Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων Институт за Комуникации Иновации Реклама и Връзки с Обществеността Institute for Communication.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων Институт за Комуникации Иновации Реклама и Връзки с Обществеността Institute for Communication."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων Институт за Комуникации Иновации Реклама и Връзки с Обществеността Institute for Communication Innovation Advertisement and Public Relations More of everything you want TM

2 Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων Институт за Комуникации Иновации Реклама и Връзки с Обществеността Institute for Communication Inovation Advertisement and Public Relations More of everything you want TM Συμβουλευτείτε μας... Όραμά μας είναι μία δυνατή εταιρία που θα μπορεί να καθοδηγεί και να διαμορφώνει ταυτότητα, αξιοπιστία και επαγγελματισμό στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε. Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων βρίσκεται κοντά σας για τις δικές σας ανάγκες. Οι υπηρεσίες μας χαρακτηρίζονται από ποιότητα και επαγγελματισμό. Η κάθε εργασία που αναλαμβάνουμε είναι μεμονωμένη και αποκλειστικά σχεδιασμένη μόνο για τις δικές σας ανάγκες. Στόχος μας είναι η διαφοροποίηση και η μοναδικότητα. Διαμορφώνουμε την εταιρική σας εικόνα και δημιουργούμε πιστότητα με τους πελάτες σας με στόχο την αυξητική τάση της πορείας της εταιρία σας. Η εικόνα για το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων είναι μια πολυσύνθετη και πολυσχιδή έννοια, το κτίσιμο της οποίας απαιτεί υπευθυνότητα, μακρόχρονη και διαχρονική φροντίδα. Δημιουργούμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις που επιτρέπουν την παραγωγική εκμετάλλευση των δημοσίων σχέσεων,επικοινωνίας και προβολής με σωστή επιλογή και στρατηγικό σχεδιασμό άμεσων και έμμεσων μέσων. Στο Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων προσεγγίζουμε τις διάφορες ομάδες κοινού με την οργάνωση εσωτερικών, κοινωνικών και ειδικών εκδηλώσεων, επιλέγοντας αποτελεσματικά και χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και μέσα δημοσίων σχέσεων. H πρόοδος της τεχνολογίας είναι σήμερα ταχύτερη από κάθε άλλη εποχή στο παρελθόν και η έγκαιρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό ανταγωνιστικό

3 πλεονέκτημα. Στη σημερινή εποχή, ιδιαίτερα, που η πίεση των καθημερινών προβλημάτων μας κάνουν όλο και πιο απόμακρους, η ηλεκτρονική επικοινωνία αποτελεί μια σύγχρονη όσο και αναγκαία μορφή, αφού:  Διευρύνει τις λειτουργικές και επιχειρησιακές δυνατότητες των ατόμων και των διαφόρων ομάδων κοινού.  Προσδίδει δύναμη στον πολίτη, ώστε να ενημερώνεται ουσιαστικά και έγκαιρα και να έχει αποφασιστικό λόγο και διαρκή παρέμβαση.  Ανοίγει ένα παράθυρο στην ενημέρωση και τη γνώση για τους πολίτες και ιδίως για τους νέους. Ωστόσο η διατήρηση της επαφής με τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες και το διαδύκτιο και η αξιοποίηση των πρακτικών πλεονεκτημάτων τους απαιτεί ένα συνδυασμό ενημέρωσης, περίσκεψης, οραματισμού και προθυμίας για πειραματισμό. Στο βρισκόμαστε στην αιχμή της νέας τεχνολογίας, χρησιμοποιούμε σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία και παρέχουμε υπηρεσίες που προσδίδουν στρατηγικό προβάδισμα. Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων προήλθε από τη συνένωση εξειδικευμένων μελών σε τομείς των δημοσίων σχέσεων, των πολιτικών και νομικών επιστημών, της επικοινωνίας, των ΜΜΕ και της στρατηγικής και οργάνωσης, ώστε ενσωματώνοντας τις δυνάμεις τους να παρέχουν εξειδικευμένες και ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες και να μεταφέρουν στην πράξη ιδέες, φιλοδοξίες και οράματα. Αρκετοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι το πολιτικό μάρκετινγκ δεν υπόκεινται σε καμία διαφοροποίηση πλέον από το εμπορικό. Εν μέρει μπορεί να έχουν κάποιο δίκιο καθώς η πολιτική αγορά έχοντας δεχθεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο «παιχνίδι» των ΜΜΕ και των νέων τεχνολογιών έχασε τον αρχικό αυτοπροσδιορισμό της και μετατράπηκε σε «κυνηγό» μακροπρόθεσμων ή βραχυπρόθεσμων οφελών, με όρους όμως πια, εμπορικής αγοράς. Η δική μας θέση και άποψη είναι ότι χρειάζεται η σωστή δοσολογία μεταξύ της επικοινωνίας και της πολιτικής ώστε

