Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Δ. Τριάντης, Ι. Λεράκη, Α. Κιντώνη

2 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

3 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ): 150 μέλη Συγκριτικά με άλλες Σχολές του ΤΕΙ Αθήνας μπορεί να θεωρηθεί ένας ικανοποιητικός αριθμός, παρά τις επιμέρους αδυναμίες. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Διοικητικό Προσωπικό:18 μέλη Περιορισμένος είναι ο αριθμός του Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (ΕΤΠ). Δεν καλύπτονται όλοι οι υφιστάμενοι εργαστηριακοί χώροι με Ειδικό Τεχνικό Προσωπικό.

4 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Ετήσια εισαγωγή φοιτητών: % από μετεγγραφές Η μέση τιμή των βάσεων εισαγωγής των φοιτητών στα Τμήματα της Σχολής την τελευταία τριετία κυμαίνεται από έως Τα Τμήματα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων, φαίνεται να κυριαρχούν έναντι των άλλων Τμημάτων όσον αφορά τη διατήρηση των υψηλότερων βαθμολογιών εισαγωγής. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

5 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Οι πρωτοετείς φοιτητές των Τμημάτων της Σχολής, προέρχονται από ένα μικτό σύστημα επιλογής και προέλευσης, που αντιστοιχεί σε ένα διαφορετικό εξεταστικό σύστημα καθώς αυτό σχετίζεται με την προέλευσή τους από διαφορετικό τύπο Λυκείου. Το πρόβλημα: Στην τάξη των πρωτοετών φοιτητών υπάρχουν δυο βασικές κατηγορίες διαφοροποιημένων φοιτητών. Διδάσκοντες: Βρίσκονται αντιμέτωποι με τη δύσκολη πρόκληση της ανάπτυξης κατάλληλων μορφών και στρατηγικών διδασκαλίας, έτσι ώστε να τους βοηθήσουν στην άμεση αφομοίωση της νέας γνώσης ιδιαίτερα σε εκείνους που δεν διαθέτουν το απαιτούμενο υπόβαθρο γνώσεων ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

6 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ 6189 Εγγεγραμμένοι φοιτητές σε όλα τα εξάμηνα σπουδών στη Σχολή ακαδημαϊκό έτος : %. Ποσοστό φοιτούντων εντός της κανονικής διάρκειας φοίτησης: 41%. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

7 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Φοιτητές εντός και πέραν της κανονικής διάρκειας φοίτησης ανά Τμήμα το ακαδημαϊκό έτος

8 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Μέσος όρος πτυχιούχων ανά έτος και ανά Τμήμα για την περίοδο Η ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ 567 πτυχιούχοι ανά έτος Μέση διάρκεια σπουδών: από 6.7 έως 8.2 έτη διαφοροποιούμενη στα διάφορα Τμήματα.

9 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ ΤΜΗΜΑΤίτλος ΠΜΣ, τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας Ηλεκτρονικής : Data Communication Systems, Σύμπραξη με School of Engineering & Design, Πανεπιστήμιο Brunel (UK). 2.Από 2012: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Προηγμένων Συστημάτων Ηλεκτρονικής, Αυτοδύναμο. Πληροφορικής Από 2004: Informatique et Sciences de l’Information et de la Communication, Σύμπραξη με Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας Πανεπιστήμιου της Limoges, Γαλλία Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων 1.Από 2009: Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Ιατρική και τη Βιολογία, Σύμπραξη με το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. 2.Από 2009: Ιατρική Φυσική, Σύμπραξη με το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Ενεργειακής Τεχνολογίας Από 2006: MSc in Energy, Σύμπραξη με Πανεπιστήμιο Heriot-Watt ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ

10 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Αποτύπωση των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των Τμημάτων της Σχολής μέσος χρόνος καθυστέρησης :1 έτος.

11 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Απόψεις ΟΜ.Ε.Α.ΜεγάληΑρκετήΜέτριαΜικρή Καταγραφή της δυσκολίας, προκειμένου το Τμήμα να ενεργοποιήσει το θεσμό της αξιολόγησης και να καταλήξει στην σύνταξη της έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης. 29%14%43%14% Καταγραφή της δυσκολίας, προκειμένου από το Τμήμα να αποτυπωθεί κριτική άποψη για την ποιότητα του συνολικού επιτελούμενου έργου. 0%57%43%0% Δυσκολίες εφαρμογής του θεσμού της αξιολόγησης 57%

