Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011

2 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

3 Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών  Περίοδος: Αύγουστος – Οκτώβριος 2010  Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών  Δείγμα: ~600 ερωτηματολόγια, ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ ... κατηγοριών 1* έως 5*

4 Το προφίλ των τουριστών

5 Σκοπός Ταξιδιού

6 Προετοιμασία Ταξιδιού ημέρες πριν Αποφασίσατε το ταξίδι σας στη Θεσσαλονίκη Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη

7 Κράτηση 29% κράτηση online Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Κάνατε την κράτησή σας

8 Πρόσβαση 68%: Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη 66%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο Ταξί, Μ.Ο.: € 18.45

9 Τι κάνει την Θεσσαλονίκη ‘Μοναδική’ ?  Οι άνθρωποι!  Νυχτερινή ζωή  Διασκέδαση  Ατμόσφαιρα  Φιλοξενία  Ιστορία / αξιοθέατα  Πολιτισμός  Φαγητό  Water front Επίσης: - Τίποτα μοναδικό - Σκουπίδια - Ηχορύπανση

10 Δαπάνες Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 50%: όχι - 21%: ναι => € ημερησίως Διάρκεια παραμονής: 4,49 ημέρες

11 Αξιοθέατα

12 Γνωρίζετε ότι υπάρχουν καθαρές παραλίες στα 30 λεπτά από το κέντρο της Θεσσαλονίκης; Έχετε επισκεφθεί την Χαλκιδική; Εάν ναι, που;

13 Απόψεις Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2010: 7.9

14 Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money

15 Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

16 Διαφοροποιήσεις

17 Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

18 Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο

19 Θεσσαλονίκη Αθήνα Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010) Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

20 Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010) Ταξί Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Θεσσαλονίκη Αθήνα

21 Ανά κατηγορία Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Δαπάνες

22 Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.9 Αξίζει μια ακόμα επίσκεψη ή / και μια σύσταση σε τρίτους;

23 Έλληνες vs ξένοι Εγκαταστάσεις Value for Money Έλληνες Ξένοι Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Ταξί Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο

24 Έλληνες vs ξένοι ΈλληνεςΞένοι  Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη8.4%30.9%  Πληροφορίες μέσω διαδικτύου12.4%26.7%  Κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο66.9%40.9%  Κράτηση μέσω διαδικτύου19.7%36.1%  Ναι, εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη77.8%59.7%  Ναι, εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο70.2%61.5%  Σύνολο δαπανών€ €  Ναι, αξίζει μια ακόμα επίσκεψη94.5%84.2%  Όχι, δεν αξίζει άλλη επίσκεψη0.4%4.2%

25 Απόδοση Ξενοδοχείων

26 % change YTD November 2010/2009

27 Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη ARR (€) Occupancy (%)

28 Ευρώπη – Μεσόγειος - Θεσσαλονίκη RevPAR

29 Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Europe 2008 – 2009 Europe 2009 – 2010 Med 2008 – 2009 Med Occupancy ARR RevPAR

30 Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Θεσσαλονίκης Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΘ Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ)

31 Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Θεσ/κη & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD November 2010 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Occupancy (%) ΑRR RevPAR

32 Η Θεσσαλονίκη σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2010/2009 Πληρότητα Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Θεσσαλονίκη 10 πόλεις 10 πόλεις: Antwerp Birmingham Cologne Dusseldorf Edinburgh Glasgow Gothenburg Hamburg Manchester Salzburg

33 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης


Κατέβασμα ppt "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google