4 ένα πολιτικό προϊόν(ένα πολιτικό πρόσωπο ή γεγονός) να γίνεται δεκτό από τους «καταναλωτές» του με τέτοιο τρόπο ώστε στη μνήμη τους να μην μειώνεται το κύρος του αλλά αντίθετα να αυξάνεται καθώς και να επιτυγχάνεται η ορθή διαχείριση της φήμης του με επεξεργασμένη τεχνική που δεν θα επιτρέπει περιθώρια ότι δεν πρόκειται για την καλύτερη επιλογή. To πολιτικό προφίλ χρειάζεται γνώση και στρατηγικό σχεδιασμό.Έχουμε τις δυνατότητες εκείνες που χρειάζονται για να προσφέρει ολοκληρωμένα προγράμματα πολιτικής επικοινωνίας που εύκολα μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις ενός πολιτικού προσώπου ή συμβάντος. Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων εμφανίζεται σε μια πραγματικά οξύμωρη και αντιφατική εποχή όσον αφορά στα θέματα επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων. Παρά την αξιοθαύμαστη πρόοδο των μέσων και των νέων τεχνολογιών η ποιότητα της ανθρώπινης επικοινωνίας και ενημέρωσης βαίνει συνεχώς μειούμενη και η ουσία χάνεται. Εμείς δημιουργούμε με γνώση, φαντασία, καθαρή σκέψη, νέα πρότυπα, μέθοδο και σύστημα σίγουρα και αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας. Και τα αποτελέσματα επιδιώκουμε να μην αποτελούν μόνο θετικούς ισολογισμούς και υψηλά οικονομικά κέρδη, αλλά να συνδυάζονται με στόχους ανθρώπινους και πράξεις πολιτισμού. Στηρίζουμε και στηριζόμαστε στον αλληλοσεβασμό, την αμοιβαιότητα, την καινοτομία, την ισχυρή θέληση και την εμπιστοσύνη και δημιουργούμε σχέσεις με διαχρονικότητα και προοπτική.Συμβαδίζουμε με την άποψη ότι ιδέες υπάρχουν άπειρες. Επομένως το πρόβλημα με τις διάφορες εκδηλώσεις δεν είναι η ιδέα, αλλά η επιλογή της σωστής ιδέας. Ιδέας που να εξυπηρετεί το στόχο και να απευθύνεται στις ομάδες κοινού που ενδιαφέρουν Ακόμη περισσότερο είναι η άρτια εκτέλεση της ιδέας και η άψογη διοργάνωση της εκδήλωσης.

