Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. "— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διοργανώνουμε ένα συνέδριο

2 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια.  Χώρος: εσωτερικός.  Υλικά: φωτοτυπία με τις οδηγίες.

3 Διοργανωτές (3 μαθητές)  Οι διοργανωτές ετοιμάζουν το πρόγραμμα του Συνεδρίου. Πώς θα διαμορφωθεί, τί θα περιλαμβάνει; Ακόμη καταρτίζουν ένα φύλλο αξιολόγησης του Συνεδρίου για να το συμπληρώσουν όλοι όσοι θα το παρακολουθήσουν.  Πρέπει να αναζητήσουν προγράμματα Συνεδρίων για να δουν με ποια σειρά θα μπουν οι ομιλίες, αν θα περιλαμβάνονται άλλες δράσεις, πώς θα είναι ο τίτλος, το έντυπο, οι χρόνοι ομιλίας, ο χώρος, η συνεννόηση με τους ομιλητές και το κοινό. Όλα πρέπει να είναι έτοιμα την ημέρα του Συνεδρίου και όλα πρέπει να δουλεύουν στην εντέλεια. Από την επιτυχία του Συνεδρίου εξαρτώνται πολλά για αυτούς. Τρόπος εργασίας  Αναζήτηση προγραμμάτων συνεδρίων από γονείς, γνωστούς, διαδίκτυο.  Καταγραφή ιδεών  Συζήτηση με τον εκπαιδευτικό  Σχεδιασμός του συνεδρίου και γραπτές ανακοινώσεις στους συμμετέχοντες  Θέματα χώρου, υλικών, χρόνου κ.λπ.  Έντυπο υλικό  Οργάνωση του Συνεδρίου  Πραγματοποίηση Συνεδρίου.

4 Πολιτικοί (1 μαθητής)  Ο πολιτικός καλείται να χαιρετήσει στην έναρξη του Συνεδρίου, διότι συνήθως τα συνέδρια υποστηρίζονται από πολιτικούς φορείς ή διενεργούνται σε δημόσιους χώρους. Σύντομα διενεργούνται εκλογές και πρέπει να είναι σοβαρός και συγχρόνως αγαπητός. Μπορεί με μία παρουσία να κερδίσει το ειδικό κοινό του Συνεδρίου;  Πρέπει να γραφεί ένας σύντομος λόγος πολιτικού που να αφορά το συνέδριο. Τρόπος εργασίας  Αναζήτηση σχετικών κειμένων από εκδόσεις, διαδίκτυο κ.λπ.  Καταγραφή ιδεών  Συνεννόηση με τους διοργανωτές για χρόνο, πρόσκληση  Σύνταξη λόγου-χαιρετισμού  Εκφώνηση

5 Επιστήμονες διαφόρων κλάδων (10 ΜΑΘΗΤΕΣ)  Οι επιστήμονες αναλαμβάνουν σύντομα και περιεκτικά να μιλήσουν στο συνέδριο για τα θέματα που αναλαμβάνουν: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ  Η θέση των λαϊκών στην λατρεία της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας  Η θέση των λαϊκών στη σύγχρονη λατρεία  Τρόποι επαναλειτουργίας της Εκκλησιαστικής κοινότητας με συμμετοχή όλων των χριστιανών.  Η γυναίκα στην ιστορία της Εκκλησίας.  Η θέση της γυναίκας στην Εκκλησία σήμερα. Θέσεις και αντιθέσεις. Πρέπει να συντάξουν σύντομη ομιλία (3-4 σελίδες) στην οποία να εκθέτουν εμπεριστατωμένα όλες τις απόψεις και φυσικά τη δική τους για το θέμα που αναλαμβάνουν. Σε ένα συνέδριο πρέπει να πείσουν για τις απόψεις τους και να είναι έτοιμοι να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις. Από αυτήν την ομιλία τους και την επιτυχία της μπορεί να κρίνεται όλη η καριέρα τους. Τρόπος εργασίας  Αναζήτηση βιβλιογραφίας (σχολικό βιβλίο, διαδίκτυο, βιβλία σε βιβλιοθήκες, από γνωστούς, εκκλησία κ.λπ.)  Συζήτηση με τον εκπαιδευτικό για τις πηγές που θα χρησιμοποιήσουν  Ανάγνωση της βιβλιογραφίας και καταγραφή σημειώσεων-απόψεων  Σχεδιασμός ομιλίας και συζήτηση με τον εκπαιδευτικό  Σύνταξη ομιλίας και υποβολή στους κριτές του Συνεδρίου (Εκπαιδευτικός-διοργανωτές)  Έγκριση ή διορθώσεις  Συμμετοχή στο Συνέδριο

6 Δημοσιογράφοι (4 ΜΑΘΗΤΕΣ)  Οι δημοσιογράφοι είναι ειδικοί πάνω στα θέματα του Συνεδρίου κι έχουν σταλεί από τα Μ.Μ.Ε. στα οποία εργάζονται για να καλύψουν το Συνέδριο. Μπορούν να κάνουν ερωτήσεις, κατά τη συζήτηση, ώστε να μπορούν να αναπτύξουν το άρθρο τους ή το ρεπορτάζ τους με μεγαλύτερη συνέπεια. Από αυτή την εργασία τους κρίνεται η θέση τους, καθώς νέο αίμα έχει εισέλθει στην εφημερίδα, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση και πρέπει να δείξουν ότι είναι πραγματικά μάχιμοι δημοσιογράφοι. Τρόπος εργασίας:  Ενημέρωση για τα θέματα του Συνεδρίου  Αναζήτηση και ανάγνωση σχετικών άρθρων, απόψεων  Καταγραφή ερωτήσεων  Σύνταξη άρθρων και ρεπορτάζ (2-2) μετά το Συνέδριο

7 Συμμετέχοντες  Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο, θα το αξιολογήσουν και, κυρίως, θα διαμορφώσουν άποψη, την οποία θα εκθέσουν γραπτά στο μάθημα.

8  Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί συγκεκριμένη ώρα και σε συγκεκριμένο τόπο.  Πώς θα είναι η διοργάνωση; Ποιος είναι ο τρόπος που διάλεξαν οι ομιλητές να παρουσιάσουν τους λόγους τους; Πώς θα αντιδράσουν οι συμμετέχοντες στις απόψεις που ακούγονται και τι θα γράψουν οι δημοσιογράφοι; Πώς θα εξελιχθεί το Συνέδριο; Θα είναι μια ανούσια παρουσίαση ή μία συναρπαστική εμπειρία για όλους; ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ!

9  Κάθε μαθητής δηλώνει με σειρά προτεραιότητας δύο ρόλους που επιθυμεί  Στο επόμενο στάδιο διανέμονται οι ρόλοι και επαναλαμβάνονται οι οδηγίες.  Καθορίζεται τακτική ενημέρωση του εκπαιδευτικού-συντονιστή από τις επιμέρους ομάδες στο πρώτο πεντάλεπτο μίας διδακτικής ώρας, κάθε εβδομάδα. Η συνεχής επιστασία και επαναξιολόγηση θα βοηθήσει ώστε να εργαστούν αποτελεσματικά όλοι και να γίνονται διορθώσεις και παρεμβάσεις.  Φυσικά, στο τέλος πραγματοποιείται το συνέδριο, όπως τα ίδια τα παιδιά το έχουν διοργανώσει. [Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Εκπαιδευτικοί εν δράσει, Εκδ.Γρηγόρη, Αθήνα 2010, σ.σ ]


Κατέβασμα ppt "Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. "

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google