Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014

2 ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1) Αρχαία Ελληνικά 2) Ιστορία 3) Νεοελληνική Λογοτεχνία 4) Λατινικά ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 5) Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) 6) Ένα από τα παρακάτω 4 μαθήματα που επιλέγει ο μαθητής να εξεταστεί πανελλαδικά. Μαθηματικά Στατιστική Γ.Π. Φυσική Γ.Π. Βιολογία Γ.Π. Ιστορία Γ.Π. ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1) Μαθηματικά 2) Φυσική 3) Χημεία 4) Βιολογία ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Για να έχει τη δυνατότητα ο μαθητής να εισαχθεί σε σχολές οικονομικού περιεχομένου (V επιστημονικό πεδίο), θα πρέπει να επιλέξει να διδαχθεί και να εξεταστεί πανελλαδικά: 7) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 1) Μαθηματικά 2) Φυσική 3) Ανάπτυξη Εφαρμ. σε Προγρ Περιβάλλον 4) Αρχές Οργ. και Διοίκ. Επιχ. και Υπηρ.

3 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΙΝΟΜ.ΦΙΛ., VOIK.
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΙΝΟΜ.ΦΙΛ., VOIK. ΘΕΤΙΚΗ ΙΙΦΥΣ/ΜΑΘ., ΙΙΙΙΑΤΡ., IVΠΟΛΥΤ., VOIK. TΕXNOΛΟΓΙΚΗ ΙΙΦΥΣ/ΜΑΘ., IVΠΟΛΥΤ., VOIK.

4 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) 6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,9) 6. Ιστορία (ΓΠ) (0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,9) 6. Ιστορία (ΓΠ) (0,4) 2ο ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,9) 6. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) (0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) 6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) 6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ) 3ο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Βιολογία (ΓΠ) (0,9) 6. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) (0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) 6.Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Βιολογία (ΓΠ) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,4) 4ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) 6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ) 5ο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) 6. Οικονομία (Ε) (1,3) 7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) 6. Οικονομία (Ε) (1,3) 7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) 6. Οικονομία (Ε) (1,3) 7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7)

5 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ο βαθμός σε καθένα από τα 6 ή 7 μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά εξάγεται με βάση τη σχέση: ΒΑΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ως γραπτός λαμβάνεται η γραπτή επίδοση του μαθητή στις πανελλαδικές εξετάσεις και ως προφορικός ο μέσος όρος των βαθμών των δύο τετραμήνων στο μάθημα, αφού πρώτα προσαρμοστεί στον γραπτό, ώστε να μην απέχει απ’ αυτόν περισσότερο από 2 μονάδες. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (Γ.Β.Π.) του μαθητή που αναγράφεται στη βεβαίωση που του χορηγείται από το λύκειο φοίτησής του, υπολογίζεται με βάση τον μέσο όρο των βαθμών των 6 ή 7 μαθημάτων της Γ΄ Λυκείου στα οποία εξετάζεται πανελλαδικά.

6 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ο υπολογισμός των μορίων κάθε μαθητή - που μαζί με τη ζήτηση που υπάρχει για μια σχολή - κρίνει την εισαγωγή του σε αυτή, δίνεται από τον ακόλουθο τύπο: (ή 0,9 Ε1) (ή 0,4 Ε2) Γ.Β.Π : Ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης, όπως ορίστηκε προηγουμένως, Β1 : Ο βαθμός στο μάθημα αυξημένης βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου με συντελεστή 1,3 , Β2 : Ο βαθμός στο μάθημα αυξημένης βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου με συντελεστή 0,7 , Ε1, Ε2 : Οι βαθμοί στα εναλλακτικά μαθήματα του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου, οι οποίοι αντικαθιστούν τα Β1, Β2, όταν ο μαθητής ακολουθεί κατεύθυνση στην οποία δε διδάσκονται τα Β1, Β2.

7 ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ
ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ Αν ο υποψήφιος εξετάζεται πανελλαδικά σε 6 μαθήματα: Δηλαδή, δεν έχει επιλέξει να εξεταστεί στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» (απαραίτητο, αν θέλει να προσεγγίσει σχολές του 5ου επιστημονικού πεδίου οικονομικές Σχολές). Οποιοδήποτε μάθημα Γ΄ Λυκείου εκτός των Β1 και Β ,33 % (Γεν. παιδείας ή κατεύθυνσης) Β ,33 % Β ,33 %