5 Η απόσταση από το γραπτό πρόγραμμα μέχρι την πιστή και άρτια εκτέλεσή του είναι μεγάλη και ο δρόμος δύσκολος.Σχεδιάζουμε από την αρχή και διοργανώνουμε με υπευθυνότητα, δημιουργικότητα και αφοσίωση συνέδρια, ημερίδες, συναντήσεις και σεμινάρια που απευθύνονται σε διάφορες ομάδες κοινού.Αναλαμβάνουμε με συνέπεια και ακρίβεια τη συμμετοχή εταιρικών πελατών και φορέων σε εκθέσεις και την οργάνωση των εκθεσιακών περιπτέρων. Σε μία εποχή που υπάρχει αβεβαιότητα και ανταγωνισμός, εμείς έχοθμε την δυνατότητα να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες σας, ανοίγοντας πραγματικά καινούριους ορίζοντες. Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων βοηθάει στην επιλογή της κατάλληλης εκδήλωσης. Στη συνέχεια σας εξασφαλίζουμε την άρτια και έγκαιρη των επιμέρους εργασιών και εγγυόμαστε την υψηλή ποιοτική στάθμη του τελικού αποτελέσματος εκδηλώσεων, όπως εικαστικών εκθέσεων, παρουσιάσεων βιβλίων, διαφόρων εκδηλώσεων, εκστρατειών και επιδείξεων προϊόντων και υπηρεσιών. Επίσης μπορούμε να σχεδιάσουμε και να αναπαράγουμε τα έντυπά σας, διαφημιστικά, προσωπικά ή εταιρικά, με προσοχή και επιμέλεια, μέσα από συγκεκριμένα βήματα Παράγουμε το βιβλίο σας, λογοτεχνικό ή επιστημονικό ή τη συλλογή σας, σχεδιάζοντας με υψηλά πρότυπα αισθητικής αντίληψης, το παράγουμε με προσοχή, επιμέλεια και ποιότητα και το προωθούμε με συνέπεια στα σημεία διανομής που σας ενδιαφέρουν, παρακολουθώντας τη ροή της κυκλοφορίας του. Η επιλογή μας αποτελεί κλειδί επιτυχίας για την άψογη και πρωτότυπη διαφήμιση της επιχείρησης και των προϊόντων σας.

6 Οι νέες ιδέες που προτείνονται από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων δημιουργούν την ιδανικότερη διαφημιστική υπόσχεση και εγγυούνται την απόλυτα θετική αποδεκτικότητα της από το στοχοθετημένο κοινό. Γνωρίζουμε τι ονομάζουμε διαφήμιση και ποιος είναι ο σκοπός της: Η διαφήμιση ως διαδικασία της επικοινωνίας είτε είναι έντυπη, τηλεοπτική ή ραδιοφωνική είναι ένα ειδικά επεξεργασμένο οπτικοακουστικό υλικό που απευθύνεται σε πολλούς δέκτες. Προσπαθεί να μεταφέρει σε αυτούς κάποια μηνύματα με ένα τρόπο ευχάριστο ώστε να καταφέρουν αυτά να «μείνουν» στο μυαλό τους με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο. Σκοπός της διαφήμισης είναι να πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν, να αναδείξει τα πλεονεκτήματα του, να χτίσει και να διαμορφώσει την εικόνα του καθώς και να διαφοροποιήσει το ίδιο από τα υπόλοιπα αντίστοιχα ανταγωνιστικά. Σας παραθέτουμε το υπόδειγμα πάνω στο οποίο εργαζόμαστε για τη δημιουργία μιας διαφήμισης(το ακρωνύμιο AIDAP): • ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ - Πρόκληση προσοχής καταναλωτή • INTEREST - Πρόκληση ενδιαφέροντος καταναλωτή • DESIRE - Εκδήλωση επιθυμίας καταναλωτή • ACTION - Δράση καταναλωτή (αγορά, χρήση προϊόντος) • PRESPECTIVE – Προοπτική συνεργασίας με τον καταναλωτή

