Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες Κ. Αλεξανδρής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες Κ. Αλεξανδρής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες Κ. Αλεξανδρής

2 Στοιχεία του Μάρκετινγκ ΠροϊόνΤιμήΚοστολόγηση Τοποθεσία / ΚανάλιαΔιανομήςΠροώθηση ΑνθρώπινοΔυναμικό Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον ΛειτουργικήΔιαδικασία + Παραδοσιακό Μείγμα Μάρκετινγκ των Προϊόντων Διευρυμένο Μείγμα Μάρκετινγκ για τις Υπηρεσίες

3 Υποστηρικτικό Προϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Τα Επίπεδα του Προϊόντος Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο)

4 Παραδείγματα Ποια είναι το Κύρια, Χειροπιαστά και Υποστηρικτικά προϊόντα στα παρακάτω παραδείγματα; Ποδοσφαιρικό Αγώνα Γυμναστήριο Αθλητικό Πρόγραμμα του Δήμου Αθλητική Συνάντηση Στίβου Χιονοδρομικό Κέντρο Πακέτο Αθλητικών Διακοπών Αθλητικό Συνέδριο Αθλητική Κατασκήνωση

5 Τρόποι Κοστολόγησης Βασισμένοι στην Εταιρεία και στους Ανταγωνιστές Βασισμένοι στην Εταιρεία και στους Ανταγωνιστές Βασισμένοι στην Ζήτηση Βασισμένοι στον Ανταγωνισμό Βασισμένοι στο Κόστος Βασισμένοι στον Πελάτη Πελάτη

6 Κανάλια Διανομής Ποια είναι τα κανάλια διανομής στα παρακάτω παραδείγματα: 1.ΠΑΟΚ 2.Nike 3.Αθήνα Lucozade 5.Αλυσίδα Γυμναστηρίων 6.ΚΑΕ ΑΡΗΣ 7.Club Med

7 Τι σημαίνει Κανάλι Διανομής; ΔιαθεσιμότηταΔιαθεσιμότηταΠροσιτότηταΠροσιτότητα Βαθμός ευκολίας που o καταναλωτής έρχεται σε επαφή με τον διανομέα και κάνει χρήση της υπηρεσίας Ο Βαθμός που το προϊόν είναι διαθέσιμο στον καταναλωτή όταν και όποτε το χρειάζεται Ώρες Λειτουργίας Τοποθεσία

8 Παραδείγματα Ενδιάμεσων στις Υπηρεσίες FranchiseesFranchisees (Δικαιοπαροχή) –π.χ., Vis Vitalis, Ομάδες NBA, ΠρακτορείαΠρακτορεία –π.χ., ταξιδιωτικά γραφεία, ατζέντηδες Ηλεκτρονικά Κανάλια ΔιανομήςΗλεκτρονικά Κανάλια Διανομής –π.χ., Εισιτήρια μέσω Δια-δικτύου

9

10 Προώθηση Τι Σημαίνει Προώθηση? Προώθηση σημαίνει Επικοινωνία Μέρος του μείγματος μάρκετινγκΝΑΙ;ΟΧΙ;Ταυτόσημη με το μάρκετινγκ?ΟΧΙ;Διαφήμιση? Πωλήσεις?ΟΧΙ; ΝΑΙ;

11 Προώθηση Οι στόχοι της προώθησης κι επικοινωνίας είναι οι ακόλουθοι:  Η αύξηση των πωλήσεων  Το χτίσιμο της εικόνας (image) του προϊόντος  Η αλλαγή / βελτίωση της εικόνας του προϊόντος σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα  Η επικοινωνία με τους πελάτες μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων  Η διανομή πληροφοριών για ένα νέο προϊόν  Η πειθώ για αγορά  Η υπενθύμιση για επαναλαμβανόμενη αγορά του προϊόντος

12 Προώθηση Βασικές στρατηγικές προώθησης κι επικοινωνίας: 1. Η διαφήμιση 2. Οι δημόσιες σχέσεις 3. Οι προσωπικές πωλήσεις 4. Οι χορηγίες

13 Η Διαφήμιση  Οι επιγραφές, τα μηνύματα, και οι αφίσες  ΜΜΕ  Η χρήση διαφημιστικών φυλλαδίων  Η χρήση ιστοσελίδας στο δια-δίκτυο

14 Η Διαφήμιση Γράμματα επικοινωνίας (newsletters) Η προώθηση μέσα στις εγκαταστάσεις Η ανεπίσημη επικοινωνία (word-of- mouth) Η δημοσιότητα

15 Οι Δημόσιες Σχέσεις Βασικές λειτουργίες του τμήματος δημοσίων σχέσεων είναι οι ακόλουθες: 1. Η διαχείριση των σχέσεων με τα ΜΜΕ. 2. Η βελτίωση της δημοσιότητας. 3. Η ανάπτυξη σχέσεων με το κράτος και τους τοπικούς φορείς. 4. Η ανάπτυξη δικτύων εσωτερικής επικοινωνίας (με το προσωπικό του οργανισμού). 5. Η βοήθεια στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.

16 Ανθρώπινο Δυναμικό Στόχοι: 1. Τον προγραμματισμό των αναγκών του οργανισμού σε προσωπικό. 2. Την λεπτομερή περιγραφή των κενών (ή καινούριων) θέσεων εργασίας. 3. Τη διαδικασία της πρόσληψης. 4. Τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού. 5. Την εκτίμηση της απόδοσης του προσωπικού. 6. Την παροχή κινήτρων για τους εργαζόμενους. 7. Τη δυνατότητα εξέλιξης μέσα στον οργανισμό. 8. Την αύξηση της εργασιακής ικανοποίηση του προσωπικού.

17 Τι Σημαίνει Φυσικό / Χειροπιαστό Περιβάλλον; ΠελάτεςΕργαζόμενοι ΕργασιακόΠεριβάλλον Το φυσικό περιβάλλον επηρεάζει τους Εργαζόμενους και τους Πελάτες SERVICESCAPE ΧειροπιαστόΕλάττωσηΡίσκου Η Ανθρώπινη Συμπεριφορά επηρεάζεται από το φυσικό περιβάλλον

18 Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον Παραδείγματα: Ο φωτισμός και τα χρώματα Η μουσική και οι ανακοινώσεις Η καθαριότητα

19

20 Αντίληψη Χρωμάτων «Ψυχρά» Χρώματα Ζεστά Χρώματα ΜπλεΠράσινοΆσπροΚόκκινοΚίτρινοΠορτοκαλί Σεβασμό Κύρος Αξιοπιστία Δύναμη Ηρεμία Ξεκούραση Ειρήνη Ανάπτυξη Καθαριότητα Αγνότητα Αγάπη Πάθος Θάρρος Πείνα Φωτιά Ζεστασιά Ενθουσιασμό Stop Sportive Δόξα Φιλία Ζεστασιά Πλούτος Χρυσάφι Ζεστασιά Φιλία

21 Λειτουργική Διαδικασία Περιλαμβάνει την ανάλυση και κωδικοποίησης της καθημερινής λειτουργίας του οργανισμού.

22

23

24 Επανατοποθέτηση Προϊόντος NBA – Before the lockout, “I Love this Game!” – Post-lockout


Κατέβασμα ppt "Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες Κ. Αλεξανδρής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google