Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Κουμπουλής Νικόλαος Α.ε.μ. : 655/09 Μάθημα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Κουμπουλής Νικόλαος Α.ε.μ. : 655/09 Μάθημα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Κουμπουλής Νικόλαος Α.ε.μ. : 655/09 Μάθημα : Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804) 1

2 Θέμα • Ο Θάνος είναι ο νέος καθηγητής φυσικής αγωγής που ήρθε να εργαστεί στην κατασκήνωση. Η προπονητική ειδίκευση του που έχει είναι ποδόσφαιρο. Ήταν τελευταίος στη σειρά που διάλεξε σε ποια τμήματα θα διδάσκει αθλοπαιδιές κάθε απόγευμα με αποτέλεσμα να αναλάβει αυτά που είχαν απομείνει: 4 τμήματα με πέντε κορίτσια ετών το κάθε ένα, που ήθελαν να μάθουν ποδόσφαιρο. Στο τέλος της περιόδου θα συμμετείχαν σε εσωτερικό πρωτάθλημα που διοργάνωνε η κατασκήνωση στο ειδικά διαμορφωμένο γήπεδο mini-football. Πως θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα εξάσκησης ; 2

3 Αξιολόγηση προβλήματος • 4 τμήματα των 5 κοριτσιών ετών • Χωρίς ανεπτυγμένες ικανότητες στο ποδόσφαιρο • Είναι αρχάριες • Αρχικό στάδιο της μάθησης 3

4 Στόχος μάθησης • Η μάθηση για τις βασικές δεξιότητες στο ποδόσφαιρο πρέπει να γίνει μέσω κάποιου κινητικού προγράμματος, όπου στο τέλος θα εφαρμοστεί στο πρωτάθλημα της κατασκήνωσης. Έλεγχο της μπάλας πάσα 4

5 Χαρακτηριστικά της δεξιότητας Και οι δύο κινητικές δεξιότητες που θα διδαχτούν έχουν τα εξής χαρακτηριστικά : • Ανοικτή δεξιότητα • Χειρισμό της μπάλας • Διακεκομμένες κινήσεις • Ελαχιστοποίηση της λήψης της απόφασης • Αδρές δεξιότητες • Δεν υπάρχει μεταφορά μάθησης 5

6 Περιβάλλον απόδοσης • Στο γήπεδο mini football της κατασκήνωσης • Ύπαρξη κοινού (υπόλοιπα παιδιά της κατασκήνωσης, γονείς) • Υπάρχει πίεση χρόνου γιατί ο κάθε αγώνας θα έχει συγκεκριμένη διάρκεια 6

7 Στρατηγική διδασκαλίας • Η μάθηση γίνεται σε αρχάριους (αρχικό στάδιο μάθησης )οπότε : • Παρουσίαση της κάθε δεξιότητας στην αρχή από τον Κ.Φ.Α. • Καθοδηγητικές πληροφορίες και υπενθύμιση των σημείων κλειδιών της δεξιότητας. • Η εξάσκηση των δεξιοτήτων είναι κατανεμημένη γιατί διευκολύνει την μάθηση των κινητικών δεξιοτήτων • Η εναλλαγή των δεξιοτήτων γίνεται τυχαία Προφορική περιγραφή της κάθε δεξιότητας Επίδειξη της δεξιότητας Βοήθεια στην αρχική εκτέλεση 7

8 Ασκήσεις για τις δεξιότητες • Πάσα : πάσα με το εσωτερικό σε ζευγάρια από διαφορετικές αποστάσεις • Έλεγχος της μπάλας : κοντρόλ με το καλό πόδι με το κουτουπιε του ποδιού από τον έναν κώνο στο άλλο και εναλλάξ στους κώνους. • Παράμετροι : Πάσα : μεγαλώνει η απόσταση, τριάδες Έλεγχος μπάλας : ελεύθερα σε όλο το γήπεδο, πιο γρήγορα, ζιγκ ζαγκ 8

9 Στρατηγική διδασκαλίας • Στην αρχή οι ασκήσεις για τις δυο δεξιότητες είναι κλειστές και προκαθορισμένη πορεία π.χ. από τον ένα κώνο στον άλλον. Όσο περισσότερο εξοικειώνονται με την μπάλα και την δεξιότητα τόσο πιο ανοικτή γίνεται μέχρι να γίνει ανοικτή που οι δεξιότητες είναι ανοικτές στον αγώνα γιατί ο αγώνας ποδόσφαιρου είναι ανοικτή δεξιότητα. • Ο σχεδιασμός της εξάσκησης είναι κατανεμημένος γιατί η δεξιότητες είναι κινητικές και διευκολύνει και είναι πιο αποτελεσματικός. • Η προετοιμασία θα γίνει με τη μέθοδο της μερικής εξάσκησης. Κάθε μέρος δεξιότητα θα διδαχτεί κομμάτι μέχρι να ενωθούν τα κομμάτια και να γίνει η δεξιότητα. • Ο χρόνος αντίδρασης των δυο δεξιοτήτων θα είναι στην αρχή απλός και στην επόμενες προπονήσεις θα γίνει επιλογής όπου θα υπάρχουν πολλά ερεθίσματα και διαφορετικές απαντήσεις. Το ίδιο θα αντιμετωπίσουν και στους αγώνες. 9

10 Στρατηγική διδασκαλίας • Πάσα Σημεία κλειδιά • Έλεγχος της μπάλας Σημεία κλειδιά Το πόδι στήριξης δίπλα στη μπάλα κ λίγο λυγισμένο Το πόδι που κτυπάει την μπάλα αιωρείται Το εσωτερικό μέρος του ποδιού ακουμπήσει την μπάλα στο κέντρο Προώθηση της μπάλα με το κουτουπιέ Υπάρχει επαφή ανά 2-3 διασκελισμούς Το κεφάλι να είναι όρθιο για να βλέπει την πορεία 10

11 Στρατηγική διδασκαλίας • Στην αρχή θα εκτελέσουν τις ασκήσεις περπατώντας και όσο εξοικειώνονται με την μπάλα και την δεξιότητα θα πηγαίνουν πιο γρήγορα. • Μετά την σωστή εκτέλεση των δεξιοτήτων μειώνεται η ανατροφοδότηση και από περιγραφική και καθοδηγητική γίνεται περιληπτική ανατροφοδότηση. Μετά από 5 προσπάθειες θα εμφανίζεται. • Οι στόχοι της μάθησης θα είναι να έχουν σωστές εκτέλεσης. Για την πάσα θα είναι 7/10 προσπάθειες και για τον έλεγχο της μπάλας να έχουν 7/10 σωστά κοντρόλ. 11

12 12


Κατέβασμα ppt "ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Κουμπουλής Νικόλαος Α.ε.μ. : 655/09 Μάθημα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google