7 Για το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων το δημόσιο αίσθημα είναι το παν! Έχουμε αναπτύξει μια σωστή συνεργασία με τα Έντυπα και Ηλεκτρονικά Μέσα Ενημέρωσης, που πηγάζει από βασικούς κανόνες συμπεριφοράς και δεοντολογίας.Ως κύριο μέλημά μας θεωρούμε την τακτική, συνεχή και αμφίδρομη σχέση με τον Τύπο. Οι συνεργασίες μας εκτείνονται πέρα από τον Εθνικό Τύπο (ημερήσιες και εβδομαδιαίες εφημερίδες), σε αυτές των επαρχιών, όπως επίσης σε διάφορες μεγάλες ή μικρές, γενικές ή ειδικές περιοδικές εκδόσεις. Άλλωστε οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία δε νοούνται χωρίς τη δημοσιότητα.Επενδύουμε στην προσωπική «σφραγίδα» στην επικοινωνία και τις επαφές με τους εκπροσώπους των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους, επιδιώκοντας μια σωστή, θετική και ευρεία δημοσιότητα.Αξιολογούμε με προσοχή και σχολαστικότητα τη σκοπιμότητα μιας συγκέντρωσης ή συνέντευξης τύπου και ακολουθούμε προσεκτικά βήματα για την επιτυχή και επωφελή οργάνωσή τους. Μια επιχείρηση θα πρέπει να αναλογιστεί ποιος είναι ο βαθμός ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει, αν είναι υψηλός ή αν είναι χαμηλός έτσι ώστε να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που θα είναι συμβατό με τα πραγματικά της δεδομένα. Από τη στιγμή που δεν είναι σε θέση να προσφέρει κάποιες υπηρεσίες ή προϊόντα θα πρέπει να συμβιβαστεί επικοινωνιακά με το συγκεκριμένο γεγονός χωρίς να επιχειρεί διαφημιστικές συγχύσεις με αποκλειστικό σκοπό το χρηματικό αντίτιμο των «δήθεν ποιοτικών υπηρεσιών».Το μόνο που θα πετύχει είναι κάποια βραχυπρόθεσμα οικονομικού τύπου θετικά αποτελέσματα και ταυτόχρονα να διαλύσει την εικόνα και τη φήμη της επιχείρησης μακροπρόθεσμα επειδή οι διοικούντες εθελοτυφλούν κατευθυνόμενοι από την έλλειψη επικοινωνιακής στρατηγικής και σχεδίασης.

8 Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων έχει τις δυνατότητες εκείνες που χρειάζονται για να προσφέρει ολοκληρωμένα προγράμματα εταιρικής επικοινωνίας που εύκολα μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις ενός ανταγωνιστικού, επιχειρηματικού και επιχειρησιακού περιβάλλοντος εταιρικού περιεχομένου. Η αρθρογραφία είναι ένα μέσο με το οποίο κάποιος μπορεί να μοιραστεί απόψεις με ανθρώπους οι οποίοι μπορεί να έχουν ανάλογους προβληματισμούς και προσανατολισμούς. Επιλέγουμε να παραθέτουμε αρθρογραφία καθώς γνωρίζουμε πολύ καλά οτι το επαγγελματικό πεδίο των δημοσίων σχέσεων, της διαφήμισης και της επικοινωνίας γενικότερα είναι λίγο παραξηγημένο με αποτέλεσμα να χάνεται η εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης και να διαμορφώνονται στη συνείδηση του κοινού λανθασμένες επαγγελματικές κουλτούρες και συμπεριφορές που δεν σχετίζονται σε καμία περίπτωση τα παραπάνω επαγγελματικά αντικείμενα. Δημόσιες Σχέσεις είναι η συστηματική, προγραμματισμένη, συνεχής και συνεπής προσπάθεια,για τη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων αμοιβαίας κατανόησης, εμπιστοσύνης και καλής θέλησης, ανάμεσα σε μια οργανωμένη ομάδα και τα κοινά της. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε, να διατηρούμε και να ενισχύουμε την εικόνα του πελάτη. Να μετατρέπουμε δυσάρεστες και δυσμενής καταστάσεις, όπως η εχθρότητα η απάθεια και η άγνοια σε ευμενείς, δηλαδή σε συμπάθεια, αποδοχή, ενδιαφέρον και γνώση. Μπορούμε να αυξήσουμε τη φήμη και την πελατεία με την ανάπτυξη της κατανόησης του κοινού. Ένα σωστά δημιουργημένο πρόγραμμα δημόσιων σχέσεων είναι κρίσιμης σπουδαιότητας επειδή μόνο ένα κατάλληλα ενημερωμένο κοινό είναι σε θέση να υποστηρίξει τις αρχές στο στάδιο της κρίσης και μόνο οι επαγγελματίες Δημοσίων Σχέσεων μπορούν να επιτύχουν μια διαδεδομένη αλλαγή άποψης και συμπεριφοράς.Η επιλογή μας αποτελεί κλειδί επιτυχίας για την άψογη και πρωτότυπη διαφήμιση της επιχείρησης και των προϊόντων σας. Η δημιουργία εικόνας της επιχείρησής σας την καθιστούν δυναμική στο εξωτερικό και εσωτερικό της περιβάλλον.Επίσης η αναζήτηση σωστών στελεχών και η εκπαίδευσή τους, είναι μία βασική προϋπόθεση ικανοποίησης και ανάπτυξης, εταιρίας και εργαζομένων.

