Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ανδρέας Τραχανάς  Personal Trainer  Προπονητής Taekwondo.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ανδρέας Τραχανάς  Personal Trainer  Προπονητής Taekwondo."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανδρέας Τραχανάς  Personal Trainer  Προπονητής Taekwondo

2

3 Απώλεια βάρους Για πολλούς ανθρώπους το αυξημένο σωματικό τους βάρος αποτελεί ένα καθημερινό πρόβλημα με σοβαρές επιπτώσεις για την υγειά του. Πρωταρχικός στόχος δεν είναι απλά η απώλεια κιλών αλλά η απώλεια του περιττού σωματικού λίπους. Κάθε χρόνο αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Το τζιν παντελόνι, η φούστα, στένεψαν και το φερμουάρ δεν κλείνει, η ανησυχία μεγαλώνει για να κορυφωθεί πια λίγο καιρό πριν το καλοκαίρι. Δίαιτα, είναι η μόνη λύση ? Η απώλεια βάρους μόνο με δίαιτα και σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλά και η διατήρηση αυτού αποτελεί πάντα μια δύσκολη και επώδυνη προσπάθεια. Η λογικότερη λύση σε αυτή την προσπάθεια είναι να οργανώσουμε την διατροφή μας επιλέγοντας σωστά τις τροφές με την βοήθεια ενός έμπειρου επαγγελματία διατροφολόγου. Και ξεκινώντας ταυτόχρονα ένα πρόγραμμα γυμναστικής προσαρμοσμένο στις προσωπικές μας ανάγκες και ικανότητες με την βοήθεια επίσης ενός εμπείρου επαγγελματία γυμναστή η γυμνάστριας.

4 Συνδυασμός γυμναστικής και διατροφής Ο σωστότερος τρόπος απώλειας λίπους είναι να ξυπνήσουμε το μεταβολισμό μας και να τον σταθεροποιήσουμε σε ένα συγκεκριμένο φυσιολογικό ρυθμό. Ο συνδυασμός ενός σωστά οργανωμένου προγράμματος γυμναστικής και διατροφής είναι η λύση. Σκληρή και επίπονη γυμναστική Πολλοί πιστεύουν ότι όσο πιο σκληρά κανείς γυμναστεί, ιδρώσει, πονέσει, και κουραστεί, τόσο πιο πολύ βάρος θα χάσει. Αντίθετα ένα πρόγραμμα γυμναστικής προσαρμοσμένο στις προσωπικές ικανότητες και δυνατότητες μας μόνο από έναν επαγγελματία γυμναστή ή γυμνάστρια αποτελεί τον ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο τρόπο. Τι είδους γυμναστική να επιλέξω; Η αερόβια άσκηση δηλαδή το γρήγορο περπάτημα Το χαλαρό τρέξιμο, το ποδήλατο,η άσκηση με βάρη είναι η καταλληλότερη μορφή άσκησης για την απώλεια λίπους.

5 Σε πια ένταση; Η καρδιακή συχνότητα στην αερόβια άσκηση είναι από 55 τοις εκατό έως το 70 τοις εκατό της μέγιστης καρδιακής συχνότητας. Ποια είναι η ιδανική άσκηση? Η εφικτή!!! προσωπικά προσαρμοσμένα άσκηση Ποιο είδος άσκησης είναι το ιδανικότερο? Όλες οι μορφές άσκησης! Ένας καλός ρυθμός άσκησης είναι από 30λεπτα έως και 1 ώρα, 2-3 φορές την εβδομάδα. Σε ότι αφορά την άσκηση με βάρη αυτό θα πρέπει να γίνεται με υψηλή ένταση και μέτριο βάρος

6 Μύθοι και αλήθειες Μύθος τα γκρέιπ-φρούτ, το πράσινο τσάι, ο καφές και άλλα ροφήματα μας αδυνατίζουν. Μύθος δεν κάνω γυμναστική πριν χάσω βάρος πρώτα με δίαιτα γιατί σε αντίθετη περίπτωση το λίπος που έχω θα σφίξει και δεν θα αδυνατίζω. Μύθος το βραδινό γεύμα παχαίνει. Μύθος το ψωμί παχαίνει. Αλήθεια 100 γραμμάρια μυϊκού ιστού μεταβολίζουν 25 θερμίδες το 24ωρο ενώ 100 γρμ. λιπώδους ιστού μόλις 1 θερμίδα το 24ωρο. Αλήθεια το επιθυμητό ποσοστό λίπους για έναν άνδρα είναι 13 με 18% ενώ για την γυναίκα 20 με 25 %. Αλήθεια 1 γραμμάριο πρωτεΐνης έχει 4 θερμίδες 1 γραμμάριο υδατάνθρακες έχει 4 θερμίδες 1 γραμμάριο λίπους έχει 9 θερμίδες.

