Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ Κ. Αλεξανδρής. Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ Κ. Αλεξανδρής. Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ Κ. Αλεξανδρής

2 Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες

3 Στοιχεία του Μάρκετινγκ ΠροϊόνΤιμήΚοστολόγηση Τοποθεσία / ΚανάλιαΔιανομήςΠροώθηση ΑνθρώπινοΔυναμικό Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον ΛειτουργικήΔιαδικασία + Παραδοσιακό Μείγμα Μάρκετινγκ των Προϊόντων Διευρυμένο Μείγμα Μάρκετινγκ για τις Υπηρεσίες

4 Υποστηρικτικό ΠροϊόνΠροϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν

5 Κύριο Προϊόν Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο) (π.χ., Αναψυκτήριο) Τα Επίπεδα του Προϊόντος

6 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ

7 Τιμή / Τιμολόγηση Τρεις είναι οι βασικές μέθοδοι κοστολόγησης: α) βασισμένοι στην εταιρεία (κόστος παραγωγής και διανομής) β) στους ανταγωνιστές, γ) βασισμένοι στον πελάτη και την ζήτηση.

8 Τοποθεσία / Κανάλια Διανομής Η διαδικασία (τοποθεσία) διανομής των προϊόντων / υπηρεσιών με στόχο την αγορά από τους καταναλωτές.

9 Κανάλι Διανομής ΔιαθεσιμότηταΔιαθεσιμότηταΠροσιτότηταΠροσιτότητα Ώρες Λειτουργίας Τοποθεσία

10 Προώθηση Οι στόχοι α) Βελτιώσουν την ενημέρωση β) Προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών γ) Αναπτύξουν την επιθυμία για αγορά δ) Παρακινήσουν τον καταναλωτή να αγοράσει

11 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΑΦΙΣΕΣ ΑΦΙΣΕΣ

12 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ EVENTS EVENTS SOCIAL MEDIA SOCIAL MEDIA

13 Προσωπικό ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞΕΛΙΞΨΗ ΕΞΕΛΙΞΨΗ

14 Φυσικό / Υλικό Περιβάλλον ; Όραση: Φωτισμός, Αρχιτεκτονική, Τοποθεσία, Χρώματα Ακοή: Μουσική, Ανακοινώσεις

15 Αφή: Χειραψίες, Δείγματα δωρεάν, Επισκέψεις Όσφρηση: Αρώματα

16 Λειτουργική Διαδικασία Η τμηματοποίηση, Η τμηματοποίηση, Η κατανομή ευθυνών Η κατανομή ευθυνών Ο καθημερινός προγραμματισμός Ο καθημερινός προγραμματισμός

17 Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού. Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού. Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία. Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία.

18 Εσωτερικό Περιβάλλον 1. Υπηρεσίες και Προϊόντα 2. Οργανωτική Δομή 3. Προσωπικό και Χαρακτηριστικά του 4. Απόδοση του Οργανισμού 5. Προμηθευτές 6. Κανάλια Διανομής 7. Οικονομικοί Ενδιάμεσοι 8. Ενδιάμεσοι του Μάρκετινγκ 9. Πελάτες

19 Εξωτερικό Περιβάλλον 1. Ανταγωνισμός 2. Κοινωνικό / Δημογραφικό Περιβάλλον 3. Πολιτικό Περιβάλλον 4. Οικονομικό Περιβάλλον 5. Τεχνολογικό Περιβάλλον

20 Τμηματοποίηση της Αγοράς Τμηματοποίηση της Αγοράς

21 Τμηματοποίηση της Αγοράς «Η διαδικασία της κατάτμησης μιας ετερογενής αγοράς σε ομάδες που αποτελούνται από άτομα με κοινά ομάδες που αποτελούνται από άτομα με κοινά χαρακτηριστικά». χαρακτηριστικά». Η τμηματοποίηση επιτρέπει τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να αναπτύξουν στρατηγικές για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες κι επιθυμίες συγκεκριμένων καταναλωτών.

22 Τμηματοποίηση της Αγοράς Μεταβλητές της Τμηματοποίησης ΔημογραφικήΓεωγραφική Ψυχογραφική Με βάση τη Συμπεριφορά

23 Τμηματοποίηση της Αγοράς Ανάπτυξη Δεικτών Μέτρησης της Ελκυστικότητας των Ομάδων Στόχου 1.Μέγεθος: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα είναι αρκετά μεγάλη για να επιτρέψει το κέρδος 2.Προσδιορισμός: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να εντοπιστεί 3.Δυνατότητα Προσέγγισης: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να προσεγγισθεί για να αναπτύξουμε την επικοινωνία 4.Δυνατότητα Ανάπτυξης Ενεργειών: Ο βαθμός στον οποίον μπορούμε να αναπτύξουμε κατάλληλα προγράμματα για την συγκεκριμένη ομάδα

24 Τοποθέτηση Προϊόντος / Υπηρεσίας Ο στόχος είναι να διαφοροποιηθεί το προϊόν οπό τον ανταγωνισμό ανταγωνισμό Κριτήρια / Στρατηγικές Τοποθέτησης : 1. Ποιότητα (υψηλής / χαμηλής ποιότητας) 2. Τιμή (φθηνό / ακριβό προϊόν) 3. «Προσωπικότητα» του Προϊόντος (π.χ., οικογενειακό – σπορ, απόδοση – σχεδιασμός, κλασικό – μοντέρνο, κτλ.) 4. Επιμέρους Χαρακτηριστικά του Προϊόντος (π.χ., αθλητικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου) 5. Οφέλη / ανάγκες που ικανοποιεί (π.χ., αναψυχή – υγεία - χαλάρωση ) 6. Χαρακτηριστικά πελατών (π.χ., άτομα – σχολεία – ομάδες) έναντι άλλου προϊόντος (π.χ., απευθείας σύγκριση) έναντι άλλου προϊόντος (π.χ., απευθείας σύγκριση)

25


Κατέβασμα ppt "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ Κ. Αλεξανδρής. Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google