9 Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων αναπτύσσει, ενισχύει και προστατεύει την θετική εικόνα των πελατών της και των προϊόντων τους χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς και του ανταγωνισμού. Η ανάπτυξη των σχέσεων, η συνεχής επαφή και η συνεργασία με τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στόχος μας η δημοσιότητα και η ανταπόκριση στο ενδιαφέρον προκειμένου να πετύχουμε τη μέγιστη δημοσίευση και μετάδοση πληροφοριών. Ενέργειες που γίνονται με στόχο την επικοινωνία, τη μέγιστη προβολή και την προώθηση επώνυμων προϊόντος μέσω λεκτικής ή οπτικής αναφοράς που εμπεριέχεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να αποφευχθεί. Η ανάπτυξη των σχέσεων, η συνεχής επαφή και η συνεργασία με τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στόχος μας η δημοσιότητα και η ανταπόκριση στο ενδιαφέρον προκειμένου να πετύχουμε τη μέγιστη δημοσίευση και μετάδοση πληροφοριών. Παρέχουμε πλήρη συμβουλευτική υποστήριξη στις εταιρίες για την εξεύρεση των κατάλληλων στελεχών, μέσω ειδικών επαγγελματικών tests, καθώς επίσης αναλαμβάνουμε την εκπαίδευσή τους, σε θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο. Αναλαμβάνουμε και πραγματοποιούμε επιχειρησιακά σεμινάρια, open ή ενδοεπιχειρησιακά, καλύπτοντας τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες της κάθε επιχείρησης.Οι πωλήσεις είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς μιας εταιρίας. Μέσω των πωλήσεων επιτυγχάνεται η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων γι αυτό άλλωστε δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στον συγκεκριμένο τομέα με ειδικά πλάνα πωλήσεων. Συνέδρια- παρουσιάσεις νέων προϊόντων, υπηρεσιών ή εταιριών, κλαδικά συνέδρια, επιστημονικά συνέδρια, εκπαιδευτικά συνέδρια, συνέδρια κινήτρων. Για οποιαδήποτε εκδήλωση ή συνέδριο οπουδήποτε, σε οποιονδήποτε χώρο, είναι η δική μας αρμοδιότητα. Καταστρώνουμε πλήρες ποιοτικό και οικονομικό συνεδριακό πλάνο και το υλοποιούμε σύμφωνα με την γνώμη σας. Οποιοσδήποτε παίρνει μέρος σε μία έκθεση ή ένα συνέδριο έχει πολλές ευκαιρίες για Δημόσιες Σχέσεις. Αν περιοριστεί κανείς στην απλή διανομή δελτίων τύπου αγνοεί τις πραγματικές ευκαιρίες για Δημόσιες Σχέσεις και τα οφέλη που παρουσιάζονται.

10 Η ανάπτυξη των σχέσεων, η συνεχής επαφή και η συνεργασία με τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στόχος μας η δημοσιότητα και η ανταπόκριση στο ενδιαφέρον προκειμένου να πετύχουμε τη μέγιστη δημοσίευση και μετάδοση πληροφοριών.Οι Δημόσιες Σχέσεις περιλαμβάνουν ένα σύνολο δραστηριοτήτων διαρκείας, για να εξασφαλίσουν την δημόσια εικόνα της επιχείρησης. Βοηθούν το κοινό να καταλάβει την επιχείρηση και τα προϊόντα της και οι αποτελεσματικές Δημόσιες Σχέσεις εξαρτώνται συχνά από το σχεδιασμό και την υλοποίηση του πλάνου. Η δημιουργική εταιρική επικοινωνία μιας επιχείρησης σημαίνει να γίνει αντιληπτό το μήνυμα στους πελάτες της. Τα μηνύματα μπορούν να επικοινωνήσουν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους χρησιμοποιώντας τη βάση δεδομένων που έχουμε στη διάθεση μας. Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων και οι άνθρωποι του δημιουργούν και περιβάλλουν την συγκεκριμένη δραστηριότητα, αντιλαμβανόμενοι την σημαντικότητα της ορθής πολιτικής και εταιρικής επικοινωνίας στη σημερινή εποχή, έχουν προχωρήσει αξιοποιώντας την εξειδικευμένη κατάρτιση τους στην επεξεργασία συγκεκριμένων προτάσεων και σχεδίων που αποτελούν εγγύηση για την άριστη επίτευξή της.

