Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με τη διαμόρφωση «διαφορετικών» συνθηκών στο ‘φυσικό’ περιβάλλον του παιδιού

2 Τεχνικές αντιμετώπισης εντάσεων στην τάξη Ο κύκλος του λόγου –Μιλάει μόνον όποιος έχει τη «άδεια του λόγου» –Όλοι οι υπόλοιποι ακούνε χωρίς σχόλια –Ο καθένας μιλάει μόνον για τον εαυτό του, τα συναισθήματά τους, τις σκέψεις του, τα αιτήματά του… – Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος για τον καθένα. –Ότι ειπωθεί στον μαγικό κύκλο δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά μας εκτός αυτού, ούτε τις κρίσεις μας και μένει μέσα σ΄ αυτόν. Δεν βγαίνει εκτός.

3 ΤΑ ΕΞΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ ΚΑΠΕΛΑ ΤΟΥ DE BONO

4 Ας αφήσουμε στην άκρη τα επιχειρήματα και τις προτάσεις και ας δούμε τι πληροφορίες διαθέτουμε... Το Κόκκινο Καπέλο συμβολίζει τη διαίσθηση, το ένστικτο και τα συναισθήματα. Επιτρέπει στο άτομο να εκφράσει μία διαίσθηση χωρίς να τη δικαιολογήσει. Το Μαύρο Καπέλο σκέψης: Αξιολόγηση κινδύνου. Πιθανά προβλήματα. Κίνδυνος. Δυσκολίες. Κίτρινο Καπέλο: συμβολίζει την αισιοδοξία και τη θετική λογική. Το Πράσινο Καπέλο εκφράζει τη δημιουργικότητα, τις εναλλακτικές προτάσεις, τις προκλήσεις και τις αλλαγές. Είναι το καπέλο της γενικής επισκόπησης ή του ελέγχου. Δεν προσεγγίζει το ίδιο το θέμα αλλά τις σκέψεις που έχουν διατυπωθεί πάνω σ΄αυτό. Είναι το καπέλο του συντονισμού

5 Τρόποι εκδήλωσης συμπεριφορών στην τάξη Βασικές ανάγκες που έρχονται να καλύψουν οι συμπεριφορές 1.ΑΝΗΚΕΙΝ 2.ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ 3. ΑΞΙΖΩ 4. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ

6 Τεχνικές παράκαμψης θυμού

7 1η Πρόκληση ΠΡΟΣΟΧΗΣ (ΑΝΗΚΕΙΝ) Ο μαθητής: με προσέχουν, με υπηρετούν άρα ανήκω Ο εκπαιδευτικός: Αισθάνεται ενοχλημένος, πιεσμένος (αν ενδώσει η συμπεριφορά σταματά προσωρινά)

8 Λύση: Μην υποχωρείτε σε απαιτήσεις για προσοχή ή υπηρεσίες. Δώστε προσοχή όταν δεν απαιτείται. Πιάστε το μαθητή σε θετική θέση.

9 2η Εκδήλωση Δύναμης ( ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ) Ο μαθητής: Μετράω όταν κυριαρχώ, δεν μπορούν να με κάνουν ότι θέλουν Ο εκπαιδευτικός: Θυμωμένος από την πρόκληση (συνήθως η συμπεριφορά συνεχίζεται ή αυξάνεται)

10 Λύση: Αποφύγετε να μπείτε σε μία πάλη για δύναμη. Κάντε έντιμη έξοδο. Κάντε μια σημείωση να συζητήσετε τη συμπεριφορά αργότερα. Θεσπίστε τις συνέπειες.

11 3η Εκδίκηση (ΑΞΙΖΩ) Ο μαθητής: Δεν μετράω. Μετράω μόνον όταν μπορώ να πληγώσω τους άλλους, όπως νοιώθω και εγώ πληγωμένος. Ο εκπαιδευτικός: Αισθάνεται πληγωμένος, ντροπιασμένος ( συνήθως κλιμακώνεται η συμπεριφορά αν υπάρξει ανταπόδοση)

12 Λύση: Αποφύγετε τον πειρασμό της ανταπόδοσης. Δώστε θετική δύναμη. Βοηθείστε να συνδεθεί κοινωνικά. Επικεντρωθείτε στα δυνατά του σημεία.

13 4η Αποφυγή /Αποτυχία ΠΡΑΞΗ Ο μαθητής: Είμαι χαμένη περίπτωση, ανίκανος, δεν κάνω τίποτα σωστά, Δεν έχω λόγους να προσπαθήσω, τα παρατάω. (Συμπεριφορά παραίτησης, συνεχιζόμενη) Ο εκπαιδευτικός: Αισθάνεται αβοήθητος, απελπισμένος, αδύναμος

14 Λύση: Μη το διασώσετε. Επικεντρωθείτε στα δυνατά του σημεία, στην προσπάθεια, Κοιτάξτε τα μικρά βήματα. Πιστέψτε στο παιδί.


Κατέβασμα ppt "Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google