12 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Απόψεις μελών Ε.ΠΣημαντικά ΑρκετάΜερικά Αδιάφορα Η διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου; 23%42%31%10% H διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στην ενίσχυση του ερευνητικού έργου και της ανάπτυξης σχέσεων συνεργασίας με άλλους φορείς; 20%30%32%18% Ο αντίκτυπος της αξιολόγησης 65% 50%

13 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Απόψεις μελών Ε.Π Σημαντικά ΑρκετάΜερικά Αδιάφορα H διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στη βελτίωση των διοικητικών υπηρεσιών του Τμήματος και του Ιδρύματος γενικότερα; 8%27%32%34% H διαδικασία της αξιολόγησης βοήθησε στη βελτίωση των υποδομών του Τμήματος και του Ιδρύματος γενικότερα; 15%29%32%22% Ο αντίκτυπος της αξιολόγησης

14 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Πολύ καλήΚαλήΜέτρια Τυπική Αδιάφορη - Κακή 34%43%18%3% Αξιολόγηση της ποιότητας της εξωτερικής αξιολόγησης 77%

15 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Συγκρότηση επιτροπής προγράμματος σπουδών και πενταετούς στρατηγικού σχεδιασμού Δεν έχει συγκροτηθεί από όλα τα Τμήματα. Δημιουργία οργάνου εποπτείας και σχεδιασμού ερευνητικής στρατηγικής Δεν έχει συγκροτηθεί από όλα τα Τμήματα Καθιέρωση σύμβουλου καθηγητή για τους φοιτητές: Παρότρυνση από τη Σχολή. Λήψη απόφασης εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Παρουσίαση προτάσεων βελτίωσης με καθολικό χαρακτήρα για όλα τα Τμήματα

16 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Υποστήριξη των πρωτοετών φοιτητών Μερική εφαρμογή από ορισμένα Τμήματα. Μείωση φόρτου εργασίας φοιτητών Περιορισμός του συνολικού αριθμού εβδομαδιαίων ωρών δήλωσης μαθημάτων ανά εξάμηνο από 45 σε 35. (Απόφαση Γ. Σ. του ΤΕΙ Αθήνας τον Ιούνιο του 2011). Περιορισμός των ετών φοίτησης για τη λήψη πτυχίου Παρουσίαση προτάσεων βελτίωσης με καθολικό χαρακτήρα για όλα τα Τμήματα

17 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Αλλαγή στον απεριόριστο αριθμό επανεξετάσεων για κάθε μάθημα Μείωση από 4 φορές ανά έτος σε 2. Καθιέρωση του θεσμού των επισκεπτών καθηγητών Παρότρυνση από τη Σχολή. Πιλοτική εφαρμογή σε ορισμένα Τμήματα εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Παρουσίαση της πτυχιακής εργασίας, ενώπιον ακροατηρίου καθηγητών και σπουδαστών Εφαρμόζεται: Απόφαση της Σχολής Υιοθέτηση από τις Γ.Σ. των Τμημάτων.

18 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Μείωση φόρτου διδασκαλίας μελών Ε.Π. ώστε να επιδίδονται σε ποιοτική διδασκαλία και έρευνα ? Αύξηση εργαστηριακών χώρων - γραφείων καθηγητών και χώρων για ερευνητικό έργο Παρότρυνση από τη Σχολή να αξιοποιηθούν με πιο ορθολογικό τρόπο οι διαθέσιμοι χώροι κάθε Τμήματος. Μερική υλοποίηση από δυο Τμήματα το ακαδημαϊκό έτος Αναμένεται (;) επέκταση του μέτρου και σε άλλα Τμήματα εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους.

19 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Παροχή δυνατότητας απονομής PhD Δεν δόθηκε η δυνατότητα από το Ν. 4006/2011 Μεγαλύτερη συμμετοχή σε διεθνή projects Επιχειρείται Αύξηση των ανταλλαγών ερευνητικών επισκέψεων Επιχειρείται

20 Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές» ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη, Σεπτεμβρίου 2012, ΚΕ.Δ.Ε.Α.-ΑΠΘ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΗ Καλύτεροι σύνδεσμοι μεταξύ του Τμήματος και του Γραφείου Διασύνδεσης του ΤΕΙ Επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό μέσω της «Δομής Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας - ΔΑΣΤΑ» του ΤΕΙ Αθήνας Έλλειψη διαδικασίας παρακολούθησης πρακτικής άσκησης φοιτητών Επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό μέσω της «Δομής Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας - ΔΑΣΤΑ» του ΤΕΙ Αθήνας Μη θεσμική κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων Σε εκκρεμότητα


Κατέβασμα ppt "Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Συνέδριο «Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google