Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

7 Ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου Σχ. Έτος 2012-2013 Θέμα: «Τα Δικαιώματα του Παιδιού»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "7 Ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου Σχ. Έτος 2012-2013 Θέμα: «Τα Δικαιώματα του Παιδιού»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 7 Ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου Σχ. Έτος Θέμα: «Τα Δικαιώματα του Παιδιού»

2 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ -ΛΩΛΗ ΑΝΝΑ -ΜΠΑΜΠΑ ΒΙΒΙΑΝ - ΜΠΕΛΛΟΥ ΝΙΚΗ -ΤΟΥΣΗ ΕΥΗ

3 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

4 ΠΑΙΔΙΑ ΡΟΜΑ-ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ

5 ΙΣΤΟΡΙΑ -Κατέφθασαν στην Ευρώπη από την Βόρεια Ινδία -Ονομάστηκαν Egyptian, Gypsy, Gitans, μποέμ -Άγνωστη η αιτία της μεγάλης περιπλάνησής τους.

6 ΥΓΕΙΑ - Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. -Χαμηλός βαθμός ένταξης στο σύστημα κοινωνικής ασφάλειας. -Άγνοια των δικαιωμάτων στον τομέα της περίθαλψης.

7 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -Υποχρέωση εγγραφής στο σχολείο. -Συμμετοχή στην προσχολική εκπαίδευση, αποδοχή στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο. -Καθιέρωση κάρτας φοίτησης.

8 ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ;

9 ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ «Είναι κάθε πρόσωπο το οποίο έχει δικαιολογημένο φόβο δίωξης λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχή σε ορισμένη κοινωνική ομάδα, και βρίσκεται έξω από τη χώρα της υπηκοότητάς του και δεν μπορεί,ή εξαιτίας αυτού του φόβου, δεν θέλει να προσφύγει στην προστασία της χώρας αυτής.»

10 ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

11 -Μετανάστης είναι κάποιος που παίρνει μια ελεύθερη απόφαση να μετακινηθεί σε κάποια άλλη περιοχή ή χώρα - Ανιθαγενής είναι κάποιος που δεν χαίρει της υπηκοότητας κανενός κράτους. - Ανιθαγενής είναι κάποιος που δεν χαίρει της υπηκοότητας κανενός κράτους. - -Πολιτικό άσυλο είναι το δικαίωμα κάποιου από αλλοδαπή χώρα να γίνει δεκτός σε μια άλλη χώρα, στην οποία ζητά καταφύγιο.

12 ΣΤΕΓΑΣΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ -Τα αδέρφια πρέπει να μένουν μαζί. -Να περιορίζεται όσο είναι δυνατόν η αλλαγή περιβάλλοντος. -Να φιλοξενούνται σε ειδικά κέντρα υποδοχής ή σε ανάδοχες οικογένειες.

13 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -Πλήρη πρόσβαση στην εκπαίδευση στη χώρα ασύλου -Δικαίωμα διατήρησης πολιτισμικής ταυτότητας -Δυνατότητα ομιλίας και γραφής στη μητρική γλώσσα -Δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας -Επαγγελματική και τεχνική κατάρτιση

14 ΥΓΕΙΑ -Δικαιούται να απολαμβάνει το καλύτερο δυνατό επίπεδο υγείας. -Απαραίτητα μέτρα για να διευκολύνουν την σωματική και ψυχολογική ανάρρωση και την κοινωνική επανένταξη κάθε παιδιού -έχουν βιώσει διάφορα επίπεδα απώλειας, τραυματικών καταστάσεων, διαταραχών και βίας, βαθιά αισθήματα απελπισίας και ψυχολογικά τραύματα.