11  Επιχειρηματική Επικοινωνία  Εταρική Επικοινωνία  Πολιτική Επικοινωνία  Δημόσιες Σχέσεις  Ηλεκτρονική Προβολή  Επικοινωνία με τα ΜΜΕ  Επικοινωνία Ειδικών Θεμάτων  Ανάπτυξη και διαμόρφωση εταιρικής εικόνας  Ανάλυση και ερμηνεία δημοσκοπήσεων  Συγγραφή δελτίου τύπου, λόγων, επιστολών  Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού  Ολοκλήρωμένα προγράμματα δημοσίων σχέσεων  Συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικής & επικοινωνίας  Παρακολούθηση περιβάλλοντος, ανάλυση & αξιολόγηση  Προώθηση συνεργασιών σε θέματα εκπαίδευσης  Διαχείριση και αντιμετώπιση κρίσεων  Ανάπτυξη αγοράς  Προωθητικά πλάνα  Δίκτυα διανομής  Πωλήσεις  Πελατολόγιο  Παρουσιάσεις, events  Διαχείριση και επίβλεψη του project  Ερευνα αγοράς Οι Υπηρεσίες μας:

12  Σχέσεις με τα ΜΜΕ (Media Relations)  Εταιρική Επικοινωνία & Διαχείριση Εταιρικής Φήμης (Corporate Communication)  Επικοινωνία & Παρουσιάσεις Επώνυμων Προϊόντων (Brand Communication & Product Placement)  Οργάνωση & Συντονισμός Εκδήλωσης (Event Management)  Εγκαίνια  Gala  Συνέδρια  Εκθέσεις  Παρουσίαση & Γνωστοποίηση νέων προϊόντων  Γνωριμία με τον ανταγωνισμό  Επαφές με νέους συνεργάτες  Επαναπροσδιορισμός της εταιρείας  Μέτρηση αντίδρασης κοινού σε παρουσιάσεις νέων προϊόντων Επιλογή της εκδήλωσηςΣχέδιο & Υλοποίηση  Έρευνα Γνώμης  Διαχείριση Αντίληψης  Ενδοεπιχειρησιακές Σχέσεις  Σχέσεις με Τοπική Κοινωνία  Σχέσεις με τοπικούς Φορείς  Χρονοδιάγραμμα  Χωροταξία  Δημιουργία, λανσάρισμα ή επαναλανσάρισμα προϊόντων  Τιμολογήσεις, κοστολόγια, τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική Οι Υπηρεσίες μας:

13  Έρευνα στρατηγικής για θέματα που αφορούν την εικόνα,την επικοινωνία και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης σας  Δημιουργία δημοσιότητας  Σχεδιασμός και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών  Διαχείριση και διοργάνωση εκδηλώσεων  Γραφιστικές υπηρεσίες: - Σχεδιασμός λογότυπων - Σχεδιασμός αφισών - Σχεδιασμός καρτών - Σχεδιασμός εντύπων  Καθορισμό κατηγορίας κοινού  Οργάνωση πλάνου δημοσίων σχέσεων με συνεχή επίβλεψή του  Καθορισμός και διαχείριση εταιρικής ταυτότητας  Συνεργασία με τα ΜΜΕ  Εκπροσώπηση εταιρίας στα ΜΜΕ  Εκθέσεις, συνέδρια, εκδηλώσεις  Χορηγίες  Δελτία τύπου  Βραβεύσεις  Παρουσιάσεις  Διαχείριση ολικού budget δημοσίων σχέσεων  Διαδικτυακή επικοινωνία:  - Σχεδιασμός ιστοσελίδων - Συντήρηση ιστοσελίδων - Ηλεκτρονικές παρουσιάσεις προϊόντων - e- public relations  Αναλαμβάνουμε με υπευθυνότητα όλα τα στάδια προετοιμασίας και διεκπεραίωσης μιας επιχειρηματικής εκδήλωσης ή συνεδρίου: Οι Δράσεις μας:

