Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCherise Drakos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Πολυξένη Σουλοπούλου Γεωπόνος Α.Π.Θ., MSc Περιβάλλοντος
2
Polyxeni Φ.Α.Φ Α.Ε Φ.Κ Στόχος: Παραγωγή φυσικών καλλυντικών
Ανάγκη: Κενό αγοράς – ζήτηση Φ.Κ από εξειδικευμένες μικρές επιχειρήσεις Ανταγ. Πλεονέκτημα: Λιγότερα συντηρητικά, «τοπικές» Α’ ύλες Target group: Συνειδητοποιημένο γυναικείο καταναλωτικό κοινό με περιβαλλοντική κουλτούρα
3
Polyxeni Πλεονεκτήματα/Ευκαιρίες Μειονεκτήματα/Απειλές
Φυσική προέλευση Α’ υλών Μικρή διάρκεια ζωής e-shop Πιστοποίηση (ΕΟΦ κ.ά) Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (πχ. συσκευασία) Αναγνωρίσιμο brand name (εμπορικό σήμα) Μειονεκτήματα/Απειλές Φυσική προέλευση Α’ υλών Μικρή διάρκεια ζωής e-shop Πιστοποίηση (ΕΟΦ κ.ά) Δυσκολότερη η ανεύρεση σταθερής ποιότητας πρώτων υλών Μικρή παραγωγή → υψηλότερο κόστος Ανταγωνισμός με μεγάλες εταιρείες
4
Polyxeni Επιδοτήσεις (πχ. γυναικεία επιχειρηματικότητα) ΕΟΦ
Αγορά εξοπλισμού Εγκατάσταση επιχείρησης (πχ. ενοίκια κ.ά) Εύρεση προμηθευτών για Α’ ύλες Προώθηση στο αγοραστικό κοινό - Διαφήμιση Ιστοσελίδα / FB / e-shop Προώθηση Κοστολόγηση δαπανών/κερδών για τα επόμενα 2-3 χρόνια (πχ. Α’ ύλες, μεταφορικά, πιστοποίηση, πάγια έξοδα κτίσματος/εξοπλισμού, υπηρεσίες 3ων, ΤΕΒΕ κ.ά)
5
Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
Polyxeni Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.