15 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΟΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ

16 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

17 -ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΓΝΩΜΗΣ -ΙΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

18 -Το δικαίωμα στην εκπαίδευση και στην μάθηση. Η πολιτεία θα πρέπει να φροντίζει τα σχολεία να παρέχουν τα κατάλληλα εφόδια ώστε τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να έχουν τις ίδιες δυνατότητες με τα υπόλοιπα παιδιά όπως: -ειδικά διαμορφωμένες ράμπες ώστε να εξυπηρετούνται στην μετακίνηση -ειδικά εκπαιδευμένους δασκάλους για την σωστή εκμάθηση. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

19 ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ - Εξίσου σημαντικό είναι το δικαίωμα της ψυχαγωγίας. Τα παιδιά αυτά έχουν την ανάγκη να ψυχαγωγηθούν καθώς και να επικοινωνούν με συνομήλικους τους είτε αυτοί έχουν ειδικά προβλήματα είτε όχι. Έτσι θα πρέπει επίσης να λαμβάνεται υπόψη η σωστή αλλά και υγιής ψυχαγωγία για τα παιδιά με αναπηρίες.

20 ΥΓΕΙΑ- ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ -Το δικαίωμα σωστής περίθαλψης. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται συνήθως παραπάνω και ειδική φροντίδα για την καλύτερη διεξαγωγή της ζωής του. Γι’ αυτό και θα πρέπει να τους προσφέρεται δωρεάν περίθαλψη καθώς και το δικαίωμα χορήγησης χρηματικού ποσού στην οικογένεια τους, ώστε να γίνει εφικτή η σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος τους καθώς σήμερα τα φάρμακα ή άλλα μέσα που χρειάζονται για την κατάλληλα αντιμετώπιση της οποιαδήποτε ασθένειας τους είναι πολύ ακριβά.

21 Παιδική Πορνεία -ΚΑΛΥΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ -ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΟΦΙΑ -ΛΥΜΠΕΡΑΤΟΥ ΑΝΤΑ -ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ

22 -Το 50 % των παιδιών πωλείται από γνωστό/φιλικό πρόσωπο, το 40 % από τις οικογένειες και το 10 % από λοιπούς συγγενείς. - Οι πελάτες προέρχονται από την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και την πολιτισμένη Ευρώπη. - Το παιδί εισέρχεται στον κόσμο της πορνείας, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος ζωής του να είναι 8 με 10 χρόνια. Κύριες αιτίες θανάτου είναι τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, οι βιαιοπραγίες, τα βασανιστήρια ή οι αυτοκτονίες.

23 Παιδική Εργασία

24 Η έναρξη της παιδικής εργασίας σηματοδοτήθηκε από τη βιομηχανική επανάσταση, στις αρχές του 19ου αιώνα Η έναρξη της παιδικής εργασίας σηματοδοτήθηκε από τη βιομηχανική επανάσταση, στις αρχές του 19ου αιώνα Τα σκήπτρα της παιδικής εργασίας κρατούσαν οι υπό ανάπτυξη ιμπεριαλιστικές ευρωπαϊκές οικονομίες, όπως η Γαλλία, η Αγγλία και η Πρωσία. Τα σκήπτρα της παιδικής εργασίας κρατούσαν οι υπό ανάπτυξη ιμπεριαλιστικές ευρωπαϊκές οικονομίες, όπως η Γαλλία, η Αγγλία και η Πρωσία.

25 η παιδική εργασία συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μάστιγες-κατάλοιπα του παρελθόντος, τα οποία όχι απλώς επιβίωσαν ως τις μέρες μας αλλά, επιπροσθέτως, ενισχύθηκαν. η παιδική εργασία συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μάστιγες-κατάλοιπα του παρελθόντος, τα οποία όχι απλώς επιβίωσαν ως τις μέρες μας αλλά, επιπροσθέτως, ενισχύθηκαν.

26 Συνθήκες Εργασίας Υποχρεώνονταν να μεταφέρουν σιδερένιους δοκούς, ατσαλένια εξαρτήματα μηχανών, βαγονέτα σε σιδηροδρόμους ορυχείων, όλα αυτά και πολλά ακόμα με απειροελάχιστες ανάπαυλες και μηδαμινά υγειονομικά μέτρα για 12 ώρες καθημερινά. Αντί μισθού, αρκούνταν σε ένα πιάτο φαγητό και αμφίβολης ποιότητας στέγαση. Υποχρεώνονταν να μεταφέρουν σιδερένιους δοκούς, ατσαλένια εξαρτήματα μηχανών, βαγονέτα σε σιδηροδρόμους ορυχείων, όλα αυτά και πολλά ακόμα με απειροελάχιστες ανάπαυλες και μηδαμινά υγειονομικά μέτρα για 12 ώρες καθημερινά. Αντί μισθού, αρκούνταν σε ένα πιάτο φαγητό και αμφίβολης ποιότητας στέγαση.

