Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Καρπούζης Αθανάσιος Κοντογιάννης Εμμανουήλ Μπαμπανάκης Θεόδωρος Μίχος Μενέλαος

2 θα εχετε καταλαβει ολοι, οτι, ολοι (οι περισσοτεροι) νομοι της φυσικης εφαρμοζονται πανω στην μοτο
Τριβή Βάρος Κεντρομόλος Κυκλική κίνηση

3 ΤΡΙΒΗ : Η Τριβή είναι δύναμη αντίστασης που εκδηλώνεται ενάντια σε οποιαδήποτε μετακίνηση μερών του αυτού σώματος ή στην σχετική κίνηση δύο σωμάτων που οι επιφάνειές τους εφάπτονται. Στη πρώτη περίπτωση εκδηλώνεται εσωτερική τριβή, στη δε δεύτερη (μεταξύ σωμάτων) εξωτερική τριβή. Η φορά της εκδηλούμενης τριβής είναι πάντα αντίθετη προς την φορά της κίνησης. Η δύναμη τριβής διακρίνεται σε στατική τριβή όταν τα σώματα ισορροπούν και σε τριβή ολίσθησης όταν το σώματα κινούνται μεταξύ τους. Η δύναμη της τριβής οφείλεται σε ηλεκτροστατικές δυνάμεις ανάμεσα στα μόρια των δύο επιφανειών.

4 Κυκλική κίνηση -Κεντρομόλος :
θα θυμαστε το παραδειγμα που ειπαμε με την σφυρα (κυκλικη κινηση) και οτι το σωμα μας παιζει τον ρολο του σκοινιου!! δεν ειναι μονο λοιπον το σωμα μας αλλα και τριβη η τριβη που ασκειται απο το βαρος της μηχανης μεσω του ελαστικου στην ασφαλτο (δρομο-πιστα) οση δυναμη λοιπον ασκει το ελαστικο στον δρομο, αλλη τοση ειναι και η αντισταση του δρομου προς το ελαστικο αρα και προς την μοτοσυκλετα!! αυτη λοιπον η αντισταση του δρομου χωριζεται σε δυο υποδυναμεις, η μια επιστρεφει στην μοτοσυκλετα και η αλλη προς το εσωτερικο του νοητου τοξου προς το κεντρο της στροφης (κεντρομολος) που αυτη η δυναμη (κεντρομολος) ευθυνεται που η μοτοσυκλετα μας οταν ειναι υπο κλιση δεν κινειται ευθεια αλλα κινειται κατα μηκος ενος τοξου!! στριβοντας!! δηλαδη το σκοινι που κραταει την σφυρα στα χερια του αθλητη!! τωρα οσο μεγαλυτερη προσφυση εχουμε στην αφαλτο, τοσο μεγαλυτερη τριβη εχουμε, αρα τοσο πιο καλη ισσοροπια εχουμε κατα την διαρκεια της στροφης!! εχουμε μεγαλυτερη προσφυση απο το ειδος και την κατασταση του δρομου, το ειδος και την κασταση των ελαστικων (που φωναζω συνεχεια) το κεντρο βαρους,το μετακινουμενο βαρος, (με το σωμα μας) δηλαδη οπως καταλαβαινετε, οσο μεγαλυτερη κλιση δινουμε στην μοτοσυκλετα τοσο μειωνουμε την τριβη αρα μειωνουμε την κεντρομολο, αρα κοβουμε το σκοινι, αρα ΠΕΣΑΜΕ!!!

5

6

7 ΒΑΡΟΣ: Το σωστο ειναι να πατας (να ριχνεις το βαρος) στο εξωτερικο μασπιε για τους λογους που φαινονται στο σχημα παρακατω....ειναι σαφως προτιμοτερο να ασκησεις μια καθετη δυναμη που να διερχεται απο το σημειο επαφης του ελαστικου με τον δρομο (η κοντα σε αυτο) παρα να πατας στο εσωτερικο μασπιε και να ασκεις δυναμη εκτος του σημειο επαφης του ελαστικου με τον δρομο. Αλλα αυτο πρπει να γινεται αφου εχεις φτασει στο apex και ανοιγεις γκαζι, η αφου εχει ολοκληρωθει η εισοδος της μηχανης στην στροφη. Αν προσπαθεισετε να μπειτε στην στροφη ριχνωντας βαρος στο εξωετρικο μασπιε, θα διαπιστωσετε μια αρνηση της μοτοσικλετας να στριψει, αφου εκτρεπετε ουσιαστικα το κεντρο βαρους προς τα εξω, κατι που δεν ειναι επιθυμητο.

8


Κατέβασμα ppt "ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google