Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία Αγ γλικής Φιλ.

2 Δύο ταινίες μικρού μήκους 1. Δείξε μου τα παπούτσια σου να σου πω ποιος είσαι 2. Οδός Ονείρων

3 Τι είναι ο κινηματογράφος; Κινηματογράφος ή Cinema ή Movies Τα μυστικά του σινεμά Είναι σαν της ποιήσεως την μαγεία Είναι σαν ποταμός που ρέει Εικών εικών και άλλες εικόνες Κι αίφνης – διακοπή Cut! Cut! Coupez (Παρών και ο clackman κάθε τόσο) Κ’ έπειτα πάλι ο ποταμός Κ’ έπειτα πάλι εικόνες Και ουδέποτε χάνεται ο ειρμός Όχι στο νόημα μα στη μαγεία Όσο και αν ρέουν τα καρρέ Βωβού ή ομιλούντος Σαν ποταμός που ρέει ΄ Η σαν κορδέλλα που εκτυλίσσεται Φθάνει να ρέη η κάθε εικόνα Με άκραν συνέπειαν στον εαυτόν της Φθάνη να ζη πλήρη ζωή η κάθε μιά Τα μυστικά του σινεμά Δεν είναι στο νόημα μα στην αλήθεια που έχουν Τα ορατά οράματα κινούμενα μπροστά μας Παράλογα ή λογικά Τα μυστικά του σινεμά Είναι και αυτά εικόνες Ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου

4 ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ Εκπαιδευτικό πρόγραμμα γνωριμίας μαθητών με την τέχνη του κινηματογράφου. Συνεργασία: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - Υπουργείο Πολιτισμού – Υπουργείο Παιδείας. Βασικοί στόχοι:  Εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχετικά με την τέχνη και τον πολιτισμό.  Αντιμετώπιση εικόνας ως γλώσσα.  Κριτική στάση στα οπτικοακουστικά μηνύματα.  Δημιουργία δύσπιστων θεατών και υποψιασμένων πολιτών.

5  Συμμετοχή σχολείων από γεωγραφικές περιφέρειες της Ελλάδας – Σχολεία του Απόδημου Ελληνισμού.  : Αρχή του προγράμματος χωρίς ταινίες.  2001: Αθήνα - Θεσσαλονίκη (συμμετοχή με ταινίες).  2002: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Κρήτη - Θράκη.  2003: Αθήνα – Θεσσαλονίκη - Ήπειρος - Κυκλάδες - Βαυαρία Γερμανίας.  2004: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Νήσοι Βορείου Αιγαίου - Ν.Υόρκη Η.Π.Α.

6  Εφαρμογή στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  Η Πρωτοβάθμια δε συμμετέχει στο τελευταίο στάδιο στη δημιουργία ταινίας.  Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας παρακολουθούν ταινίες προσαρμοσμένες στην ηλικία τους.

7  Φάσεις του Προγράμματος  Α΄ Φάση  Υποβολή αίτησης -΄Εγκριση.  Συγκρότηση ομάδας – συζήτηση ( σταθμοί στην ιστορία του κινηματογράφου, συντελεστές μιας ταινίας, τρόποι αφήγησης σεναρίου, πώς γίνεται μια ταινία ).  Παρακολούθηση πρώτης ταινίας («Και οι 7 ήταν υπέροχοι»)-συμπλήρωση εντύπου.  Επίσκεψη μαθητών σε κινηματογραφική αίθουσα (Ολύμπιον). Παρακολούθηση εισήγησης για τη γλώσσα του κινηματογράφου από ειδικό σύμβουλο. Παρακολούθηση ταινίας «Οι 7 Σαμουράι», «Αμερικάνικη νύχτα» που δείχνει το παρασκήνιο των γυρισμάτων μιας ταινίας. Εδώ εξοικειώνονται οι μαθητές με την ένοια του κάδρου, πλάνου, μοντάζ.

8  Β΄ Φάση  Συγκρότηση ομάδας για το γύρισμα μιας μικρού μήκους ταινίας.  Μαθητές, καθηγητές, σκηνοθέτης συνεργάζονται για το σενάριο.  Αρχίζουν τα γυρίσματα.  Οι μαθητές περνούν κυκλικά από όλες τις κινηματογραφικές αρμοδιότητες.  Μοντάζ, μουσική, ήχος και η ταινία είναι έτοιμη.

9  Γ΄ Φάση  Παρουσίαση ταινιών στο Φεστιβάλ μαθητικών ταινιών.  Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται ταυτόχρονα στις πρωτεύουσες των περιφερειών που συμμετέχουν.  Βράβευση ταινιών.

10  Κριτική Επιτροπή (2003, 2004)  Ν. Χατζηνικολάου, δημοσιογράφος.  Ορ. Ανδρεαδάκης, σκηνοθέτης.  Λ. Λαζόπουλος- Σμ.Καρύδη, ηθοποιοί.  Σ. Βούγιας, καθηγητής Πανεπιστημίου- βουλευτής.  Π. Φασούλας, μπασκετμπολίστας – βουλευτής.  Θ. Μικρούτσικος, μουσικοσυνθέτης.  Δ. Σαββόπουλος, μουσικοσυνθέτης.  Π. Βούλγαρης, σκηνοθέτης.  I. Αντωνόπουλος πρύτανης Α.Π.Θ.  Ρ. Λουϊζίδου, ηθοποιός.  Μ. Χούκλη, δημοσιογράφος  Α.Κούρκουλος, Ρ. Χαραλαμπίδης, ηθοποιοί

11  Οφέλη από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα.  Αποκάλυψη των ιδιαίτερων κλίσεων των μαθητών.  Καλλιέργεια του πνεύματος ομαδικότητας και συνεργασίας.  Ανάληψη προσωπικής ευθύνης μέσα στην ομάδα.  Χαρά της εθελοντικής συμμετοχής.  Ελεύθερη δημιουργική έκφραση.  Διαμόρφωση κριτικής σκέψης.  Συγκίνηση και ανταμοιβή από πιθανή βράβευση.

12  Λίγα λόγια για την ταινία.  «Δείξε μου τα παπούτσια σου να σου πω ποιος είσαι».  Μια ταινία με πρωταγωνιστές τα παπούτσια μας. Πρόκειται για παπούτσια πονηρά, σκανδαλιάρικα, επιθετικά, παπούτσια που εξαπατούν, προκαλούν, αλλά κυρίως παπούτσια που διαμαρτύρονται και αντιστέκονται. Ακολουθώντας τα βήματα των παπουτσιών μας, τολμήσαμε μια γλυκόπικρη κοινωνική σάτιρα.

13  Λίγα λόγια για την ταινία.  «Οδός Ονείρων».  …Στο σπίτι τους, στην Οδό Ονείρων, στεγάζουν όνειρα και επιθυμίες ανεκπλήρωτες … Και όταν τελείως αναπάντεχα δεχθούν την προσφορά ενός δώρου από την τύχη, τότε η παράσταση αρχίζει! Σε κοινή θέα όλων ένα όνειρο φαίνεται να πραγματοποιείται. Αυτό όμως που παρουσιάζεται ως αληθινό, είναι ψέμα. Πολύ γρήγορα η πραγματικότητα θα δείξει ότι το όνειρο δεν ήταν δικό τους …

14 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία Αγ γλικής Φιλ.


Κατέβασμα ppt "ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ Αγγελοπούλου Άννα Φιλόλογος Αμανατίδου Κωνσταντία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google