27 Βασανιστήρια - ενδέχεται να τους σημαδεύουν με πυρακτωμένα σίδερα -να τους στερούν την τροφή - να τους μετατρέπουν σε αποδέκτες των στιγμιαίων θυμικών εξάρσεών τους, γεγονός που συνεπάγεται αλύπητου ξυλοδαρμού.

28 Το να κατηγορεί ο ανεπτυγμένος δυτικός κόσμος διαρκώς τις υπό ανάπτυξη χώρες για κατάσταση βαρβαρότητας είναι εφάμιλλο υποκρισίας. Το να κατηγορεί ο ανεπτυγμένος δυτικός κόσμος διαρκώς τις υπό ανάπτυξη χώρες για κατάσταση βαρβαρότητας είναι εφάμιλλο υποκρισίας.

29 ΣΗΜΕΡΑ Η Unicef ανέδειξε ποσοστά 25% για 11χρονους και 66% για 14χρονους που εργάζονται, παρακολουθώντας στον περισσευούμενο χρόνο τους ενδοσχολικά μαθήματα. Σε εργατικές συνοικίες του Ν. Λονδίνου το 40% των ανηλίκων εργάζονται. Τα κέρδη της ανελέητης αυτής εργοδοσίας στην Αγγλία αγγίζουν τις λίρες. Η Unicef ανέδειξε ποσοστά 25% για 11χρονους και 66% για 14χρονους που εργάζονται, παρακολουθώντας στον περισσευούμενο χρόνο τους ενδοσχολικά μαθήματα. Σε εργατικές συνοικίες του Ν. Λονδίνου το 40% των ανηλίκων εργάζονται. Τα κέρδη της ανελέητης αυτής εργοδοσίας στην Αγγλία αγγίζουν τις λίρες. Περί τους νέους από ετών αξιοποιούνταν σε τομείς, όπως η γεωργία με 20%, η αλιεία με 0,6%, λατομεία και ορυχεία 14,2% κ.ά. Τα στοιχεία επιβεβαίωσε ο ΕΣΥΕ, κατόπιν Έρευνας Εργατικού Δυναμικού. Περί τους νέους από ετών αξιοποιούνταν σε τομείς, όπως η γεωργία με 20%, η αλιεία με 0,6%, λατομεία και ορυχεία 14,2% κ.ά. Τα στοιχεία επιβεβαίωσε ο ΕΣΥΕ, κατόπιν Έρευνας Εργατικού Δυναμικού.

30 Ο σύγχρονος άνθρωπος νιώθει την ανάγκη μιας φιλίας, ενός αγνού έρωτα και της γονεϊκής τρυφερότητας. Με λίγα λόγια, χρειάζεται για τη σωστή του ανάπτυξη, ελευθερία. Αντί αυτής, εξαναγκάζεται να ωθεί το σώμα του στα όρια της αντοχής του και να περιορίζει τα όνειρά του στη μιζέρια μιας χειρονακτικής ασχολίας Ο σύγχρονος άνθρωπος νιώθει την ανάγκη μιας φιλίας, ενός αγνού έρωτα και της γονεϊκής τρυφερότητας. Με λίγα λόγια, χρειάζεται για τη σωστή του ανάπτυξη, ελευθερία. Αντί αυτής, εξαναγκάζεται να ωθεί το σώμα του στα όρια της αντοχής του και να περιορίζει τα όνειρά του στη μιζέρια μιας χειρονακτικής ασχολίας

31 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ -Βασιλείου Κατερίνα -Λιόλιου Κατερίνα -Λιούφη Χριστίνα -Ντούκα Χριστίνα

