Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: > Δ΄ Τάξη 6 ου Δημοτικού Σχολείου Καλύμνου Εκπαιδευτικός: Λαγούρης Ιωάννης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: > Δ΄ Τάξη 6 ου Δημοτικού Σχολείου Καλύμνου Εκπαιδευτικός: Λαγούρης Ιωάννης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: > Δ΄ Τάξη 6 ου Δημοτικού Σχολείου Καλύμνου Εκπαιδευτικός: Λαγούρης Ιωάννης

2 Στόχοι • Να μάθουν για τη σωστή και την υγιεινή μεσογειακή διατροφή. • Να μάθουν για τα συστατικά των τροφών. • Να μάθουν να ξεχωρίζουν τις υγιεινές διατροφές. • Να μάθουν ότι η υγεία εξαρτάται άμεσα από τη σωστή διατροφή. • Να μάθουν να καταναλώνουν ό,τι είναι πιο υγιεινό και χρήσιμο για την υγεία τους. • Να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα τη ς Μεσογειακής μας διατροφής.

3 Επιμέρους Θέματα • Γνωριμία με υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές • Εκμάθηση του ρόλου των τροφών • Αναφορά στις κακές συνήθειες του καπνίσματος και της κατανάλωσης αλκοόλ • Γνωριμία με την ποικιλία τροφίμων και των θρεπτικών ουσιών που περιέχουν

4 Χωρισμός σε ομάδες Η Τετάρτη τάξη χωρίστηκε σε τρεις ομάδες: δύο ομάδες των έξι ατόμων και μία των πέντε ατόμων. Η σύνθεση των ομάδων δημιουργήθηκε ύστερα από συζήτηση του δασκάλου με τα παιδιά έτσι ώστε η κάθε ομάδα να περιέχει μαθητές όλων των επιδόσεων.

5 Διεξαγωγή δραστηριοτήτων Η κάθε ομάδα μελέτησε διαφορετικές κατηγορίες τροφίμων: Ομάδα Α: Μελέτησε τις τροφές που σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά Ομάδα Β: Μελέτησε τις τροφές που σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή πρέπει να καταναλώνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα Ομάδα Γ: Μελέτησε τις τροφές που σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή πρέπει να καταναλώνουμε 1-2 φορές τον μήνα

6 Κάθε ομάδα ερεύνησε τα συστατικά των τροφών που είχε να μελετήσει και ανέπτυξε στους συμμαθητές της, την αναγκαιότητα της κάθε τροφής καθώς και τη συχνότητα που πρέπει να λαμβάνεται από τον οργανισμό μας. Στη συνέχεια μαζέψανε εικόνες τροφών που ανήκουν στις τρεις διαφορετικές κατηγορίες και αφού τις κόψανε, δημιούργησαν την πυραμίδα της >.

7 Μετά από την δημιουργία της πυραμίδας οι μαθητές έφεραν στο σχολείο φαγητά με τα οποία δημιούργησαν μια νέα πυραμίδα, ανάλογα με συστατικά τους. Α’ ομάδα: μακαρόνια, γάλα, ψωμί, δημητριακά, λαχανικά και φρούτα. Β’ ομάδα: ψάρι, κοτόπουλο, φακές, γλυκά και αυγά Γ’ ομάδα: μοσχάρι, χοιρινό.

8 Συνοπτική αξιολόγηση προγράμματος Αξιολογώντας το πρόγραμμα της υγιεινής μεσογειακής διατροφής μπορούμε να πούμε ότι τα αποτελέσματά του ήταν θετικά. Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον και ήταν πολύ συνεργάσιμα. Ανέπτυξαν τη συνεργασία, την ομαδικότητα και τον διάλογο. Οι μαθητές έμαθαν τις κατηγορίες των τροφίμων και γνώρισαν τη Μεσογειακη Διατροφή καθώς και την αξία της για το χτίσιμο ενός υγιούς οργανισμού. Είναι σίγουρα όφελος για τα παιδιά το γεογονός ότι προβληματίστηκαν και ενημερώθηκαν για το θέμα της υγιεινής μεσογειακής διατροφής που είναι τόσο εξαιρετικής σημασίας, ειδικά στην εποχή μας η οποία χαρακτηρίζεται απο πληθώρα προϊόντων και αγαθών.


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: > Δ΄ Τάξη 6 ου Δημοτικού Σχολείου Καλύμνου Εκπαιδευτικός: Λαγούρης Ιωάννης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google