Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών των Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ) E-Quality: Υποστήριξη της προσαρμοστικότητας εργαζομένων και ΜΜΕ στη Βορειοανατολική Ελλάδα

3 Με τι θα μοιάζει η επιχείρηση του μέλλοντος; Η δεύτερη πρόκληση είναι να βοηθήσουμε τις ΜΜΕ, τους γεννήτορες θέσεων εργασίας στην ΕΕ, για να μεγιστοποιήσουν το δυναμικό αυτής της αλλαγής ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική. Η πρώτη πρόκληση είναι η οικοδόμηση της γνώσης και η συνείδηση του δυναμικού που αντιπροσωπεύει το νέο παράδειγμα οργάνωσης της εργασίας με στόχο να πετύχουμε ταυτόχρονα αύξηση της παραγωγικότητας και ικανοποιητική παροχή υπηρεσιών. Green Paper. Living and Working in the IS: People first Η Τρίτη πρόκληση είναι να εκσυγχρονίσουμε το συμβατικό πλαίσιο συνθηκών εργασίας και να βρούμε τρόπους και μέσα για να συμφιλιώσουμε προσαρμοστικότητα και ασφάλεια.

4 Πρότυπα διασφάλισης ποιότητας Ηλεκτρονική καταγραφή (μείωση χαρτιού) Μείωση κόστους συναλλαγών Επιτάχυνση συναλλαγών Σύγχρονος, φθηνός και αποτελεσματικός τρόπος προβολής Άμεση ενημέρωση και επικοινωνία Νέες μορφές οργάνωσης εργασίας και προώθησης πωλήσεων Ποιοτικό vs. Ποσοτικό

5 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν •Αξιοποίηση της Υπολογιστικής και Διαδικτυακής Τεχνολογίας για υποστήριξη οργανωτικής δομής και επιχειρηματικής δράσης Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρηματική δράση έξω από την επιχείρηση

6 Εμπόδια στην ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ •Δυσκολίες πρόσβασης στις δικτυακές υποδομές •Δυσκολίες κατανόησης των ποιοτικών αλλαγών που επάγει η ΚτΠ •Κεφάλαιο=Πόροι  Κεφάλαιο=Γνώσεις

7 Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Δημοκρατία της ζήτησης Κεφάλαιο = Γνώσεις Λογική των bits Δικτατορία της προσφοράς Κεφάλαιο = Πόροι Λογική ατόμων Τοπικός ανταγωνισμός, αδυναμία παραγωγικότητας, Απλή Τεχνολογία ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ανταγωνισμός παγκοσμιοποιημένος, ένταση παραγωγικότητας, Σύνθετες Τεχνολογίες Ομογένεια, Απλότητα, Στασιμότητα ΖΗΤΗΣΗ Ετερογένεια, Πολυπλοκότητα, Μεταβλητότητα

8 Πιστωτικές κάρτες, Ασφάλεια Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Αρχείων Ψηφιακές πληρωμές , Web FAQ’s Βάσεις Δεδομένων Συγγραφή Πολυμέσων Παραγωγή Πληροφορίας Μεταποίηση Κοινόχρηστες Βάσεις Δεδομένων Διαδικτυακοί Κατάλογοι Δικτύωση , Web Υποδομή Αποστολής Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας Διαδίκτυο Καλωδιακή Τηλεόραση Τηλεφωνικά Δίκτυα Εφαρμογές Η-Εμπορίου ΥπηρεσίεςΠαραγωγή Διανομή Δίκτυο Δομικά Υλικά

9 Οφέλη για επιχειρηματία και πελάτη  Άμεση ικανοποίηση πελάτη  Μεγαλύτερο εύρος προϊόντων  Παγκόσμια προβολή επιχείρησης και διευρυμένες επιλογές για πελάτες  Συνεχής προβολή επιχείρησης  Προβολή προϊόντων μ’ένα μοναδικό μέσο επικοινωνίας  24ωρη υποστήριξη πελατών  Εξατομίκευση υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη  Μείωση ενδιάμεσων προμηθευτών  Μειωμένο κόστος marketing Συμπίεση κόστους παραγωγής και δύναμης

10 Τηλεμπόριο Τηλεμπόριο είναι η χρήση εφαρμογών που είναι εφικτές με χρήση των ΤΠΕ με σκοπό τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για την εταιρεία Το Τηλεμπόριο πρέπει να είναι ενσωματωμένο στο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας Πρέπει να υπάρχει λεπτομερής γνώση της αγοράς και των πελατών στους οποίους απευθυνόμαστε, όπως και του μελλοντικού τύπου ανάπτυξης που προσβλέπει η αγορά. Αποτελέσματα αντιληπτά σε βάθος χρόνου

11 Πρότυπο Επιχειρηματικής Ροής Πελάτης Τράπεζα/ Οργανισμός Πιστωτικών Καρτών Κόμβος Πληρωμών Υπηρεσία Εγκρίσεων Εικονικό κατάστημα Αποθήκη Διαδίκτυο Διεκπεραίωση πληρωμών 8 Αποστολή 1 Αναζήτηση προϊόντος 2 Παραγγελία 7 Εντολή αποστολής 6 Πληροφορία ‘Έγκρισης Πληρωμής 3 Αρχή Πληροφόρησης 4 Αίτημα πληρωμής 5 Πληροφορία Πληρωμής