32 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ - ΦΤΩΧΕΙΑΣ Unicef: παιδιά κάτω από το όριο της φτώχειας. Unicef: παιδιά κάτω από το όριο της φτώχειας. Συνήγορος του παιδιού : -29% πιθανότητα μετανάστευσης -60% μείωση στο χαρτζιλίκι -33% δεν έχει περιορίσει τα φροντιστήρια και τα μαθήματα ξένων γλωσσών. -82% επιδείνωση της εργασιακής κατάστασης των γονέων Συνήγορος του παιδιού : -29% πιθανότητα μετανάστευσης -60% μείωση στο χαρτζιλίκι -33% δεν έχει περιορίσει τα φροντιστήρια και τα μαθήματα ξένων γλωσσών. -82% επιδείνωση της εργασιακής κατάστασης των γονέων

33 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ -ΦΤΩΧΕΙΑΣ Στο σχολείο: -Λιποθυμίες παιδιών -Μείωση των κυλικείων -Κολατσιό από το σπίτι ή καθόλου -Διακρίσεις Στο σχολείο: -Λιποθυμίες παιδιών -Μείωση των κυλικείων -Κολατσιό από το σπίτι ή καθόλου -Διακρίσεις Στην υγεία : -Ασιτία -Ελλιπής εμβολιασμός -Εμφάνιση ασθενειών που είχαν εκλείψει -Χρόνιο άγχος Στην υγεία : -Ασιτία -Ελλιπής εμβολιασμός -Εμφάνιση ασθενειών που είχαν εκλείψει -Χρόνιο άγχος

34 ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Τα παιδιά χρειάζεται να: ΜΗΝ επηρεάζονται από τα ΜΜΕ Επανεκτιμήσουν τις προτεραιότητες τους Συμμετέχουν ενεργά στα οικογενειακά προβλήματα Τα παιδιά χρειάζεται να: ΜΗΝ επηρεάζονται από τα ΜΜΕ Επανεκτιμήσουν τις προτεραιότητες τους Συμμετέχουν ενεργά στα οικογενειακά προβλήματα Η Οικογένεια είναι ανάγκη να : Συζητά για την τρέχουσα κατάσταση Ενημερώνει τα παιδιά για τα σχέδιά της Διαβεβαιώνει για τη θετική έκβαση Αντιληφθεί ότι οι νέοι ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να γνωρίζουν! Η Οικογένεια είναι ανάγκη να : Συζητά για την τρέχουσα κατάσταση Ενημερώνει τα παιδιά για τα σχέδιά της Διαβεβαιώνει για τη θετική έκβαση Αντιληφθεί ότι οι νέοι ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να γνωρίζουν! Η πολιτεία πρέπει να : Μειώσει τα ποσοστά ανεργίας Βελτιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα - ενισχυτική διδασκαλία- ΣΕΠ Παρέχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη Οργανώνει συσσίτια Η πολιτεία πρέπει να : Μειώσει τα ποσοστά ανεργίας Βελτιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα - ενισχυτική διδασκαλία- ΣΕΠ Παρέχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη Οργανώνει συσσίτια

35 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ-ΣΚΕΨΗΣ

36 ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ- ΣΚΕΨΗΣ; Η οικογένεια χρειάζεται να: Αφήνει το παιδί να εκφράζει τη γνώμη του ελεύθερα, να καθορίζει μόνο του το πρόγραμμά του και τον ελεύθερό του χρόνο Ενημερώνει και να ζητά την άποψη των νέων ανάλογα με την ηλικία τους Παρέχει την ασφάλεια της ελεύθερης έκφρασης Η οικογένεια χρειάζεται να: Αφήνει το παιδί να εκφράζει τη γνώμη του ελεύθερα, να καθορίζει μόνο του το πρόγραμμά του και τον ελεύθερό του χρόνο Ενημερώνει και να ζητά την άποψη των νέων ανάλογα με την ηλικία τους Παρέχει την ασφάλεια της ελεύθερης έκφρασης

37 ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ- ΣΚΕΨΗΣ ; Στο σχολείο: Ενεργό Πενταμελές και Δεκαπενταμελές Συμβούλιο Καθηγητές – διάλογος Γνώση των δικαιωμάτων των μαθητών Στο σχολείο: Ενεργό Πενταμελές και Δεκαπενταμελές Συμβούλιο Καθηγητές – διάλογος Γνώση των δικαιωμάτων των μαθητών

