Download presentation
Презентация загружается. Пожалуйста, подождите
PublishCastalia Alanis Modified πριν 10 χρόνια
1
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) OIKONOMIKO ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
2
Η Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην Ελλάδα
Μείωση Κόστους και αύξηση της παραγωγικότητας Συνεργασία / εξυπηρέτηση με πελάτες και προμηθευτές Νέα προϊόντα / υπηρεσίες Επέκταση στις διεθνείς αγορές Νέα επιχειρηματικά μοντέλα 2 εκ. Έλληνες σε ηλ. συναλλαγές επιχειρήσεις (2000 B-C, B-B) 10 δισ. € αξίας οι ηλεκτρονικές συναλλαγές (B-B και B-C) ετησίως 2% η συμβολή του ηλεκτρ. επιχειρείν στο ΑΕΠ
3
Ηλεκτρονικό Εμπ. B-C: Επιχειρηματική Ευκαιρία 5-6 δισ
€ 1,7 δισ. αγορές το 2011 με ετήσια αύξηση +30% 1,5 εκ. Έλληνες on-line ώριμοι καταναλωτές 50% υπηρεσίες και 50% προϊόντα στις αγορές 2/3 αγορές από 2000 Ελληνικά sites Ευκαιρίες: εξαγωγές, νέες υπηρεσίες, αντιμετώπιση ανεργίας
4
Γιατί οι Έλληνες Internet Χρήστες ΔΕΝ Πραγματοποιούν Online Αγορές
5
2000+ Ηλεκτρονικά Καταστήματα, αλλά ….
Λειτουργία των Ηλεκτρ. Καταστημάτων ως Τυπική Επιχείρηση Εξασφάλιση Πελατών και Ασφάλεια on-line Συναλλαγών
6
2000+ Ηλεκτρονικά Καταστήματα, αλλά ….
Πιστοποίηση των Ηλεκτρ. Καταστ. & Εξυπηρέτηση Πελατών Προχωρημένες Πελατοκεντρικές Υπηρεσίες των E-Shops
7
Η Σημασία των Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών Β-Β για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις*
Δημοπρασίες Σύνολο # Δημοπρασιών 2.500 Προϋπολογισμός 1 δις % Μείωση (επί του προϋπολογισμού) 20% Μείωση (επί του προϋπολογισμού) 200 εκ. # συμμετεχόντων εταιρείων (bidding) στις δημοπρασίες (μοναδικές) 2.000 Μέση αξία/δημοπρασία Μέσο όφελος/δημοπρασία 75.000 eRFx (Πρόσκληση για προσφορά) # πρόχειρων διαγωνισμών (μέχρι €60.000) 10.000 # προμηθευτών (μοναδικών) B2B Παραγγελίες Αξία παραγγελιών 3,5 δις # παραγγελιών 1,2 εκ. # συμμετεχόντων εταιρειών (μαναδικών) 3.500 *Στοιχεία των δύο μεγαλύτερων service providers
8
Η Ραγδαία Εξάπλωση της Δομημένης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
επιχειρήσεις 12 εκ. ηλεκτρ. τιμολόγια
9
Λόγοι (Στρατηγικοί / Λειτουργικοί) για Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
10
Βέλτιστες Επιχειρηματικές Πρακτικές
Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού Πλαίσιο Computers Public World Χρυσή Ευκαιρία Εμπειρία Πελατών getitnow.gr Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) Social Media & Interactive Marketing Multirama Pitsos Usability travelplanet24.com Design - Aesthetics Zoo Bytes Ασφάλεια / Πληρωμές Eurobank EFG Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Airtickets ΔΕΗ Καινοτομία (Υπηρεσία - Προϊόν) SoftOne Technologies Καινοτομία (Επιχειρηματικό Μοντέλο) Galoocom Services Νέα Ηλεκτρονική Επιχείρηση z-mall.gr Tool - Cartecoshop.gr Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις Βραβείο Δημοπρασιών: CosmoOne Βραβείο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης: Information Systems Impact Eurobank EFG - Business Exchanges Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές Sendeasy.gr Ολοκληρωμένη Στρατηγική Olive Shop Διεθνοποιημένη Επιχείρηση Apivita Aegean Rent a Car Aerial.net
11
Αναγκαίο Πλαίσιο Εθνικής Στρατηγικής
Άμεση αξιοποίηση των ηλεκτρονικών προμηθειών στο δημόσιο Σταδιακή καθολική “επιβολή” της ηλεκτρονικής τιμολόγησης Συνεχής Χρηματοδότηση νέων καινοτόμων ψηφιακών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων Αύξηση της εμπιστοσύνης των on-line καταναλωτών (Directory και πιστοποίηση ηλεκτρονικών καταστημάτων, θεσμικό πλαίσιο κλπ) Πλαίσιο λειτουργίας των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και service providers ΕΣΗΕ (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου)
Similar presentations
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.