12 Περιμένοντας τον πελάτη…

13 ή σε συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη.... Πιλοτικές εφαρμογές στην E-Quality

14

15

16

17

18 ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ Αξιοποίηση της τηλεπικοινωνιακής υποδομής για παροχή εργασίας μακριά από παραδοσιακούς χώρους άσκησης επαγγελματικής δράσης Συμφιλίωση επαγγελματικής και εξω-εργασιακής ζωής

19 Η πιλοτική εφαρμογής της τηλεργασίας Γεωγραφική κατανομή τηλεργαζόμενων

20 Οικογενειακή κατάσταση

21 Εκπαιδευτικό Επίπεδο

22 Επιδεξιότητα στη χρήση Η/Υ

23 Εργασιακή Κατάσταση Επαγγέλματα Αριθμός τηλεργαζομένων Υπάλληλοι Γραφείου8 Λογιστές – Βοηθοί Λογιστών4 Σύμβουλοι επιχειρήσεων2 Τουριστικοί υπάλληλοι2 Επαγγέλματα πληροφορικής ( web designer) 4 Πωλητές2 Εκπαιδευτικός1 Διευθυντικό στέλεχος1 Δημοσιογράφος1 Κοινωνική λειτουργός 1

24 Οι εργασίες που διεκπεραιώθηκαν Σύνταξη μελετώνΕπεξεργασία φωτογραφιών Επαφή με πελάτεςΔιεκπεραίωση παραγγελιών Λογιστικές καταχωρήσειςΣχεδιασμός διδακτικού υλικού ΑξιολογήσειςΤήρηση πρωτοκόλλου Κρατήσεις θέσεωνΑποστολή φαξ Διαχείριση εγγράφωνΕνημέρωση βάσεων δεδομένων Συντήρηση ιστοσελίδωνΣυγγραφή ρεπορτάζ άρθρων Ηλεκτρονική σχεδίαση

25 Οι εφαρμογές Αποστολή μέσω 57% Ενημέρωση βάσης δεδομένων15% Απομακρυσμένη διαχείριση Η/Υ 27% Ανταλλαγή αρχείων30% Εγγραφή δεδομένων σε δίσκο ( cd-rom, δισκέτα) 65% Εκτυπώσεις ( στο σπίτι)57%

26 Οι επιχειρήσεις

27 Οι στόχοι των επιχειρήσεων •Αξιοποίηση τεχνολογίας •Απομακρυσμένη διαχείριση πελατών •Καινοτομία •Αύξηση παραγωγικότητας •Ευέλικτη μορφή απασχόλησης •Βοήθεια στο τηλεργαζόμενο •Αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης χώρων εργασίας •Διεύρυνση δυνατοτήτων απασχόλησης εργαζόμενο

28 Η στάση των συναδέλφων

29 Παραδοχές για την ερμηνεία των αποτελεσμάτων •α) το μελετητικό αντικείμενο (δείγμα) είναι μικρό ( οι 26 τηλεργαζόμενοι) •β) η χρονική διάρκεια της εφαρμογής είναι επίσης μικρή ( 4 μήνες). •γ) η μορφή τηλεργασίας που ακολουθήθηκε ήταν κύρια η μερική •δ) οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τις απόψεις των τηλεργαζομένων χωρίς τη δυνατότητα άμεσης και ανεξάρτητης παρατήρησης

30 Οι στόχοι των τηλεργαζόμενων Περισσότερος χρόνος στο σπίτι(εκπλήρωση οικογενειακών υποχρεώσεων, δυσκολία πρόσβασης στην εργασία) 14 Αύξηση αποδοτικότητας6 Μείωση του χρόνου /κόστους μετάβασης στην εργασία 1 Μείωση του άγχους3 Μικρότερος έλεγχος2

31 Άλλα θέματα για μελέτη •Η άτυπη εργασία στο σπίτι •Οι αλλαγές στο ωράριο εργασίας •Οι μεταβολές στην εργασιακή ζωή •Ποιότητα ζωής •Χρόνος για άλλες δραστηριότητες Κλαδική κατηγοριοποίηση επιχειρήσεων Μέγεθος επιχειρήσεων Χωροταξία επιχειρήσεων Οργάνωση επιχειρήσεων Χρήση Internet – Intranet Οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων Η χρήση του Internet Εν δυνάμει θέσεις τηλεργασίας

32 Τελικό Συμπέρασμα Η Τηλεργασία •Ευνοεί την αποδοτικότητα και τον συνδυασμό οικογενειακής ζωής εντούτοις •Συνδέεται με ελαστικοποίηση του ωραρίου, αύξηση του εργάσιμου χρόνου και εντατικοποίηση της εργασίας


Κατέβασμα ppt "Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google