Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΟΥΛΑ ΛΟΥΚΙΔΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΚΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΕΛΙΕΖΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

2 ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

3 ΙΣΤΟΡΙΚΟ Μια καλοκαιρινή μέρα ήμασταν όλοι μαζί διακοπές στο Λας Βέγκας...ένα ζεστό απόγευμα ενώ η Γιούλα έκανε ηλιοθεραπεία κάτω από τον καυτό ήλιο του εξωτικού νησιού...ο Δημήτρης πλησίασε με πολλά περιοδικά αθλητικών για τον ίδιο και μόδας για τη Γιούλα αφού ήθελε να ενημερωθεί για τα τελευταία νέα...έπειτα από αρκετά λεπτά ήρθε και η Κατερίνα κρατώντας το αγαπημένο της βιβλίο...αφού περάσαμε αρκετή ώρα διαβάζοντας είπε η Γιούλα "παιδιά σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;"...και λένε οι άλλοι ενθουσιασμένοι ''ναι''...και έτσι αποφασίσαμε να ανοίξουμε μια βιομηχανία περιοδικών και εφημερίδων....!!!

4 Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιήσαμε
Χαρτί από Noρβηγία και Αμερική Μελάνι από Γερμανία,Ιταλία και Ιαπωνία Πλάκες εκτύπωσης από Γερμανία(τις πλάκες τις προμηθεύουμε από εκεί γιατί έχουν αλουμίνιο και χαλκό)

5 ΣΤΑΔΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1.Δημοσιογράφος(γράφει τα άρθρα που θα χρησιμοποιήσουμε) 2.Φωτογράφοι(συγκεντρώνουν τις φωτογραφίες) 3.Γραφίστας(φτιάχνει τη σελίδα και το design σε ειδικό πρόγραμμα) 4.Διορθωτής(ειδικός που κοιτά αν είναι σωστά τα κείμενα) 5.Prepress(παίρνουν τη σελίδα σαν αρχείο PDF,κάνουν το μοντάζ της εφημερίδας ή του περιοδικού και βγάζουν τις εκτυπωτικές πλάκες-τσίγκους) 6.Πιεστήριο(φορτώνουν τις πλάκες και τυπώνουν στο ανάλογο χαρτί) 7.Βιβλιοδετία(για τα περιοδικά)

6 ΤΜΗΜΑΤΑ -Χαρτιού(κάνει τις παραγγελίες χαρτιού και μελανιών)
-Εμπορικό(δίνει τις προσφορές και ψάχνει πελάτες) -IT(οι ηλεκτρονικοί ελέγχουν τισ γραμμές δικτύου) -Μηχανικών-Ηλεκτρολόγων(συντήρηση μηχανών) -CTP(ελέγχουν τις σελίδες και κάνουν το ηλεκτρονικό μοντάζ-μία επιφάνεια που βάζουν μέσα τετρασέλιδα ή οχτασέλιδα για να μπούν στον τσίγκο) -Πιεστών-τμήμα εκτυπώσεων α)Ένθεσης εφημερίδων(γίνεται απευθείας) β)Βιβλιοδετείο για τα περιοδικά -Τμήμα μεταφορών

7 Τομέας παραγωγής: Η βιομηχανία μας ανήκει στον δευτερογενή και τριτογενή τομέα παραγωγής.

8 Διάγραμμα οργάνωσης προσωπικού
Διευθυντής Σχεδιασμού Προϊόντων: Κατερίνα Δελιέζα Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου: Γιούλα Λουκιδέλη Διευθυντής Οικονομικών: Δημήτρης Κουκάς Διευθυντής Ασφάλειας Προσωπικού: Κατερίνα Δελιέζα Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων: Γιούλα Λουκιδέλη Διευθυντής Προώθησης Πωλήσεων(Marketing): Δημήτρης Κουκάς

9 Είμαι ο Δημήτρης Κουκάς και είμαι Διευθυντής Οικονομικών και Προώθησης Πωλήσωεν(Μarketing). Ο Διευθυντής Οικονομικών:  · Υπολογίζει την τιμή πώλησης των προϊόντων. · Είναι υπεύθυνος για τις αμοιβές του προσωπικού. Ο Διευθυντής Προώθησης Πωλήσεων(Marketing): · Πραγματοποιεί έρευνες αγοράς με σκοπό να προσδιορίσει τον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών, καθώς και τον ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει από άλλες επιχειρήσεις. · Επιλέγει τον τρόπο διαφήμισης των προϊόντων της επιχείρησης.

10 Είμαι η Κατερίνα Δελιέζα και είμαι Διευθύντρια Σχεδιασμού Προιόντων και Ασφάλειας Προσωπικού. Η Διευθύντρια Σχεδιασμού Προϊόντων: · Σχεδιάζει τα νέα προϊόντα από αισθητική αλλά κυρίως από λειτουργική άποψη λαμβάνοντας υπόψη του τις απαιτήσεις της αγοράς. · Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή το σχεδιασμού του προϊόντος, που προτείνει. Η Διευθύντρια Ασφάλειας Προσωπικού: · Αναπτύσσει ένα πρόγραμμα ασφάλειας για τους εργαζόμενους μέσα στην επιχείρηση.

11 Είμαι η Γιούλα Λουκιδέλη και είμαι Διευθύντρια Ποιοτικού Ελέγχου και Δημοσίων Σχέσεων. Η Διευθύντρια Ποιοτικού Ελέγχου:  · Καθορίζει τις προδιαγραφές των προϊόντων. Η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων:  · Σχεδιάζει και προγραμματίζει διαφημιστικά φυλλάδια, που περιγράφουν τις δραστηριότητες και την προσφορά της επιχείρησης στο κοινωνικό σύνολο. · Μπορεί επίσης να προτείνει με επιστολή προς το Γενικό διευθυντή την ονομασία της επιχείρησης και το σχεδιασμό του σήματος (λογότυπο).


Κατέβασμα ppt "ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google