8 ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ
ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ Αν ο υποψήφιος εξετάζεται πανελλαδικά σε 7 μαθήματα: Δηλαδή, έχει επιλέξει να εξεταστεί στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» (απαραίτητο, αν θέλει να προσεγγίσει σχολές του 5ου επιστημονικού πεδίου οικονομικές Σχολές). Οποιοδήποτε μάθημα Γ΄ Λυκείου εκτός των Β1 και Β ,43 % (Γεν. παιδείας ή κατεύθυνσης) Β ,43 % Β ,43 %

9 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΡΙΩΝ Για την καλύτερη κατανόηση παραθέτουμε το εξής υποθετικό παράδειγμα:  Υποθέτουμε ότι υποψήφιος από Θεωρητική Κατεύθυνση επιλέγει το 1ο και το 4ο Επιστημονικό Πεδίο, έχει δε γενικό βαθμό πρόσβασης 17,63 και βαθμό πρόσβασης 18,1 στα Αρχαία Κατεύθυνσης, 19,3 στην Ιστορία Κατεύθυνσης, 16,8 στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας, 15,9 στη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας και στα Αγγλικά 12,4 . 0 υποψήφιος αυτός θα έχει: - Στο 1ο επιστημονικό πεδίο: για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα, σύνολο μορίων =15 (17,63X8) + (18,1X1,3) + (19,3X0,7) = 178,08X100=17.808 για το Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας, σύνολο μορίων = (17,63X8) + (18,1 Χ 1,3) + (19,3X0,7) + (12,4X2) =202,88X100=20.288  για τα Τμήματα ΜΜΕ, σύνολο μορίων = (17,63X8) + (18,1 Χ 1,3) + (19,3X0,7) + (12,4X1) = 190,48X100 = - Στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο: για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα, σύνολο μορίων = (17,63X8) + (16,8X0,9) + (15,9X0,4) = 162,52X100=16.252

10 Το μέγιστο των μορίων χωρίς το ειδικό μάθημα
Η επιλογή των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΑΕΙ & ΤΕΙ γίνεται με βάση το σύνολο μορίων που προκύπτει από την άθροιση των γινομένων του γενικού βαθμού πρόσβασης με το συντελεστή 8, του βαθμού πρόσβασης του 1ου μαθήματος βαρύτητας με το συντελεστή 1,3 και του βαθμού πρόσβασης του 2ου μαθήματος βαρύτητας με το συντελεστή 0,7. Το παραπάνω άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το Αυτό το γινόμενο (άριστα ) είναι τα μόρια βάσει των οποίων γίνεται η επιλογή για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το μέγιστο των μορίων χωρίς το ειδικό μάθημα ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΤΟ ΑΡΙΣΤΑ Γενικός βαθμός πρόσβασης X 8 20 X 8 = 160 Βαθμός πρόσβασης του 1ου μαθήματος πεδίου X 1,3 20 X 1,3 = 26 Βαθμός πρόσβασης του 2ου μαθήματος πεδίου X 0,7 20 X 0,7 = 14 ΣΥΝΟΛΟ 200 Τελικό σύνολο μορίων X 100 200 X 100 =

