Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

2 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ2.1 ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ : Ρίψη από πάνω, με το χέρι Έμφαση στην : κατανόηση των αθλοπαιδιών Μέθοδος διδασκαλίας: Καθοδηγουμένη ανακάλυψη Όργανα – Υλικά:  20 Σακουλάκια (10Χ15 cm) γεμισμένα με αφρολέξ (beanbags)  20 πλαστικά μπαλάκια Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές:  Θα κατανοήσουν τα «σημεία – κλειδιά» για τη σωστή εκτέλεση  Θα γνωρίσουν τις κινητικές έννοιες

3 Έμφαση στη κατανόηση των αθλοπαιδιών Στην ΦΑ μας ενδιαφέρει η διδασκαλία κινητικών δεξιοτήτων άλλα και η συνολική κατανόηση του παιχνιδιού όμως: 1. 1.Οι μαθητές δυσκολεύονται να μεταφέρουν τις δεξιότητες σε συνθήκες αγώνα 2. 2.Δεν μπορούν να εστιάσουν την προσοχή τους στη σωστή εφαρμογή μιας δεξιότητας 3. 3.Ο μαθητής στη διάρκεια του παιχνιδιού χρησιμοποιεί πολλές δεξιότητες 4. 4.Ο ΚΦΑ δεν μπορεί να εστιάσει την ανατροφοδότησή του σε κάποια δεξιότητα

4 Έμφαση στη κατανόηση των αθλοπαιδιών Έμφαση στη κατανόηση των αθλοπαιδιών   Στόχος αυτής της προσέγγισης είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τη δομή των αθλοπαιδιών, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις δεξιότητες παίρνοντας σωστές αποφάσεις κατά το παιχνίδι   Πως επιτυγχάνεται αυτό; 1. 1.Εφαρμόζοντας τροποποιημένες μορφές παιχνιδιού 2. 2.Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της καθοδηγούμενης ανακάλυψης

5 ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ Ι  Με τη μέθοδο αυτή οι μαθητές στην αρχή προβληματίζονται και στη συνέχεια με την βοήθεια του ΚΦΑ ανακαλύπτουν την λύση  Όταν χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή, οι μαθητές συμμετέχουν ενεργητικά στη διαμόρφωση της σωστής απάντησης μαθητές συμμετέχουν ενεργητικά στη διαμόρφωση της σωστής απάντησης

6 ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΙΙ  Ο ρόλος του μαθητή 1.Ακούει τις ερωτήσεις του ΚΦΑ και τις υποδείξεις του 2.Ανακαλύπτει την απάντηση σε κάθε ερώτηση 3.Ανακαλύπτει την τελική απάντηση  Ο ρόλος του ΚΦΑ 1.Προετοιμάζει σειρά ερωτήσεων 2.Παρουσιάζει τις ερωτήσεις με μια λογική σειρά 3.Δίνει περιοδική ανατροφοδότηση 4.Διακατέχεται από υπομονή και αποδοχή

7 ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΙΙΙ  Χρησιμοποιείται: 1.Όταν ο στόχος είναι η κατανόηση των αθλοπαιδιών 2.Όταν θέλουμε να κάνουμε εισαγωγή σε μια νέα δεξιότητα

8 Η δομή του κάθε μαθήματος  Κάθε μάθημα χωρίζεται σε 3 βασικά μέρη (εισαγωγικό, κύριο και τελικό μέρος)  Το εισαγωγικό μέρος καταλαμβάνει η προθέρμανση (για λόγους οικονομίας χώρου, συνήθως δεν περιγράφονται συγκεκριμένες ασκήσεις, απλά αναφέρεται η λέξη «Προθέρμανση»)  Στο κύριο μέρος γίνεται η ανάπτυξη του περιεχομένου που οδηγεί στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί στην αρχή του μαθήματος και συνάγονται από τους στόχους της διδακτικής ενότητας  Το τελικό μέρος καταλαμβάνει η «αποθεραπεία» ή «ανακεφαλαίωση» ή «το θέμα της ημέρας» (που δίνει την ευκαιρία για διαθεματική ή διεπιστημονική προσέγγιση), ανάλογα με το μάθημα

9 ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ  Συγκέντρωση των μαθητών και ενημέρωση για το τι θα διδαχθούν.  Στη συνέχεια, τρέξιμο ελεύθερα στο χώρο.  Με το σφύριγμα λέμε: φανταστείτε πως πρέπει να ρίξετε μια μπάλα πάνω από ένα πολύ ψηλό κτίριο.  «Αποφεύγετε τους συμμαθητές σας».

10 ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες των 4-5 μαθητών 1 η άσκηση: Στάσου περίπου σε απόσταση 1,5-2μ. από τον τοίχο και ρίξε το σακουλάκι σ΄ αυτόν. Τώρα κάνε το ίδιο πράγμα από εδώ (4μ.-6μ.). Δοκίμασε πάλι από εδώ (8μ.–10,μ.). Ερώτηση: « Πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικό για να χτυπήσεις τον τοίχο κάθε φορά; Γιατί;» Απάντηση: Γίνεται σύσκεψη των ομάδων για να δοθεί η κατάλληλη απάντηση

11 ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ   2η άσκηση: Δοκίμασε να πετάξεις το σακουλάκι με τα πόδια ενωμένα.   Τώρα δοκίμασε κάνοντας βήμα με το πόδι που βρίσκεται στην ίδια πλευρά με το χέρι που ρίχνεις.   Τώρα δοκίμασε κάνοντας βήμα με το πόδι που βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά απ’ ότι το χέρι που ρίχνεις   Ερώτηση: «Πρόσεξες καμιά διαφορά στο πόσο μακριά πήγε η μπάλα; Γιατί ;»   Απάντηση: Γίνεται σύσκεψη των ομάδων για να δοθεί η κατάλληλη απάντηση   Το παιχνίδι συνεχίζεται

12  3 η άσκηση: Δοκίμασε να ρίξεις χωρίς να στρίψεις το σώμα σου.  Τώρα δοκίμασε στρίβοντας.  Τώρα δοκίμασε κάνοντας βήμα με το αριστερό πόδι και στρίβοντας το σώμα σου   Δοκίμασε να ρίξεις κάνοντας βήμα με το αντίθετο πόδι και στρίβοντας τον κορμό καθώς το χέρι κινείται προς τα εμπρός.  Εξασκηθείτε σε ζευγάρια.  Τώρα ας πούμε ότι θέλεις να πετάξεις τη μπάλα όσο πιο γρήγορα μπορείς  Ερώτηση: « Τι συμβαίνει όταν προσπαθείς να ξεφορτωθείς τη μπάλα γρήγορα;  Μερικοί από σας πήγαν πίσω στο αρχικό στάδιο ρίψης αντί για το ώριμο. Γιατί;»  Απάντηση: Γίνεται σύσκεψη των ομάδων για να δοθεί η κατάλληλη απάντηση ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ

13 ΕΝΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ   Ερωτήσεις σχετικές με τα σημεία-κλειδιά που απαιτούνται για τη σωστή εκτέλεση της ρίψης Πώς ρίχνουμε τη μπάλα; 2. 2.Κάνουμε βήμα με το ίδιο ή με το αντίθετο πόδι; 3. 3.Στρίβουμε το σώμα μας όταν ρίχνουμε τη μπάλα ή όχι;


Κατέβασμα ppt "Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google