7 Ο ρόλος της σωματικής άσκησης στον Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 και 1 Ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2 τον οποίο ονομάζουμε μη ινσουλινοεξαρτώμενο εμφανίζεται όταν η παραγόμενη ινσουλίνη δεν είναι αρκετή ή είναι λιγότερο αποτελεσματική στην απομάκρυνση της γλυκόζης από το αίμα. Ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 1 τον οποίο ονομάζουμε ινσουλινοεξαρτώμενο δηλαδή ο ασθενής λαμβάνει εξωγενώς ινσουλίνη για την απομάκρυνση της γλυκόζης από το αίμα γιατί η παραγόμενη ινσουλίνη δεν είναι αποτελεσματική. Εάν ο σακχαρώδης διαβήτης δεν αντιμετωπιστεί σωστά οι ασθενείς έχουν σοβαρές επιπλοκές στην υγεία τους όπου σε σύνδιασμό με άλλες ασθένειες όπως η υπέρταση, η οστεοπόρωση οδηγούν σε πολλαπλή λήψη φαρμακευτικής αγωγής με ότι παρενέργειες αυτά έχουν, χάνοντας έτσι πολύτιμη ποιότητα ζωής!!!

8 Ο ρόλος της σωματικής άσκησης!!! Η σωματική άσκηση έχει σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση του σακχαρώδη διαβήτη 1 & 2 τόσο προληπτικά, όσο και ως προς την αντιμετώπιση του. Η σωματική άσκηση καταναλώνει ενέργεια την οποία το σώμα μας την λαμβάνει από της τροφές, κυρίως από τους υδατάνθρακες (γλυκόζη). Δηλαδή, για να φέρει σε πέρας το έργο της άσκησης, ο οργανισμός χρησιμοποιεί την γλυκόζη ως ενέργεια με αποτέλεσμα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να μειώνονται. Έτσι, τον τύπου 2 σακχαρώδη διαβήτη τον αντιμετωπίζουμε χωρίς λήψη φαρμάκων αφού πρώτα ο ασθενής εκπαιδευτεί σε διατροφικές επιλογές. Ομοίως, στον τύπου 1 η σωματική άσκηση απομακρύνει τη γλυκόζη από το αίμα καταναλώνοντάς την ως ενεργεία, με αποτέλεσμα ο ασθενής να χρειάζεται να λάβει λιγότερη ινσουλίνη εξωγενώς.

9 Η αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης μέσω της σωματικής άσκησης και της διατροφής Τι είναι η οστεοπόρωση; Οστεοπόρωση είναι η μείωση της οστικής πυκνότητας των οστών. Ποιοι κινδυνεύουν; Από την οστεοπόρωση κινδυνεύουν περισσότερο οι γυναίκες αλλά και οι άνδρες, σε μικρότερο βαθμό. Συμπτώματα Ασυμπτωματικά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αιτίες Οι αιτίες που προκαλούν οστεοπόρωση είναι η κληρονομικότητα, η πρώιμη εμμηνόπαυση, η ηλικία, το φύλο, η φυλή (π.χ. η καυκάσια φυλή έχει τον υψηλότερο δείκτη οστεοπόρωσης). Επίσης η έλλειψη σωματικής άσκησης, το χρόνιο κάπνισμα η χαμηλή πρόσληψη και απορρόφηση του ασβεστίου.

10 Ποσοστά απώλειας οστικής πυκνότητας Ο γυναικείος σκελετός χάνει το 2-3 τοις εκατό της οστικής πυκνότητας τα 5 πρώτα χρόνια της εμμηνόπαυσης. Διατροφική αντιμετώπιση Η βιταμίνες Α, B, C καθώς και η λήψη μαγνησίου βοηθούν την απορρόφηση ασβεστίου από τα οστά. Ορισμένοι άνθρωποι, στην προσπάθεια να αυξήσουν την μυϊκή τους μάζα, λαμβάνουν υπερβολικά μεγάλα ποσοστά πρωτεΐνης και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μειωμένη απορρόφηση ασβεστίου από τα οστά, με κίνδυνο να μειωθεί η οστική πυκνότητα.