38 ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ- ΣΚΕΨΗΣ; Στην Πολιτεία: Ομάδα Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Βουλή των Εφήβων Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων Ελλάδος (ΕΥΡ) Τύπος-Ελεύθερο Βήμα Στην Πολιτεία: Ομάδα Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Βουλή των Εφήβων Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων Ελλάδος (ΕΥΡ) Τύπος-Ελεύθερο Βήμα

39 Τα δικαιώματα των παιδιών - Βλάχος Δημήτρης -Καραγιώργος Σταύρος -Λέκκας Βασίλης -Μπύρου Βασιλική -Ξεινού Αρτεμισία -Πανταζής Απόστολος -Σταυροπούλου Σέβη -Τσιατούρα Μυρτώ

40 ΑΡΘΡΟ 6 Τα παιδιά έχουν Δικαίωμα στη ζωή, την επιβίωση και την ανάπτυξη Τα παιδιά έχουν Δικαίωμα στη ζωή, την επιβίωση και την ανάπτυξη

41 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

42

43

44

45

46

47 Άρθρο 19 Τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε μορφή βίας, προσβολής, παραμέλησης, εγκατάλειψης, σωματικής, ψυχολογικής, πνευματικής ή σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης. Τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε μορφή βίας, προσβολής, παραμέλησης, εγκατάλειψης, σωματικής, ψυχολογικής, πνευματικής ή σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης.

48 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

49

50

51

52

53

54

55

56 ΑΡΘΡΟ 22 Τα παιδιά πρόσφυγες έχουν Δικαίωμα ειδικής προστασίας και απολαμβάνουν όλα τα Δικαιώματα που έχουν και τα άλλα παιδιά Τα παιδιά πρόσφυγες έχουν Δικαίωμα ειδικής προστασίας και απολαμβάνουν όλα τα Δικαιώματα που έχουν και τα άλλα παιδιά

57 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

58

59

60

61 ΑΡΘΡΟ 27 Όλα τα παιδιά έχουν Δικαίωμα να έχουν φαγητό, ρούχα και να ζουν σε ένα ασφαλές σπίτι Όλα τα παιδιά έχουν Δικαίωμα να έχουν φαγητό, ρούχα και να ζουν σε ένα ασφαλές σπίτι

62 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

63

64

65

66

67

68 Άρθρο 28 Όλα τα παιδιά έχουν Δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο και να έχουν ίσες ευκαιρίες σε αυτό Όλα τα παιδιά έχουν Δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο και να έχουν ίσες ευκαιρίες σε αυτό

69 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

70

71

72

73

74 Άρθρο 32 Τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από την οικονομική εκμετάλλευση και οποιαδήποτε επικίνδυνη εργασία μπορεί να βάλει σε κίνδυνο την εκπαίδευσή τους, την υγεία και την ανάπτυξή τους Τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από την οικονομική εκμετάλλευση και οποιαδήποτε επικίνδυνη εργασία μπορεί να βάλει σε κίνδυνο την εκπαίδευσή τους, την υγεία και την ανάπτυξή τους

75 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

76

77

78

79

80 Άρθρο 38 Σε περίπτωση πολέμου, τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται. Απαγορεύεται να συμμετέχουν σε εχθροπραξίες παιδιά κάτω των 15 ετών Σε περίπτωση πολέμου, τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται. Απαγορεύεται να συμμετέχουν σε εχθροπραξίες παιδιά κάτω των 15 ετών

81 Αν ισχύει αυτό το άρθρο τότε γιατί υπάρχουν εικόνες όπως αυτές ;

82

83

84

85

86

87 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας Υπεύθυνες καθηγήτριες : Καραθανάση Έρρικα ΠΕ 10 Κοινωνιολόγος Τζουβάρα Λίτσα ΠΕ 9 Οικονομολόγος


Κατέβασμα ppt "7 Ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου Σχ. Έτος 2012-2013 Θέμα: «Τα Δικαιώματα του Παιδιού»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google