΑΤΩ

5 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ • ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΡΟΝΟΥ ( Ή , ,-9-9-9) • ΜΟΝΟΖΥΓΑ -ΚΡΙΚΟΙ • ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ • ΚΑΡΑΒΟΣΚΟΙΝΑ • ΚΕΤΛΜΠΕΛΣ • ΣΧΟΙΝΑΚΙΑ • ΛΑΣΤΙΧΑ • ΡΟΔΕΣ ΤΡΑΚΤΕΡ • ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΠΑΛΕΣ • ΚΟΥΤΙΑ ΑΛΜΑΤΟΣ • ΣΑΚΟΙ ΜΠΟΞ….

6 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ • ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ • ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ • ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟ) • ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ –ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ • ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ –Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ • ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ • ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ • ΔΙΝΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ – ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΝΘΑΡΥΝΣΗ • ΣΠΙΤΙ Ή ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

7 ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ • ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ • ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΟΥΣ • ΑΘΛΗΤΕΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ • ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ (ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ –ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΘΑΡΥΝΣΗΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ) • ΧΑΜΗΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ • ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ • ΌΧΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ Ή ΑΠΕΙΡΟ • ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΝΑ ΑΤΟΜΑ 1: 10 ?

8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ • ΕΛΞΕΙΣ ΣΕ ΜΟΝΟΖΥΓΟ (PULL UPS) • KAΘΕΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ (HAND STANDS) • ΚΑΜΨΕΙΣ (PUSH UPS) • ΚΡΙΚΟΙ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ (RING MUSCLE UPS) • ΜΠΑΡΕΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ (BAR MUSCLE UPS) • ΚΟΥΤΙΑ ΑΛΜΑΤΟΣ (BOX JUMPS) • OΡΓΑΝΟ ΒΥΘΙΣΕΩΝ (DIPS) • EIΔΙΚΟΙ ΑΛΤΗΡΕΣ (KETTLE BELLS) • ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΠΑΛΕΣ (MEDICINE BALLS) • ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ( SQUAT – FRONT – BACK….) • ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ (DEAD LIFT) • ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ (CLEAN & JERK)

9 ΑΣΚΗΣΕΙΣ • ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ (SHOULDER PRESS) • ENTONH ΔΙΑΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ  ΤΡΕΞΙΜΟ  ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ  ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ  ΣΚΟΙΝΑΚΙ  ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΟ ΤΡΕΞΙΜΟ (ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ)ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ  ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ  KΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΑΚΟ ΜΠΟΞ  …….

10 ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ CROSSFIT ΕΊΝΑΙ… • ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΑΛΑΣΟΜΕΝΝΗ, ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ  ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΜΥΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ  Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ  ΤΥΧΑΙΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ-ΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΌΧΙ ΡΟΥΤΙΝΑ  Π.χ. ΌΧΙ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΩΜΩΝ, ΝΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΡΗΞΕΙΣ…. ΌΧΙ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΩΝ, ΝΑΙ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ….  ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ…. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ INTERVAL (TABATA) ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ  ΤΟ CF ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Ή ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

11 ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΟΜΗ – 3on – 1 of • 1 η μερα 2 η 3 η 4 η 5 η 6 η 7 η 8 η αεροβια β.σ. + τ αεροβια of β.σ. +τ αερ. β.σ.+τ of π.δ. με β. β.σ.+τ π.δ. με β. π.δ.με β π.δ.με β. …..β.σ. + τ = βαρος σώματος με τεχνική …. Π.δ. με β. = προπόνηση δύναμης με βάρη ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ : ΕΥΡΕΙΑ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ ΣΕ… ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΓΚΟ ΕΝΤΑΣΗ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΆΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 5ON - 2OF

12 EIΔΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ • Β.Σ. ΜΕ Τ: ΕΛΞΕΙΣ ΜΟΝΟΖΥΓΑ ΚΡΙΚΟΥΣ –ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ –ΑΛΜΑΤΑ-ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ –ΠΡΟΒΟΛΕΣ…. • Π.Δ. ΜΕ ΒΑΡΗ: ΑΡΑΣΕ- ΕΠΟΛΕ ΖΕΤΕ –ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ-ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ ΑΠΌ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ –ΒΑΘΙΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ – ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΜΕ ΑΛΤΗΡΕΣ • ΑΕΡΟΒΙΑ ΤΡΕΞΙΜΟ (ΠΟΙΚΙΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ- ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ – ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ…)

13 ΑΓΩΝΕΣ CROSSFIT --- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ • ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ – ΣΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ • ΤΕΛΙΚΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΌ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ: 20 AΙΩΡΗΣΕΙΣ ΚΕΤΛΜΠΕΛ, 10 ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΠΟΔΙΩΝ, 20 ΚΑΜΨΕΙΣ, 20 ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ, 20 ΡΑΧΙΑΙΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ 1.: 200Μ ΤΡΕΞΙΜΟ, 50 ΔΙΠΛΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΣΧΟΙΝΑΚΙ, 25 ΑΙΩΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΕΤΛΜΠΕΛ ΓΙΑ 20 ΛΕΠΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ 2.: PUSH PRESS, BURPEES, AΡΣΕΙΣ ΠΟΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΝΟΖΥΓΟ ΓΙΑ 10,9,8,7…. ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ.. ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ…. (TZURTZEK MARIANA)

14 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ • 10 WALL BALL (ΠΕΤΑΓΜΑ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΒΑΘΥ ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟ) • 10KETTLEBALL SWINGS • 50 JUMPING ROPES (ΣΚΟΙΝΑΚΙ) • ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ • • ΕΛΞΕΙΣ • ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ – ΠΙΕΣΕΙΣ ΜΕ ΚΕΤΛΜΠΕΛ • ΠΟΥΣ ΑΠΣ • ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ


Κατέβασμα ppt "CROSSFITness training • Καινούργιο άθλημα – όχι απλά ένα σύστημα προπόνησης • ΑΣΚΗΣΕΙΣ:  Ολυμπιακής άρσης βαρών  Ενόργανης  Στίβου  Power lifting "

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google