14 - Σχεδιασμός - Συμβουλευτική - Προϋπολογισμός, οικονομική διαχείριση - Προβολή - Διαφήμιση - Αλληλογραφία Σύνταξη και επιμέλεια εκτύπωσης έντυπου υλικού - Αποστολή προσκλήσεων, ανακοινώσεων, προγραμμάτων - Επιμέλεια οπτικοακουστικών συστημάτων - Διερμηνεία - Μεταφράσεις - Απομαγνητοφωνήσεις - Δεξιώσεις, επίσημο δείπνο - Ξεναγήσεις, εκδρομές για συμμετέχοντες και συνοδούς - Ειδικά προγράμματα για προσκεκλημένους, δώρα - Μετακινήσεις - Εισιτήρια - Κρατήσεις δωματίων - Ενοικιάσεις αυτοκινήτων - Στατιστικά στοιχεία εκδήλωσης - Απολογισμός Στον τομέα των πωλήσεων παρέχονται: - Δημιουργία δικτύων πωλήσεων και ανάπτυξή τους - Εξεύρεση και εκπαίδευση στελεχών πωλήσεων - Supervising ολόκληρου του δικτύου πωλήσεων - Merchandising-στήσιμο καταστημάτων - Διανομή εταιρικού υλικού - Έρευνες ικανοποίησης πελατών - After sales service Οι Δράσεις μας:

15 Η ανάπτυξη των σχέσεων, η συνεχής επαφή και η συνεργασία με τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στόχος μας η δημοσιότητα και η ανταπόκριση στο ενδιαφέρον προκειμένου να πετύχουμε τη μέγιστη δημοσίευση και μετάδοση πληροφοριών. Παρέχουμε: - Σχεδιασμό ολοκληρωμένης Επικοινωνιακής Πολιτικής - Συνεντεύξεις Τύπου - Σύνταξη και Αποστολή Δελτίων Τύπου - Διαχείριση Ειδήσεων σε Τύπο, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση. - Press Kits - Δημιουργία Επικοινωνιακού έντυπου υλικού για τα ΜΜΕ & Επιμέλεια Προσκλήσεων - Guest Lists - Δημιουργία Λιστών προσκεκλημένων - Media Tracking - Αξιολόγηση και Απολογισμός των αποτελεσμάτων Δημοσιότητας - Press Clippings – Αποδελτίωση - Διακόσμηση - Αναμνηστικά Δώρα  Έντυπη διαφήμιση  Ραδιοφωνική διαφήμιση Οι Δράσεις μας:

16 Οι Συνιστώσες: • Δώστε αξία στην εικόνα σας • Δημιούργηστε προσδοκίες • Δέχθείτε τις προκλήσεις • Δείτε τις ευκαιρίες • Διακρίνετε την προοπτική Η δέσμευση μας: • Σεβασμός στον πελάτη και την ισόβια δέσμευση συνεργασίας με τον ίδιο εξαιτίας της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που προσφέρουμε Address: 1000 Sofia, Bulgaria 10 “Kniaz Alexander Batenberg” str. Entrance: A, Floor 5, Flat: 21 Tel:

17 Member:

18 Clients:

19

20 Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων Институт за Комуникации Иновации Реклама и Връзки с Обществеността Institute for Communication Innovation Advertisement and Public Relations More of everything you want TM


Κατέβασμα ppt "Ινστιτούτο Επικοινωνίας Καινοτομίας Προβολής και Δημοσίων Σχέσεων Институт за Комуникации Иновации Реклама и Връзки с Обществеността Institute for Communication."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google