Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

2 ΘΕΜΑΤΑ  ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ  ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ (ΠΑΣΑ)  ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ & ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ  ΝΤΡΙΜΠΛΑ  ΚΛΩΤΣΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ (ΣΟΥΤ)  ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ  ΚΕΦΑΛΙΑ  ΠΛΑΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ  ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ  ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

3 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑ3.5 Ποδόσφαιρο : Το σουτ Έμφαση στην : Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων Μέθοδος διδασκαλίας: Αμοιβαίας διδασκαλίας & πρακτική Όργανα – Υλικά:  1 μπάλα ανά 2 μαθητές  Κώνοι  Φανελάκια  Φωτοτυπίες Κάρτα  Μολύβια Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές:  Θα μάθουν να κάνουν σουτ  Να εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιρία για σουτ και να δημιουργούν προοπτικές για σουτ στους συμπαίκτες τους (Κατανόηση του παιχνιδιού).  Θα αναπτύξουν την υπευθυνότητα  Θα μάθουν για τους κανονισμούς των τεχνικών παραβάσεων (φάουλ)

4 Έμφαση στην : Ανάπτυξη Κινητικών Δεξιοτήτων Έμφαση στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων  Όταν η διδασκαλία εστιάζεται στην εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων, πρέπει να μεγιστοποιείται ο χρόνος εξάσκησης  Για να αυξηθεί ο χρόνος εξάσκησης πρέπει οι μαθητές να χωρίζονται σε πολλές μικρές ομάδες  Κάθε ομάδα μπορεί να εκτελεί και διαφορετική άσκηση

5 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας Ι  Στόχος αυτής της μεθόδου είναι οι μαθητές να μάθουν να ασκούνται με ένα μαθητή- βοηθό.  Ο βοηθός έχει το ρόλο του παρατηρητή και παρέχει ανατροφοδότηση στο συμμαθητή του που εκτελεί, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει προετοιμάσει ο καθηγητής.

6 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙ  Πότε χρησιμοποιείται; 1.Όταν έχουμε σαν στόχο του ΗΜ την ανάπτυξη της συνεργασίας των μαθητών 2.Όταν επιθυμούμε να αξιοποιήσουμε τους μαθητές που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο  Προϋποθέσεις επιτυχίας: 1.Οι μαθητές δεν έχουν πρόβλημα συνεργασίας μεταξύ τους 2.Έχουμε προετοιμάσει της κάρτες με τα κριτήρια

7 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙΙΙ  Ο ρόλος του μαθητή 1.Να επιλέξει αν θα εκτελεί ή θα παρατηρεί 2.Ο παρατηρητής συγκρίνει την εκτέλεση του ασκούμενου με τα κριτήρια – βγάζει συμπεράσματα – παρέχει ανατροφοδότηση 3.Όταν ολοκληρωθεί η άσκηση οι μαθητές αλλάζουν ρόλους  Ο ρόλος του ΚΦΑ 1.Καθοδηγεί την συμπεριφορά των παρατηρητών 2.Παρέχει ανατροφοδότηση στους παρατηρητές 3.Απαντά σε ερωτήσεις των παρατηρητών

8 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας ΙV  Πλεονεκτήματα 1.Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης 2.Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών 3.Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

9 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας V  Πλεονεκτήματα  Αύξηση του ακαδημαϊκού χρόνου άσκησης  Μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών  Επίδραση στον κοινωνικό & συναισθηματικό τομέα των μαθητών

10 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙ  Σημεία προσοχής κατά την εκτέλεση 1.Σωστός σχεδιασμός της κάρτας κριτηρίων 2.Κατάλληλη επιλογή ζευγαριών 3.Ανατροφοδότηση 4.Στην αρχή η διδασκαλία γίνεται σ’ ένα ζευγάρι 5.Διδασκαλία στην αρχή μιας εύκολης ή μια γνωστής άσκησης

11 ΚΑΡΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΟΥΤ ΣΗΜΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΘΗΤΗΣ Α ΜΑΘΗΤΗΣ Β ΝΑΙΟΧΙΝΑΙΟΧΙ 1. Το πόδι στήριξης πατάει δίπλα στην μπάλα 2. Το πόδι που θα χτυπήσει την μπάλα κινείται προς τα πίσω 3. Το πόδι που σουτάρει έρχεται σε επαφή με την μπάλα στη ράχη του ποδιού και στο κέντρο της μπάλας 4. Ο άξονας των ώμων βρίσκεται πάνω από την μπάλα την στιγμή του σουτ

12 Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας VΙΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ: Όχι, λάθος! (κούνημα του κεφαλιού δεξιά- αριστερά) Διόρθωσε… (επίδειξη αν χρειάζεται) Ναι, μπράβο (χειροκρότημα) Σωστά, έχεις 3 στα 3. Πήγαινε τώρα για 5 στα 5 Είσαι πολύ καλόςΜπορείς να μάθεις και αυτό…. Δεν είσαι καλήΜπορείς να βελτιωθείς Πρέπει να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πιστεύω ότι μπορείς να πετύχεις 6 στις 10 βολές σε 3 εβδομάδες Πρέπει να κάνω τα παιδιά να δουλέψουν σκληρά Ας κάνω το μάθημα διασκέδαση για τα παιδιά Πρέπει να κάνεις αυτές τις ασκήσεις Μπορείς να διαλέξεις από αυτές τις ασκήσεις Πρέπει να συμμετέχεις στο μάθημα Αυτοί είναι οι σοβαροί λόγοι για να συμμετέχεις στο μάθημα

13 Η μέθοδος του αυτοελέγχου Ι • Η μέθοδος του αυτοελέγχου χρησιμοποιείται όταν στόχος είναι να μάθουν οι μαθητές να εκτελούν μια άσκηση και να αξιολογούν οι ίδιοι την απόδοσή τους. • Όταν χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή, οι μαθητές δουλεύουν μόνοι τους χρησιμοποιώντας κριτήρια τα οποία έχει προετοιμάσει ο καθηγητής

14 Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙ  Ο ρόλος του μαθητή 1.Εκτελεί την άσκηση 2.Ελέγχει την απόδοσή του στην άσκηση 3.Χρησιμοποιεί τα κριτήρια για ατομική βελτίωση  Ο ρόλος του ΚΦΑ 1.Προετοιμάζει το αντικείμενο διδασκαλίας & τα κριτήρια 2.Απαντάει σε ερωτήσεις που υποβάλλει ο μαθητής 3.Αρχίζει την επικοινωνία με τον μαθητή

15 Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙΙ  Χρησιμοποιείται: 1.Όταν ο στόχος είναι η διδασκαλία της αυτοαξιολόγησης 2.Όταν θέλουμε να σταματήσει ο μαθητής να εξαρτάται από εξωτερική ανατροφοδότηση &να αναπτύξει αυτοπεποίθηση 3.Όταν στόχος είναι να κατανοήσει ο μαθητής το τι μπορεί να πετύχει

16 Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙV  Για να πετύχει το μάθημα πρέπει: 1.Οι μαθητές να είναι πρόθυμοι να ασκηθούν μόνοι τους 2.Τα κριτήρια να έχουν γραφτεί με απλά λόγια ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών


Κατέβασμα ppt "Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google