Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ. OIKONOMIKO ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ. OIKONOMIKO ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ. OIKONOMIKO ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN)

2 2 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ •Μείωση Κόστους και αύξηση της παραγωγικότητας •Συνεργασία / εξυπηρέτηση με πελάτες και προμηθευτές •Νέα προϊόντα / υπηρεσίες •Επέκταση στις διεθνείς αγορές •Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Η Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην Ελλάδα •2 εκ. Έλληνες σε ηλ. συναλλαγές •15.000 επιχειρήσεις (2000 B-C, 13.000 B-B) •10 δισ. € αξίας οι ηλεκτρονικές συναλλαγές (B-B και B-C) ετησίως •2% η συμβολή του ηλεκτρ. επιχειρείν στο ΑΕΠ

3 3 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Ηλεκτρονικό Εμπ. B-C: Επιχειρηματική Ευκαιρία 5-6 δισ. € για 10000 επιχειρήσεις € 1,7 δισ. αγορές το 2011 με ετήσια αύξηση +30% 1,5 εκ. Έλληνες on-line ώριμοι καταναλωτές  50% υπηρεσίες και 50% προϊόντα στις αγορές  2/3 αγορές από 2000 Ελληνικά sites  Ευκαιρίες: εξαγωγές, νέες υπηρεσίες, αντιμετώπιση ανεργίας

4 4 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Γιατί οι Έλληνες Internet Χρήστες ΔΕΝ Πραγματοποιούν Online Αγορές Όμως, 1 στους 5 χρήστες Internet που δεν κάνουν τώρα on-line αγορές θα ξεκινήσουν το 2012

5 5 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ 2000+ Ηλεκτρονικά Καταστήματα, αλλά …. Λειτουργία των Ηλεκτρ. Καταστημάτων ως Τυπική Επιχείρηση Εξασφάλιση Πελατών και Ασφάλεια on-line Συναλλαγών

6 6 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Πιστοποίηση των Ηλεκτρ. Καταστ. & Εξυπηρέτηση Πελατών Προχωρημένες Πελατοκεντρικές Υπηρεσίες των E-Shops 2000+ Ηλεκτρονικά Καταστήματα, αλλά ….

7 7 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Η Σημασία των Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών Β-Β για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις* Δημοπρασίες Σύνολο # Δημοπρασιών 2.500 Προϋπολογισμός 1 δις % Μείωση (επί του προϋπολογισμού) 20% Μείωση (επί του προϋπολογισμού) 200 εκ. # συμμετεχόντων εταιρείων (bidding) στις δημοπρασίες (μοναδικές) 2.000 Μέση αξία/δημοπρασία 400.000 Μέσο όφελος/δημοπρασία 75.000 eRFx (Πρόσκληση για προσφορά) # πρόχειρων διαγωνισμών (μέχρι €60.000) 10.000 # προμηθευτών (μοναδικών) 2.500 B2B Παραγγελίες Αξία παραγγελιών 3,5 δις # παραγγελιών 1,2 εκ. # συμμετεχόντων εταιρειών (μαναδικών) 3.500 * Στοιχεία των δύο μεγαλύτερων service providers

8 8 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Η Ραγδαία Εξάπλωση της Δομημένης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης  12.000 επιχειρήσεις  12 εκ. ηλεκτρ. τιμολόγια

9 9 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Λόγοι (Στρατηγικοί / Λειτουργικοί) για Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Στρατηγικοί Λειτουργικοί

10 10 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού Πλαίσιο ComputersPublic World Χρυσή Ευκαιρία Εμπειρία Πελατών getitnow.grWinbank (Τράπεζα Πειραιώς) Social Media & Interactive Marketing MultiramaPitsos Usability travelplanet24.comΧρυσή Ευκαιρία Design - Aesthetics Πλαίσιο ComputersZoo Bytes Ασφάλεια / Πληρωμές Eurobank EFG Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο AirticketsEurobank EFG ΔΕΗ Καινοτομία (Υπηρεσία - Προϊόν) Winbank (Τράπεζα Πειραιώς)SoftOne Technologies Καινοτομία (Επιχειρηματικό Μοντέλο) Zoo BytesGaloocom Services Νέα Ηλεκτρονική Επιχείρηση z-mall.grTool - Cartecoshop.gr Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις Βραβείο Δημοπρασιών: CosmoOne Βραβείο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης: Information Systems Impact Eurobank EFG - Business Exchanges Πλαίσιο Computers Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές Χρυσή ΕυκαιρίαWinbank (Τράπεζα Πειραιώς) Sendeasy.gr Ολοκληρωμένη Στρατηγική Olive Shop Διεθνοποιημένη Επιχείρηση ApivitaAegean Rent a Car Aerial.net Βέλτιστες Επιχειρηματικές Πρακτικές www.evolutionawards.gr

11 11 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ 1.Άμεση αξιοποίηση των ηλεκτρονικών προμηθειών στο δημόσιο 2.Σταδιακή καθολική “επιβολή” της ηλεκτρονικής τιμολόγησης 3.Συνεχής Χρηματοδότηση νέων καινοτόμων ψηφιακών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων 4.Αύξηση της εμπιστοσύνης των on-line καταναλωτών (Directory και πιστοποίηση ηλεκτρονικών καταστημάτων, θεσμικό πλαίσιο κλπ) 5.Πλαίσιο λειτουργίας των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και service providers Αναγκαίο Πλαίσιο Εθνικής Στρατηγικής ΕΣΗΕ (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου)


Κατέβασμα ppt "1 Καθ. Γ. Δουκίδης, ELTRUN / ΟΠΑ. OIKONOMIKO ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google