Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προβολή του ελληνικού αγροτουρισμού στη διεθνή αγορά The Greek Network of Rural Accommodation.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προβολή του ελληνικού αγροτουρισμού στη διεθνή αγορά The Greek Network of Rural Accommodation."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προβολή του ελληνικού αγροτουρισμού στη διεθνή αγορά The Greek Network of Rural Accommodation

2

3 Ποιά είναι τα χρώματα που θυμίζουν την Ελλάδα ? Το μπλέ και το άσπρο φυσικά !! Για εμάς όμως, υπάρχει και μία άλλη Ελλάδα και αυτή η Ελλάδα είναι πράσινη

4 Το Guest Inn είναι: Το Guest Inn είναι: •Το πρώτο Δίκτυο Παραδοσιακών και Αγροτουριστικών καταλυμάτων στην Ελλάδα, που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας •Δημιουργήθηκε το 2004, είναι μια ελληνογαλλική συνεργασία και έχει έδρα στην Αθήνα •Επίσημο Μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Αγροτουρισμού EuroGites από το 2004

5 The European Federation for Farm and village tourism

6 Το σήμα GUEST INN εγγυάται...

7 4 συγκεκριμένα κριτήρια ε π ιλογής Φιλοξενία Αρχιτεκτονική Περιβάλλον Άνεση, ποιοτική διαμονή

8 Μία φιλοσοφία με δυνατές αξίες

9 Μικρές π αραδοσιακές μονάδες Παραδοσιακά καταλύματα Ενοικιαζόμενα δωμάτια Κατοικίες & Αγροικίες Ξενώνες Β&Β Στούντιο & διαμερίσματα Ξενώνες σε Αγρόκτημα

10

11

12

13 Ένα website που σέβεται τον επισκέπτη!  Αναλυτική, ξεκάθαρη και ανανεωμένη ενημέρωση  Γρήγορη και εύκολη αναζήτηση ξενώνα  Αναζήτηση διαμονής ανά θεματική ενότητα  Ενημερωμένες τιμές & ειδικές προσφορές  On line κρατήσεις & πληρωμή  Αναλυτική παρουσίαση κάθε περιοχής ( δραστηριοτήτες, γαστρονομία, τοπικά ενδιαφέροντα....)

14 Το δίκτυο Guest Inn σήμερα 110 μέλη σε όλη τη χώρα 1030 δωμάτια 3168 κρεβάτια

15 Τα πρώτα αποτελέσματα της δικτύωσης  Στατιστικές  Προφίλ πελατείας  Προβολή απο διεθνή ΜΜΕ και τουριστικούς οδηγούς  Κρατήσεις από νωρίς  Μείωση της εποχικότητας για τους ορεινους ξενώνες

16 Προφίλ ξένης πελατείας  Μεμονωμένοι πελάτες – χρήστες Internet  Οργανώνουν τις διακοπές τους on line  Κλείνουν νωρίς τις διακοπές τους  Ταξιδεύουν αεροπορικώς ή οδικώς  Από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο  Ηλικίες: κυρίως ετών  Ανώτερα και ανώτατα κοινονικο-οικονομικά στρώματα  Έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και απαιτήσεις (περιβάλλον, πολιτισμός, δραστηριότητες στη φύση κτλ

17 Στατιστικές Τα πρώτα αποτελέσματα 87% ξένη πελατεία 66% προτείμησε το βουνό Ποιός είπε ότι οι ξένοι έρχονται στην Ελλάδα μόνο για τη θάλασσα;

18 Κρατήσεις ανά εθνικότητα 2011

19 Οικογένειες ή ζευγάρια? 2011

20 Επιλογή προορισμού: βουνό ή θάλασσα? 2011

21 Σε ποιές περιοχές πήγαν οι πελάτες?

22 Γεωγραφική κατανομή ξενώνων: κοντά στη θάλασσα ή στο βουνό 2011

23 Μέση διάρκεια διαμονής ανά ξενώνα

24 Early Booking 2011 Tο 39,71% των κρατήσεων του 2011 πραγματοποιήθηκαν από τον Σεπτέμβριο 2010 μέχρι τον Μάρτιο 2011.

25 Σήμερα, ο αγροτουρισμός στην Ελλάδα είναι πλέον πραγματικότητα και αποτελεί τη καλύτερη εναλλακτική απέναντι στον μαζικό τουρισμό ο οποίος αναπτύχθηκε έντονα τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι υποχρέωση όλων μας να βοηθήσουμε τη σωστή ανάπτυξη της υπαίθρου και να υποστηρίξουμε τους ανθρώπους της, διατηρώντας την αυθεντικότητα, τις παραδόσεις και τον τοπικό πλούτο, σεβόμενοι πάντα το περιβάλλον και τις δυνατότητες κάθε περιοχής.

26


Κατέβασμα ppt "Προβολή του ελληνικού αγροτουρισμού στη διεθνή αγορά The Greek Network of Rural Accommodation."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google