11 Προσοχή στα Μαθήματα Αυξ. Βαρύτητας
Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, της Γ΄ Λυκείου, ο μαθητής θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη σημασία στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας των επιστημονικών πεδίων προς τα οποία κατευθύνεται, αλλά και στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας των επιστημονικών πεδίων τα οποία είναι πιθανό να επιλέξει εναλλακτικά, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητες εγγραφής του στο τμήμα της επιλογής του ή έστω σε κάποιο τμήμα με υψηλό βαθμό προτίμησης από την πλευρά του. Σημειώνεται ότι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας με συντελεστή 1,3, υπολογίζονται με ποσοστό 13% στο συνολικό αριθμό μορίων πρόσβασης. Εάν σε αυτό το ποσοστό προστεθεί το ποσοστό με το οποίο το ίδιο μάθημα υπολογίζεται έμμεσα μέσω του βαθμού πρόσβασης της Γ΄ Λυκείου, δηλαδή ένα επιπλέον 13,3%, τότε η συνολική βαρύτητα του συγκεκριμένου μαθήματος στο συνολικό αριθμό των μορίων πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι 26,3%. Αντιστοίχως η συνολική βαρύτητα ενός μαθήματος αυξημένης βαρύτητας με συντελεστή 0,7 είναι 20,3%. Για τις περιπτώσεις των μαθημάτων γενικής παιδείας που αποτελούν μαθήματα αυξ. Βαρύτητας, αντικαθιστώντας τα μαθήματα κατεύθυνσης ενός επιστ. πεδίου, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι, εάν συνυπολογίσουμε και τη συμμετοχή τους στον Γενικό Βαθμό Πρόσβασης της Γ΄ Λυκείου: 23,2% για τα μαθήματα με συντελεστή αυξημένης βαρύτητας 0,9. 17,3% για τα μαθήματα με συντελεστή αυξημένης βαρύτητας 0,4. Κατά συνέπεια, η συνολική βαρύτητα δύο μαθημάτων επιστημονικού πεδίου με συνολικό συντελεστή βαρύτητας 2, σημαίνει ότι τα μαθήματα αυτά μαζί υπολογίζονται σε ποσοστό 46,7% στο συνολικό αριθμό μορίων για εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, γίνεται σαφής η σημασία του βαθμού των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας. Όλοι οι παραπάνω υπολογισμοί έγιναν με δεδομένο ότι ο μαθητής εξετάζεται πανελλαδικά σε 6 μαθήματα, οπότε η βαρύτητα του κάθε μαθήματος στον υπολογισμό του Γεν. Βαθμού Πρόσβασης είναι (80%/6) = 13,3%. Εάν ο μαθητής εξεταστεί και στις Αρχές Οικ.Θεωρίας, ως έβδομο μάθημα, τότε η βαρύτητα του κάθε μαθήματος στον υπολογισμό του Γ.Β.Π. είναι (80%/7)= 11,4%), οπότε και τα αντίστοιχα ποσοστά βαρύτητας των διάφορων μαθημάτων είναι λίγο μικρότερα. Για παράδειγμα, η συνολική βαρύτητα των Αρχών Οικ. Θεωρίας για όσους υποψήφιους θέλουν να επιλέξουν το επιστημονικό πεδίο V (Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης), είναι: 13% + 11,4% = 24,4%.

12 Βαρύτητα Ειδ. Μαθημάτων στα Μόρια Πρόσβασης
 Βαρύτητα Ειδ. Μαθημάτων στα Μόρια Πρόσβασης Εάν για κάποιο τμήμα απαιτείται η εξέταση και σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες, ο βαθμός του ή των ειδικών μαθημάτων ή των πρακτικών δοκιμασιών συνυπολογίζεται στον Γενικό Βαθμό Πρόσβασης του μαθητή. Τα μόρια που προκύπτουν από το ή τα ειδικά μαθήματα προστίθενται στα μόρια που ήδη έχει πετύχει ο μαθητής στα έξι ή επτά πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε ποσοστό:   10% για τα ειδικά μαθήματα με συντελεστή 1 (μέγιστος αριθμός μορίων: 2.000). 20% για τα ειδικά μαθήματα με συντελεστή 2 (μέγιστος αριθμός μορίων: 4.000). Πιο συγκεκριμένα, κατά τμήμα, ο συντελεστής βαρύτητας του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ή της πρακτικής δοκιμασίας είναι: 2 για τα τμήματα και τις κατευθύνσεις ξένων φιλολογιών (Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής, Ισπανικής), της ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιόνιου Παν/μίου και της ειδίκευσης Μετάφρασης ή Διερμηνείας του τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του ίδιου Παν/μίου. 2 για τα τμήματα που απαιτούνται τα ειδικά μαθήματα ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο ή αρμονία και υπαγόρευση μουσικού κειμένου. 1 για τα λοιπά τμήματα που απαιτείται ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας, όπως αυτά των ΜΜΕ, Ναυτιλιακών Σπουδών, Διεθνών Σπουδών κλπ. και 2 για τα ΤΕΦΑΑ. Αν προβλέπεται εξέταση σε δύο ειδικά μαθήματα, για κάποιο τμήμα, βαθμός ειδικού μαθήματος είναι ο Μέσος Όρος των βαθμών που σημείωσε ο υποψήφιος στα δύο ειδικά μαθήματα. Προϋπόθεση πάντα για να ληφθούν υπόψη οι βαθμοί των ειδικών μαθημάτων είναι ο υποψήφιος να έχει επιτύχει σε κάθε ειδικό μάθημα βαθμό τουλάχιστον ίσο με τη βάση, δηλαδή τουλάχιστον δέκα (10) στην κλίμακα (1-20). Αν απαιτείται εξέταση σε δύο ειδικά μαθήματα, είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει επιτύχει χωριστά στο καθένα από τα μαθήματα αυτά το παραπάνω ελάχιστο όριο βαθμολογίας. Έτσι, το ανώτατο όριο των μορίων πρόσβασης για τα τμήματα με ειδικό μάθημα με συντελεστή 1 είναι και για τα τμήματα με ειδικό μάθημα με συντελεστή 2 είναι

13


Κατέβασμα ppt "ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google