11 Αντιμετώπιση με σωματική άσκηση Η σωματική άσκηση που βοηθά πολύ αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης είναι η άσκηση με αντιστάσεις, τα βάρη, τα λάστιχα, το ποδήλατο και το βάδισμα στο νερό, ασκήσεις οι οποίες προκαλούν σε σημαντικό βαθμό την αύξηση των οστεοβλαστών. Επίσης, το ποδήλατο δεν είναι απαραίτητο να γίνεται στο δρόμο. Ένα καλής ποιότητας στατικό είναι πολύ καλή λύση. Βοηθά μέγιστα την μυϊκή και οστική μάζα, που με την σειρά τους συμβάλουν σημαντικά στη βάδιση. Η σωματική άσκηση με αντιστάσεις, προοδευτικά, προκαλεί οστική δομή και αύξηση της οστικής δύναμης. Εάν π.χ. αφήσουμε ένα υγιές άτομο ακίνητο στο κρεβάτι για 24 ώρες έχουμε μια απώλεια της τάξης του 4% στη μυϊκή του μάζα και δύναμη. Η άσκηση πρέπει να είναι συστηματική και μακροχρόνια. Παύοντας να κάνουμε σωματική άσκηση έχουμε τις ίδιες πιθανότητες να νοσήσουμε από οστεοπόρωση όπως οι άνθρωποι που δεν κάνουν σωματική άσκηση.

12 Η θετική επίδραση της σωματικής άσκησης στις διαταραχές διάθεσης – κατάθλιψη Η σωματική άσκηση έχει άμεση επίδραση στην ψυχική διάθεση. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι ασθενείς με κατάθλιψη οι οποίοι αθλούνται, έχουν μικρότερης έντασης συμπτώματα, πιο σθεναρή αντιμετώπιση, αλλά και μια ταχύτερη ανάρρωση. Οι παχύσαρκοι άνδρες είναι πιο αποδεκτοί κοινωνικά ενώ οι γυναίκες όχι. Τα παχύσαρκα άτομα κατέχουν τετραπλάσιο ποσοστό αυτοκτονίας. Η αερόβια άσκηση και η άσκηση με βάρη 3 έως 4 φορές την εβδομάδα απομακρύνει, σύμφωνα με έρευνες, τον κίνδυνο της κατάθλιψης και έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην ψυχική υγεία. Η σωματική άσκηση βοήθα στη μείωση της έντασης της πάθησης και στην ταχύτερη ανάρρωση.

13 Οικονομικό Κόστος  Το ετήσιο κόστος πρόληψης και αντιμετώπισης τον ασθενειών που συνδέονται με την παχυσαρκία στην Γερμάνια φτάνει τα 5 δις ευρώ!!!  Το 5% του ΑΕΠ στην Τσεχία δαπανάται για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας!!!  Η ημερήσια δαπάνη στην μονάδα εντατικής θεραπείας για καρδιακά επεισόδια είναι € την ημέρα!!!  Τα ελληνόπουλα είναι τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη μετά την Ιταλία!!!  Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες είναι πρώτοι στην παχυσαρκία στην Ευρώπη!!!

14 Η σωματική άσκηση επιδρά θετικά στον εγκέφαλο. Πώς επιτυγχάνεται αυτό?  Κατά την διάρκεια της σωματικής άσκησης έχουμε αυξημένη παραγωγή ενδορφινών που παράγονται στον εγκέφαλο οι οποίες έχουν παυσίπονη δράση και μπορούν να προκαλέσουν ευφορία.  Λόγω της σωματικής άσκησης η ορμόνη σεροτονίνη αυξάνεται, με θετική επίδραση στη διάθεση. Η επίδραση αυτή μπορεί να συγκριθεί με την επίδραση των φαρμάκων για την αντιμετώπιση και θεραπεία της κατάθλιψης.

15 Σεξουαλική ζωή και σωματική άσκηση Ορμόνες που επηρεάζουν την σεξουαλική επιθυμία:  Ενδορφίνες  Αυξητική Ορμόνη  Τεστοστερόνη Η σωματική άσκηση ενισχύει την έκκριση όλων των ορμονών που σχετίζονται με την σεξουαλική επιθυμία Η έκκριση των ορμονών είναι ανεξάρτητη της ηλικίας & του φύλου. Η άσκηση με βάρη βοηθάει περισσότερo στην έκκριση των ορμονών σε σχέση με την αερόβια. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:  Αύξηση της επιθυμίας για σεξουαλική πράξη  Συχνότερες σεξουαλικές συνευρέσεις  Πολύ πιο ποιοτικές και έντονες συνευρέσεις και για τα δυο φύλα.

16 Ευχαριστώ για την προσοχή σας!  Σωματική Άσκηση + Κίνηση = Ποιότητα Ζωής!!! Τραχανάς Ανδρέας Personal Trainer – Προπονητής Taekwondo


Κατέβασμα ppt "Ανδρέας Τραχανάς  Personal Trainer  Προπονητής Taekwondo."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google