Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ  ΓΕΝΙΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΣΚΗΣΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ  ΓΕΝΙΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΣΚΗΣΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ  ΓΕΝΙΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΣΚΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΥΩΝ  ΕΙΔΙΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΆ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ  ΜΙΜΗΤΙΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ

2 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ  ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΤΟΥΝ  ΚΙΝΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ  ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ  ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ  ΑΥΞΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ  ΧΡΗΣΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ  ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΩΝ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ

3 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ  ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΕΩΣ….  ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΗΤΕΧΝΙΚΗ ΜΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΈΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ? ΕΡΕΥΝΕΣ: Κουντεδακης-Hukam et al…. (2007) Wong, Dellal…. (2010)

4 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ  ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΘΛΗΤΗ  ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ-ΜΥΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ  ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ  ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΜΥΙΚΗ-ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ  ΧΩΡΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ …. ΕΙΔΙΚΕΣ (ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ-ΡΑΧΙΑΙΟΙ…. ΣΚΟΥΩΤ)  ΧΩΡΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ…. ΜΙΜΗΤΙΚΕΣ (ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΟΙ…. ΠΡΟΒΟΛΕΣ)  ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ)  ΜΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΈΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΘΛΗΤΗ…. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ

5  ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ  ΑΜΕΣΟΙ ΣΤΟΧΟΙ…. ΜΕΣΟ ΣΤΟΧΟΙ….. ΜΑΚΡΟ ΣΤΟΧΟΙ  ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ…..  ΕΓΚΡΑΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΤΣΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΠΑΙΓΝΙΩΔΕΙΣ ΜΟΡΦΕΣ  ΛΕΚΤΙΚΗ…ΣΩΜΑΤΙΚΗ….ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ… ΕΠΑΦΗ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ  ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ…ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ…ΓΝΩΣΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ…ΝΕΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ… ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

6  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ….  ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ?  ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ?  ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?  ΠΟΙΑ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ?  ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ?  ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΙΔΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ?  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ?

7 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ  ΤΙ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΝΕΙ  ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ  ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ  ΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ  ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ  ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Ή ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ  ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  ΜΥΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ  ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ -- ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΗ

8 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΑΤΟΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Μυική κατάσταση αθλητή Προπονητική ηλικία στο άθλημα, στην προπόνηση δύναμης Χρονολογική ηλικία ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ Γενική ενδυνάμωση Μέγιστη δύναμη με μυική υπερτροφία Μέγιστη δύναμη με ενδομυικό συντονισμό Ειδική ενδυνάμωση

9 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ Απαιτήσεις του αθλήματος σε δύναμη Ατομικές ιδιαιτερότητες στο μυικό σύστημα του αθλητή Χρονολογική –προπονητική ηλικία αθλητή ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ Ασκήσεις με το βάρος του σώματος Ασκήσεις με σταθερά όργανα (μηχανήματα) Ασκήσεις με ελέυθερα βάρη Πολυαρθρικές ασκήσεις

10 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ -- ανάπτυξη δύναμης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ -- διατήρηση δύναμης ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ -- ανάπτυξη δύναμης ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ -- διατήρηση – μικρή πτώση δύναμης ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -- ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΚΆΘΕ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ


Κατέβασμα ppt "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ  ΓΕΝΙΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΥΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΣΚΗΣΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google